Siapa musang rosalinda?

Seorang pengintip semasa Perang Dunia II, Rosalinda Powell Fox, berasal dari keluarga Inggeris yang dilahirkan di India. Rosalinda jatuh cinta dengan Kolonel Juan Luis Beigbeder, menteri luar dalam Kerajaan Francisco Franco. Hubungan itu memberinya akses kepada nama mereka yang bekerja untuk Gestapo.

Siapa Beigbeder?

Juan Luis Beigbeder y Atienza (Cartagena, Sepanyol, 31 Mac 1888 - Madrid, 6 Jun 1957) ialah seorang pemimpin tentera dan politik Sepanyol yang memegang jawatan sebagai Ketua Hal Ehwal Orang Asli dan kemudiannya Pesuruhjaya Tinggi dalam Naungan Maghribi dari 1937 hingga 1939 kemudian, selepas Perang Saudara Sepanyol, berkhidmat sebagai Menteri ...

Adakah masa di antara kisah benar?

Masa di Antara termasuk watak kehidupan sebenar, seperti Rosalinda Fox, perempuan simpanan kepada Kolonel Juan Luis Beigbeder, yang menjadi menteri luar dalam kerajaan Franco. ... Franco kemudiannya meletakkan Beigbeder di bawah tahanan rumah dan Rosalinda disyaki mengintip pihak Berikat.

Mengapa Sira bersetuju untuk mendapatkan mesin taip?

Apabila rancangan perkahwinan mereka dicemari dengan berita yang Manuela mesti menutup kedainya, Sira bersetuju untuk belajar menaip supaya dia boleh menyertai Ignacio dalam memperoleh gaji melalui perhambaan awam, dan menemaninya membeli mesin taip di kedai tempatan.

Di manakah Rosalinda Fox membesar?

Seorang pengintip semasa Perang Dunia II, Rosalinda Powell Fox, berasal dari keluarga Inggeris yang dilahirkan di India.

ROSALINDA FOX - El ocaso de una espía

Adakah Masa di Antara dalam Netflix?

Tetapi "The Time in Between," adaptasi novel mega-terlarisnya pada 2009, telah berubah menjadi hit penstriman di Netflix, memperkenalkan khalayak yang lebih luas kepada hadiah penceritaan besar pengarang Sepanyol dan profesor universiti ini.

Di manakah set El tiempo entre Costuras?

The Time in Between ( El tiempo entre costuras dalam bahasa Sepanyol asal) ialah sebuah drama yang menarik dari Sepanyol. Sira Quiroga (Adriana Ugarte) memulakan hidupnya sebagai pembuat pakaian di Madrid sejurus sebelum Perang Saudara Sepanyol.

Siapa Jamila dalam The Time in Between?

The Time in Between (Siri TV 2013–2014) - Alba Flores sebagai Jamila - IMDb.

Di manakah saya boleh melihat masa di antaranya?

Pada masa ini anda boleh menonton penstriman "The Time in Between - Musim 1". Pantaya, Saluran Amazon Pantaya.

Di manakah Sira bertemu dengan Marcus?

Sira dan Rosalinda bertemu dengan Marcus Logan di sebuah kafe. Dia seorang yang sangat elegan dan menarik. Rosalinda mengesahkan bahawa dia telah mengatur semua yang dia minta, termasuk jemputan ke pesta di rumah Serrano Suñer, abang ipar Franco.

Di manakah saya boleh menonton masa antara 2021?

Pada masa ini anda boleh menonton penstriman "The Time in Between". Pantaya, Saluran Amazon Pantaya, DIRECTV.

Adakah akan ada musim 3 antaranya?

Drama remaja fiksyen sains, yang dilancarkan pada 2015, membuat kemunculan semula dengan musim ketiganya. ... Drama remaja fiksyen sains, yang dilancarkan pada 2015, membuat kemunculan semula dengan musim ketiganya. Michael McGowan telah mencipta siri ini. Selain itu, beliau juga merupakan penerbit eksekutif siri Between.

Di manakah Sira bertemu dengan Ramiro?

Sira adalah tukang jahit di Madrid. Dia bertemu Ingacio dan mereka akan berkahwin antara satu sama lain. Tetapi kemudian Sira bertemu Ramiro masuk kedai mesin taip dan dia tidak boleh berhenti memikirkannya. Sira adalah tukang jahit di Madrid.

Di manakah tasik cantik dari antara?

Pretty Lake boleh merujuk kepada: Pretty Lake, bandar fiksyen di Between (siri TV) Pretty Lake, di Senarai tasik di Indiana.

Apakah langganan Pantaya?

Pantaya. $5.99/bulan. Filem dan siri berbahasa Sepanyol terbaik. Semua dalam satu tempat. Bila-bila masa di mana sahaja.