Dengan siapa elena berakhir?

Selepas soalan yang timbul tentang siapa yang berakhir dengan Elena, persembahan itu berakhir dengan Elena akhirnya bersatu semula dengan Damon. Kedua-duanya akhirnya mengikat tali pertunangan dan hidup bahagia bersama. Kedua-duanya kembali ke Mystic Falls selepas sekolah perubatan.

Adakah Elena berakhir dengan Damon atau Stefan?

Pada akhir musim ke-8, dia didedahkan untuk berkahwin dengan Damon.

Adakah Stefan dan Elena berakhir bersama?

5 Musim 4: Elena Memilih Stefan, Tetapi Menjadi Vampire Dan Memilih Damon. ... Elena memberitahu Stefan bahawa dia memilih dia daripada Damon dan mereka kembali bersama untuk beberapa episod. Walau bagaimanapun, perasaan Elena yang memuncak terhadap Damon mematahkan dia dan Stefan, dan Stefan menjadi taksub untuk mencari penawar untuk vampirisme.

Dengan siapa Stefan berakhir?

Caroline sangat kecewa selepas Stefan dan dia berpisah. Caroline memutuskan untuk kekal setia kepada Alaric untuk dua anak Alaric. Stefan dan Caroline akhirnya berakhir bersama, yang menamatkan cinta tiga tahun selama tiga tahun ini.

Adakah Elena berkahwin dengan Stefan?

9 Stefan Berkahwin dengan Elena Daripada Caroline

Dalam "I'll Wed You In The Golden Summertime" Musim 8, Stefan berkahwin dengan minat cinta jangka panjangnya, Caroline Forbes. Detik ini membuatkan penghantar Sterolin bergembira, tetapi peminat hubungan epik Stefan dengan Elena telah dikempiskan oleh percintaan akhir permainan Salvatore yang lebih muda.

The Vampire Diaries: 8x16 - Adegan Penamat Damon dan Elena manusia Bersama

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore. Ia berita yang indah kerana kali terakhir kami melihat Damon dan Elena, mereka gembira dan menjalani kehidupan yang terbaik.

Adakah Stefan berhenti mencintai Elena?

Stefan terus menerus cuba untuk membunuh Elena tetapi dia mula bergantung pada Damon dan terkejut apabila dia tidak berada di sana untuk menyelamatkannya, namun, dia berjanji tidak akan meninggalkannya lagi. Walaupun memberitahu Elena dia tidak lagi mencintainya, Stefan kemudian mengaku bahawa dia tidak pernah berhenti mencintainya dan mahu memenanginya kembali.

Siapakah cinta sejati Stefan?

Stefan Salvatore menemui cinta dengan Caroline Forbes dalam musim akhir The Vampire Diaries. Walaupun rancangan itu pada mulanya tertumpu pada hubungannya dengan Elena Gilbert, ia beransur-ansur berpindah dari premis cinta segi tiga selepas Elena jatuh cinta dengan Damon.

Siapa yang berkahwin dengan Stefan?

Stefan Salvatore dan Caroline Forbes'perkahwinan.

Mengapa Stefan meninggalkan Caroline?

Dalam Musim Kedua, hubungan mereka berubah kerana perubahan Caroline menjadi pontianak. Apabila Damon kira-kira untuk menikam Caroline, Stefan menghalangnya, berjanji kepadanya bahawa dia tidak akan membiarkan apa-apa berlaku kepadanya.

Siapa pilih Elena?

Walaupun pada mulanya berada dalam hubungan yang komited dengan Stefan, Elena akhirnya memilih untuk bersama Damon.

Kenapa Damon suka Elena?

Damon mendakwa bahawa Elena mahukan cinta yang memakan dirinya, dan Elena kemudiannya bersetuju apabila mereka akhirnya menyerah kepada perasaan mereka. Ramai peminat rancangan itu tetap berdedikasi sebagai pengirim "Delena" kerana chemistry yang kuat antara Elena dan Damon. Cinta mereka adalah percubaan ghairah yang hanya boleh digambarkan sebagai epik.

Mengapa Damon meninggalkan Elena?

