Mengapa naga tidak membunuh jon?

Mengapa Drogon tidak membunuh Jon kerana apa yang dia lakukan kepada Daenerys? ... Mungkin terdapat beberapa sebab: Jon ialah Aegon Targaryen, dan oleh itu seorang yang boleh menunggang dan memerintah naga. Jadi Drogon mungkin tidak secara fizikal dapat membakar Jon kerana darah dirajanya—atau menentang perintah Targaryen, walaupun ia bukan Dany.

Mengapa naga itu tidak membunuh Jon?

Drogon, nota skrip akhir, "mahu membakar dunia, tetapi dia tidak akan membunuh Jon." ... Kerana itu, dia akan tahu bahawa dia mencintai Jon sehingga akhir, dan bahawa dia telah rosak oleh kerusi kuasa, dan oleh itu Jon Snow tidak layak untuk mati kerana membunuhnya dalam Permainan kesudahan siri of Thrones.

Mengapa Drogon menyelamatkan Jon?

Drogon menyelamatkan Jon kerana dia menyedari bahawa jika Jon telah membunuh Daenerys sendiri, dia pasti melakukannya kerana keperluan.

Mengapa dothraki tidak membunuh Jon?

Gray Worm mungkin memutuskan untuk tidak membunuh Jon kerana jauh di lubuk hati dia tahu Daenerys mahu Tyrion dan Jon menjalani perbicaraan dan bukan hanya dihukum bunuh serta-merta. Dothraki mungkin akan menjadi Sellswords atau hanya pulang ke tanah air mereka.

Mengapa naga itu tidak membunuh Jon Snow Reddit?

Dia tidak membunuh Jon kerana tidak ada gunanya. Rasa lapar akan kuasa inilah yang akhirnya memusnahkan ibunya dan tiada siapa yang tahu perkara itu lebih baik daripada Drogon yang sentiasa berada di sebelah Dany.

Mengapa Drogon Tidak Melakukan ITU dalam Game of Thrones Finale

Mengapa Daenerys menjadi gila?

Sebelum dia membakar orang yang tidak bersalah, tindakan Daenerys yang Varys disebut paranoid dan zalim adalah wajar. Varys memanggil Daenerys paranoid bahawa dia akan melakukannya dikhianati, padahal sebenarnya dia dikhianati — oleh Varys. Varys memandang Daenerys dengan berhati-hati sambil merenung Jon yang diraikan oleh orang Utara.

Mengapa Jon tidak menjadi raja?

Dia menjadi raja walaupun menghadapi halangan dalam perjalanannya untuk menjadi raja. Ya, walaupun Jon belum lahir, dia BIASANYA akan dianggap sebagai pewaris takhta yang sah. ... Mereka sudah mahu menggantikan Jon sebagai Raja di Utara dengan Sansa dalam Musim 7, tetapi mereka tidak melakukannya kerana dia adalah anak kepada Eddard Stark.

Apakah hukuman Jon Snow kerana membunuh Daenerys?

Tetapi Jon yang malang, dia sebenarnya dihantar ke dinding sebagai hukuman kerana membunuh Daenerys Targaryen, yang secara teknikalnya adil sejak dia membunuh seorang ratu dan sebagainya.

Adakah Gray Worm mahu membunuh Daenerys?

Setelah dibebaskan, Gray Worm, seperti semua saudaranya, memilih untuk memperjuangkan Daenerys sebagai seorang yang bebas.

Adakah Jon Snow membunuh Gray Worm?

Gray Worm, yang dimainkan oleh Jacob Anderson, baru-baru ini dinamakan Master of War oleh Daenerys Targaryen (Emilia Clarke) sebelum Ratunya telah dibunuh oleh Jon Snow (Kit Harrington) dalam tindakan diplomatik membalas dendam untuk pembunuhan beramai-ramai melalui pembakarannya di pertempuran King's Landing.

Adakah Jon Snow kebal terhadap api?

tidak,Jon Snow tidak kebal terhadap api. Dalam musim 1, episod 8 dia bertarung dengan kekuatan untuk melindungi Lord Commander Mormont. Dia melemparkan lampu yang menyala ke arah wight dan dalam proses itu, tangannya terbakar dengan api.

Bolehkah drogon memberitahu Jon ialah seorang Targaryen?

Setakat petunjuk, warisan Targaryen Jon hampir pasti mengapa naga itu mempercayainya, tetapi adakah Drogon mengetahui bahawa dia adalah sebahagian daripada keluarga? ... Walaupun Jon dan Daenerys mungkin telah mengucapkan selamat tinggal buat masa ini di Game of Thrones, detik Drogon dan Jon menjelaskan dengan jelas bahawa kisah mereka belum berakhir.

Mengapa Daenerys kebal terhadap api?

