Siapa sarah dutra?

Sarah Dutra ialah seorang Pelajar seni berusia 21 tahun di California State University, Sacramento, apabila dia berkawan dengan isteri bosnya, peguam Larry McNabney, dan membuat rancangan untuk meracuni McNabney dengan ubat penenang kuda dan mencuri wang daripada amalan undang-undangnya, menurut pendakwa raya.

Adakah Sarah Dutra masih hidup?

Dutra pada mulanya didakwa dengan pembunuhan besar-besaran, tetapi juri akhirnya mensabitkannya dengan pembunuhan sukarela dan menjadi aksesori kepada pembunuhan. Hakim menjatuhkan hukuman penjara maksimum 11 tahun di penjara Chowchilla, tempat dia berada sejak itu. April 2003.

Berapakah umur Sarah Dutra?

Beberapa hari sebelum kematiannya, Sims menulis pengakuan tiga muka surat yang memperincikan bagaimana dia dan Sarah Dutra, seorang berumur 21 tahun setiausaha dari firma guaman suaminya, didakwa membunuh Larry McNabney, kemudian mengebumikan mayatnya, kata polis. Pegawai sheriff San Joaquin County telah meminta ekstradisi Sims.

Apa yang berlaku kepada Larry McNabney?

Tiga setengah minggu kemudian, pada 5 Februari, pekerja di ladang anggur San Joaquin ternampak kaki terkeluar dari tanah dan menghubungi polis. Ia adalah mayat Larry McNabney yang reput teruk. Bedah siasat mendedahkan bahawa Larry McNabney telah mati selama berbulan-bulan. Punca kematian adalah overdosis ubat penenang kuda yang membawa maut.

Di manakah Shirley Withers sekarang?

Kekasih Peter yang tamak, Shirley Withers, didapati bersalah atas tuduhan membunuh tetapi rayuan membatalkan penemuan itu dan dia disabitkan dengan kesalahan membunuh dan dijatuhi hukuman maksimum 13 tahun dengan tempoh tanpa parol selama sembilan tahun. Dia kini keluar dari penjara, dibebaskan dengan parol awal.

Kebebasan Untuk Sarah Dutra