Adakah john cena masih bergelut?

John Cena secara rasmi kembali ke WWE, dan ia lebih lama daripada jangkaan peminat. Legenda gusti yang bertukar menjadi pelakon itu berada di tengah-tengah jadual jelajah Summer of Cena, yang kini dijangka mencapai kemuncak pada SummerSlam 2021, di mana dia akan menentang Juara Universal Roman Reigns.

Adakah John Cena masih bergelut pada tahun 2021?

John Cena telah membuka tentang masa depan WWEnya selepas tewas kepada Roman Reigns pada SummerSlam 2021. Juara dunia 16 kali itu menyatakan bahawa dia akan sambung dalam WWE sampai WWE Universe tak nak jumpa dia. John Cena percaya dia masih mempunyai sesuatu untuk ditawarkan kepada peminat WWE, yang didedahkannya kepada Good Morning America.

Adakah Cena meninggalkan WWE?

Cena meninggalkan WWE untuk menumpukan perhatian untuk membuktikan dirinya sebagai bintang Hollywood utama, dan wang yang terlibat dalam projek mega Hollywood ini tidak membenarkannya mengambil peluang bergusti dan berisiko mengalami kecederaan.

Bilakah John Cena akan kembali?

Pratonton WWE SmackDown: John Cena boleh menentang Finn Balor

Crown Jewel dijadualkan untuk beberapa lama Oktober 2021.

Adakah Cena akan bergelut lagi?

John Cena masih menjadi salah seorang pemain terbaik WWE setiap kali dia berada di gelanggang, masalahnya ialah dia semakin berkurangan di gelanggang hari ini. Malah, kali terakhir dia bergelut untuk WWE di WrestleMania 36 pada 2020 semasa perlawanan Firefly Fun House menentang Bray Wyatt. Tetapi kini dunia berbilang masa juara telah menyatakan dia akan kembali.

John cena say good bye wwe

Apakah nilai bersih John Cena?

John Cena bernilai dianggarkan AS$60 juta, membawanya jauh dari zamannya yang terpaksa bersaing dalam pertandingan makan untuk mendapatkan hidangan percuma. Tetapi bintang WWE itu tidak hanya bergantung pada gusti untuk mendapatkan kekayaannya. Beginilah cara penghibur Amerika berusia 44 tahun itu membina kekayaannya.

Apakah nama sebenar John Cena?

John Cena, sepenuhnya John Felix Anthony Cena, Jr., (lahir 23 April 1977, West Newbury, Massachusetts, A.S.), ahli gusti profesional Amerika, pelakon dan pengarang yang mula-mula mendapat kemasyhuran dengan organisasi Hiburan Gusti Dunia (WWE) dan kemudiannya berjaya dalam filem dan buku.

Siapa ahli gusti dengan bayaran tertinggi dalam WWE?

Sebagai contoh, Brock Lesnar ialah pemain bergaji tertinggi WWE, dan dia memperoleh $12 juta pada 2020, meletakkannya di antara 10 gaji NHL teratas.

Apakah yang Randy Orton lakukan sekarang?

Dia kini ditandatangani WWE, di mana dia beraksi pada jenama Raw sebagai separuh daripada Juara Pasukan Tag Mentah dengan Teka-teki dalam pemerintahan pertama mereka. Orton ialah ahli gusti profesional generasi ketiga; datuknya Bob Orton, bapa Bob Orton Jr., dan bapa saudara Barry Orton semuanya ahli gusti.

Siapakah ahli gusti wanita WWE yang paling cantik?

Top 10 Diva WWE Cantik Dan Terhangat 2021

  • Alexa Bliss. Alexis Kaufman ialah ahli gusti profesional Amerika yang menandatangani kontrak dengan WWE. ...
  • Becky Lynch. Rebecca Quin ialah ahli gusti dan pelakon profesional Ireland. ...
  • Carmella. ...
  • Eva Marie. ...
  • Billie Kay. ...
  • Mandy Rose. ...
  • Nikki Bella. ...
  • Lana.

Siapa yang berkencan dengan John Cena?