Dalam rancangan TV Game of Thrones, dipercayai bahawa mereka telah membuat Daenerys kalis api kerana bagaimana, dia telah menetas Naga dan sihir daripada penetasan telah menyebabkan dia menjadi kalis api, menjadikannya Targaryen sekali sahaja yang akan kebal terhadap kebakaran.

Mengapa naga itu tidak membunuh Jon Snow selepas dia membunuh Daenerys?

Mengapa Drogon tidak membunuh Jon kerana apa yang dia lakukan kepada Daenerys? ... Mungkin terdapat beberapa sebab: Jon ialah Aegon Targaryen, dan oleh itu seorang yang boleh menunggang dan memerintah naga. Jadi Drogon mungkin tidak secara fizikal dapat membakar Jon kerana darah dirajanya—atau menentang perintah Targaryen, walaupun ia bukan Dany.

Adakah Jon Snow seekor naga?

Kami tidak mempunyai cara untuk mengetahui dengan pasti — terdapat banyak teori yang berbeza, tetapi tiga tetap berkemungkinan besar. pertama, Jon separuh Targaryen, dan sebagai ahli keluarga yang sigilnya terdiri daripada imejan naga, hubungannya dengan Drogon berkemungkinan melampaui kebolehan visual kami.

Apa yang berlaku kepada Jon Snow selepas dia membunuh Dany?

Selepas membunuh Daenerys, Jon menghabiskan berminggu-minggu di dalam sel penjara, entah bagaimana mengelak daripada hukuman mati di tangan Cacing Kelabu yang pendendam dan ganas (Jacob Anderson).

Mengapa mereka menggantikan cacing KELAB?

Semasa Ed Skrein memainkan Daario Naharis dalam Game of Thrones pada asalnya, dia digantikan oleh Michiel Huisman pada musim-musim kemudian. Skrein telah berkata bahawa suis mungkin bermotifkan politik.

Berapa ramai yang tidak ternoda mati di Winterfell?

Pada akhir pertempuran sahaja 600 Tidak ternoda kekal, tetapi 12,000 Dothraki terbaring mati, termasuk Temmo dan anak-anaknya. Khal baru memimpin mereka yang terselamat melepasi pintu-pintu gerbang kota, satu demi satu melemparkan tocang mereka yang telah dipotong ke hadapan kaki Yang Tidak Tercemar.

Adakah cacing kelabu mati?

Gray Worm Meninggal Dunia dalam Perlawanan Akhir 'Game Of Thrones' dan Peminat Tidak Perasan. Musim 8 Game of Thrones penuh dengan kematian. ... Gray Worm berjaya bertahan daripada pengepungan Winterfell dan pemecatan King's Landing, walaupun ramai peminat mempunyai komander Unsullied dalam senarai kematian mereka.

Adakah Jon Snow gembira pada akhirnya?

2 Selamat Berakhir: Jon Snow

Selepas membunuh ibu saudara dan kekasihnya Daenerys, Jon dibuang ke Night's Watch dan kali terakhir dilihat mengetuai burung liar melepasi Tembok. ... Namun, Jon paling gembira semasa bersama burung liar dan tidak pernah mahukan takhta, jadi permainan akhir beliau sesuai dengannya.

Mengapa Jon Snow mendapat pengakhiran yang teruk?

Jon Snow berakhir sebagai Raja Enam Kerajaan nampaknya di luar meja selepas dia membunuh Daenerys. ... Secara bergilir-gilir, Jon mungkin telah diasingkan ke barat Westeros dan belayar bersama Arya ke bahagian yang tidak diketahui. Itu pasti hebat. Jon dan Arya secara sejarah merupakan adik beradik Stark yang paling rapat.

Mengapa Jon Snow tidak berambut perang?

Nah, peminat Game of Thrones telah menggunakan pengetahuan itu dengan baik (yang kami maksudkan adalah penggunaan yang sangat kutu buku) dan membuat carta silsilah yang menerangkan sebab rambut Jon Snow adalah bayangan hitam ibunya, Lyanna Stark, bukannya Targaryen berambut perang putih bapanya, Rhaegar Targaryen.

Siapa yang menjadi raja selepas Daenerys?

Akhir 'Game of Thrones': Bran Stark Menjadi Raja Selepas Jon Snow Membunuh Daenerys Targaryen | PeopleTV - YouTube.

Mengapa dedak menjadi raja?

Selepas pertumpahan darah dan kekeliruan tinggal singkat Dany di King's Landing, kedamaian akhirnya tercapai. Alasan Tyrion untuk mencadangkan Bran adalah mudah: Bran memegang semua kisah Westeros. Dia tahu orang-orangnya, ketakutan dan kegembiraan mereka, dan masa perang dan keamanan.