Selepas dia memberitahu perkara sebenar, mereka berdua memutuskan untuk memutuskan hubungan mereka kerana mereka menyedari bahawa mereka mempunyai terlalu banyak kawalan ke atas satu sama lain. Namun mereka akhirnya tidur bersama. Tetapi selepas itu, Elena memberitahu Damon bahawa dia perlu melepaskannya sehingga mereka dapat memikirkan perkara itu.

Adakah Elena hamil dalam warisan?

"Legacies" mengesahkan bahawa Damon dan Elena daripada "The Vampire Diaries" Mempunyai Anak Perempuan Dan saya Emosi. JADI. BANYAK.

Adakah Damon menjadi manusia?

Damon adalah pontianak berusia 178 tahun dan keturunan jauh Silas. Sejak adik lelakinya, Stefan Salvatore, menyuntiknya dengan Penawar, dia kini manusia.

Adakah Elena dan Katherine kembar dalam kehidupan sebenar?

Di Mystic Falls, dunia fiksyen "The Vampire Diaries," doppelgangers seperti Elena Gilbert dan Katherine Pierce (Nina Dobrev) berleluasa. Dalam kehidupan sebenar, doppelgangers agak kurang biasa, tetapi mereka memang wujud. Laman web Twin Strangers ada di sini untuk membantu anda mencari milik anda.

Adakah Stefan dan Caroline mempunyai bayi?

Caroline Forbes mengandung! Tetapi tidak dengan bayi teman lelakinya Stefan Salvatore—dengan kembar bekas gurunya (DAN TUNANG BAKAL) Alaric Saltzman. ... Ternyata, penulis TVD telah menghasilkan cara yang genius untuk menulis dalam kehamilan walaupun hakikatnya pontianak tidak boleh hamil.

Dengan siapa Klaus akan berkahwin?

Beliau ialah bapa kepada Hope Mikaelson dan Grace O'Connell-Mikaelson. Dia adalah suami kepada Camille O'Connell-Mikaelson.

Bagaimanakah Stefan menjadi manusia?

Apabila Stefan yang bebas kemanusiaan tiba di rumah Bonnie merancang untuk membunuh Elena, ahli sihir Bennett menyuntik Stefan dengan Penawar, menjadikannya pontianak pertama yang berjaya bertukar menjadi manusia tanpa meminum Penawar secara langsung.

Siapakah jodoh Stefan?

Peminat Delena mungkin akan marah jika Stefan dan Elena disambung semula secara romantis, tetapi rancangan itu telah membuat satu titik sepanjang musimnya dengan menekankan fakta bahawa manusia Elena adalah pasangan jiwa Stefan, dan Elena terpaksa bertukar menjadi vampire untuk bersama Damon.

Apakah yang dibisikkan Stefan kepada Elena?

Elena kemudian mendudukkan Caroline untuk memberitahunya apa yang dibisikkan Stefan di telinganya: “Beritahu Caroline saya mendengarnya,” katanya kepadanya. "Dan saya juga akan mencintainya selama-lamanya." Dia dapat mesej dia!!! ... Lagipun, manusia Damon sekarang, dan semuanya berkat Stefan.

Adakah Stefan menipu Elena?

Ya, dia memang memupuk perasaan terhadap Damon semasa Stefan pergi dengan Klaus tetapi dia akhirnya memilih untuk "mengucapkan selamat tinggal" kepada Stefan. ... Ya, Elena tidak setia dan tidak menghormati Stefan. Elena mencium Damon pada penghujung Musim 2, apabila dia dan Stefan MASIH BERSAMA. Tidak kira apa maksudnya, ia menipu.

Apakah yang Stefan beritahu Elena sebelum dia meninggal dunia?

Semasa kedua-duanya berkongsi pelukan, Stefan membisikkan sesuatu yang tidak jelas ke telinga Elena dan sebaik sahaja Bonnie memecahkan jampi tidur, Elena mendedahkan apa yang Stefan katakan: kata-kata terakhirnya adalah untuk Caroline. "Suatu hari, apabila awak bangun, beritahu Caroline saya mendengarnya.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Dari situ, Klaus menunjukkan kasih sayang yang tulen untuk Caroline, dan tarikan serta cintanya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan. Mereka akhirnya menjadi kawan selepas dia membuktikan dirinya mempunyai kebaikan dalam dirinya. ... Dia berhasrat untuk menjadi cinta terakhirnya, tidak kira berapa lama masa yang diperlukan.