Ahli gusti WWE dan bintang filem John Cena adalah seorang lelaki yang sudah berkahwin. Cena dan teman wanita Shay Shariatzadeh telah berkahwin dalam satu majlis tertutup pada hari Isnin di Tampa, menurut beberapa laporan. Pasangan itu telah berkencan sejak awal 2019.

Adakah John Cena kalah dalam perlawanan I Quit?

John Cena tidak pernah kalah satu pun perlawanan I Cukup dalam kerjaya WWE mereka, Hari ini kita akan membincangkan semua Perlawanan Saya Berhenti John Cena dalam artikel ini.

Siapakah yang memenangi SummerSlam 2021 Cena vs Roman Reigns?

WWE SummerSlam 2021: Roman Reigns menewaskan John Cena untuk mengekalkan gelarannya. Sorotan WWE SummerSlam 2021: Brock Lesnar kembali ke SummerSlam 2021 yang menakjubkan di Stadium Allegiant di Las Vegas dan mengejutkan WWE Universe. Acara itu, yang menampilkan beberapa bintang gelanggang terbesar, mempunyai sepuluh perlawanan blockbuster.

Siapa ahli gusti yang paling miskin?

Superstar WWE Yang Miskin dan Mereka yang Kaya

  • Marty Jannetty: Lebih miskin. Marty Jannetty telah berkecimpung dalam perniagaan gusti sejak tahun 90-an dan dia gagal mencipta kejayaan pada awal 90-an. ...
  • Kurt Angle: Filthy Rich. ...
  • Dolph Ziggler: Lebih miskin. ...
  • The Big Show: Filthy Rich. ...
  • Mick Foley: Lebih miskin.

Siapa pesilat No 1 sepanjang zaman?

1. Penggali kubur. Ramai peminat WWE, pengkritik dan atlet lain menganggap The Undertaker ahli gusti WWE terbaik sepanjang masa. Pada tahun 1989, beliau menggondol gelaran 'Master of Pain' dalam Kejohanan Heavyweight Dunia Bersepadu USWA.

Siapa teman wanita baru John Cena?

Bintang terkenal WWE John Cena telah berkahwin sekali lagi ketika dia mengikat tali pertunangan dengan teman wanita Shay Shariatzadeh dalam satu majlis peribadi yang tenang di Florida pada hari Rabu. Walaupun Cena tidak mendedahkannya kepada umum, media tempatan di Amerika Syarikat mengesahkan perkahwinan itu, memetik rekod rasmi dari Florida.

Apakah nama sebenar Nikki Bella?

Kini bersara, Brie Bella — yang nama penuhnya Brianna Monique Danielson — memenangi Kejohanan Divas pada 2011 dan kakak Nikki — yang Stephanie Nicole Garcia-Colace — akhirnya memenangi dua gelaran juga.

Adakah ibu Bella masih berkahwin?

Ibu The Bella Twins, Kathy Laurinaitis (née Colace) kini berkahwin dengannya John Hodger Laurinaitis, juga dikenali sebagai Johnny Ace. ... Mereka kekal bahagia berkahwin sejak itu.

Siapa ayah John Cena?

John Felix Anthony Cena dilahirkan di West Newbury, Massachusetts, pada 23 April 1977, anak kepada Carol (née Lupien) dan John Cena Sr.

Apakah nama sebenar The Rock?

Dwayne Johnson, dengan nama Rock, (lahir 2 Mei 1972, Hayward, California, A.S.), ahli gusti dan pelakon profesional Amerika yang berkarisma dan kesukanan menjadikannya berjaya dalam kedua-dua bidang. Johnson dilahirkan dalam keluarga gusti.

Berapa umur HHH?

Seorang legenda dalam gelanggang, the 52 tahun Levesque adalah sebahagian daripada pasukan pengurusan WWE. Beliau bekerja sebagai naib presiden eksekutif strategi dan pembangunan bakat global syarikat, termasuk beliau sebagai pengeluar eksekutif jenama NXT dan NXT UK.

Apakah nilai Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.