Di hospital besar siapa jimmy lee holt?

Jimmy Lee Holt ialah watak fiksyen dalam opera sabun ABC Hospital Besar. Dia adalah anak kepada mendiang ahli perniagaan kaya Edward Quartermaine dan mendiang bekas perempuan simpanannya, Beatrice LeSeur. Dia digambarkan oleh pelakon Steve Bond dari 1983-86.

Siapakah Steve Bond di Hospital Besar?

Dia menjadi pelakon televisyen siang hari di Hospital Besar, bermain Jimmy Lee Holt dari 1983 hingga 1987.

Berapakah bilangan anak luar nikah yang dimiliki oleh Edward Quartermaine?

Mereka mempunyai dua anak bersama: anak lelaki Alan, yang meninggal dunia pada 2007; dan anak perempuan Tracy. Edward pun ada anak tak sah taraf dengan perempuan simpanan Beatrice LeSeur, Jimmy Lee Holt.

Siapa bapa Austin di Hospital Besar?

Austin mendedahkan rahsianya: Musim 58, Episod 197

Bapanya adalah Jimmy Lee Holt, anak tak sah taraf Edward Quartermaine yang dia ada bersama Beatrice LeSeur. Ini bermakna Austin berhak mendapat bahagian kekayaannya.

Adakah Sasha di GH benar-benar hamil?

Jadi sementara sesetengah peminat percaya bahawa baby bump Sasha adalah padding yang disediakan oleh pihak produksi, yang lain mengesyaki pelakon itu sendiri menjangkakan. Selepas baby bump Sasha membuat beberapa kemunculan, Mattsson akhirnya mengumumkan secara terbuka ia adalah perjanjian sebenar dan dia sebenarnya mengandung!

4 Jan 1983 Pengenalan kepada Jimmy Lee Holt

Siapakah keluarga terkaya di Hospital Besar?

Keluarga Quartermaine ialah keluarga fiksyen dari sinetron ABC, Hospital Besar. Dicipta dan diperkenalkan oleh Douglas Marland, keluarga kaya dan sipi itu telah menjadi makanan ruji berterusan di Hospital Besar sejak mereka diperkenalkan pada 1970-an.

Adakah Brooklyn di Hospital Besar hamil dalam kehidupan sebenar?

Sofia Mattsson dari Hospital Besar memang pandai menyimpan rahsia! Pelakon gembira itu membuka media sosial pada hujung minggu untuk mendedahkan beberapa berita besar dan menarik… dan kami bermaksud besar! Kini, setelah watak Mattsson, Sasha, hamil di sabun, dia akhirnya dapat berkongsi berita itu dia mengharapkan dalam kehidupan sebenar.

Siapa yang telah meninggal dunia akibat Hospital Besar?

Jay Pickett, yang terkenal dengan peranannya dalam "Port Charles," "Hospital Umum" dan "Hari Kehidupan Kita", meninggal dunia pada hari Jumaat pada usia 60 tahun. Menurut Jim Heffel, pelakon bersama Pickett dan rakan penerbit bersama pada "Treasure Valley," dia meninggal dunia semasa penggambaran filem itu di negeri asalnya, Idaho.

Adakah Cameron Mathison bermain di GH?

Kami mula mengenali Cameron Mathison lebih daripada 20 tahun apabila dia membintangi "All My Children." Kini dia kembali ke alam TV siang hari, melihat ke dalam "Hospital Besar" bermain watak Drew Cain.

Adakah Maxie di GH hamil dalam kehidupan sebenar 2021?

Walaupun memainkan Maxie hamil di Hospital Besar, Kirsten Storms tidak hamil dalam kehidupan sebenar. Pelakon itu berkongsi foto dari bahagian almari pakaian rancangan itu dan mengesahkan bayi itu adalah rekaan.

Siapa yang akan meninggalkan GH pada tahun 2020?

Gerbang penjahat Peter August, yang dilakonkan oleh pelakon Wes Ramsey, secara rasminya telah pergi dari peranannya yang lama di Hospital Besar.

Siapakah Sasha di Hospital Besar mengandung?

Sila sertai kami mengucapkan tahniah kepada HOSPITAL AM pelakon Sofia Mattsson pada kehamilannya! Apabila wataknya Sasha tiba-tiba hamil dari malamnya dengan Brando, peminat tertanya-tanya sama ada sabun itu menulis dalam kehamilannya yang sebenar, dan ternyata benar!

Siapakah pelakon dengan bayaran tertinggi di Hospital Besar?

Ahli pelakon 'Hospital Besar' yang menghasilkan paling banyak wang telah berada di rancangan itu untuk seketika. Bintang-bintang Hospital Besar yang membuat yang paling banyak juga telah berada di rancangan itu untuk masa yang paling lama. Menurut Fame10, salah satu yang berpendapatan tinggi di GH ialah Finola Hughes, yang mempunyai nilai bersih $8 juta.

Siapa bintang sinetron terkaya?

Pada 2019, bintang sabun siang terkaya mempunyai nilai bersih antara $8 juta hingga $200 juta, menurut Fame10. Finola Hughes dari Jeneral Hospital dan Stephen Nichols dari Days of Our Lives mencecah nilai nilai bersih $8 juta.

Siapakah Celia Quartermaine di GH?

Sherilyn Marjorie Wolter (lahir 30 November 1951) ialah seorang bekas pelakon Amerika. Wolter membintangi siri TV B. J. and the Bear pada tahun 1981, dan kemudian menggambarkan Celia Quartermaine pada opera sabun siang hari Hospital Besar dari 17 Mac 1983 hingga 26 Februari 1986 dan Elena Nikolas di Santa Barbara pada tahun 1987.

Apa yang salah dengan kaki Leslie Charlesons?

Pada April 2018, kesihatan Leslie Charleson memaksanya untuk berehat daripada persembahan itu. ... Leslie membawa anjingnya, Riley, bersiar-siar. Riley siapa teruja, tersadung Leslie, menyebabkan dia cedera di kakinya.

Siapakah bapa kepada bayi Sasha?

Kehamilan Sasha yang entah dari mana merupakan kelainan yang tidak dijangka di Hospital Besar, dan apabila ia mula-mula didedahkan, kemungkinan jalan ceritanya menarik. Bagaimanapun, sabun itu membuat kesilapan besar menjadikan Brando (Johnny Wactor) sebagai ayah bayi sedangkan ia sepatutnya Michael.

Siapakah Carly dari Hospital Besar berkencan?

Tidak seperti pertunangan antara dua besties untuk menimbulkan banyak persoalan! Itulah keadaan bakal kesatuan di Hospital Besar ABC sekarang apabila bos perusuh yang baru dilantik, Carly Corinthos (Laura Wright) dan rakan-rakannya. bos Jason Morgan (Steve Burton) telah mula memberitahu rakan dan keluarga mereka bertunang.

Apakah penyakit yang dihidapi Cameron Mathison?

Cameron Mathison memperincikan pertempurannya dengan karsinoma sel buah pinggang dan mengingatkan peminat betapa pentingnya untuk sentiasa berwaspada tentang kesihatan mereka.