Bagaimana untuk mendapatkan senapang auto jerebu Artik?

Untuk mendapatkan senjata ini anda boleh mendapatkannya dari jatuh secara rawak di sekitar Europa sendiri. Sasaran bernilai tinggi di sekitar Europa boleh menggugurkan senjata ini, jadi ia patut diterokai dan perhatikan penunjuk sasaran bernilai tinggi di bahagian bawah sebelah kiri skrin.

Bagaimanakah saya mendapat jerebu Artik?

Untuk membuka kunci senjata Arctic Haze Destiny 2, pemain perlu untuk melengkapkan acara awam dan memburu robot penyangak di Europa. Walau bagaimanapun, satu-satunya petunjuk yang diberikan oleh Bungie dan permainan adalah bahawa senjata itu "ditemui dengan meneroka Europa." Akhirnya, pemain perlu bertuah untuk mencari titisan Jerebu Artik.

Apakah senapang auto terbaik dalam Destiny 2 2020?

Destiny 2: 11 Senapang Auto Terbaik Untuk PVP, Kedudukan

  • 4 Jerebu Artik.
  • 5 Kelaparan Menggigit. ...
  • 6 Pengulang Steelfeather. ...
  • 7 Nafas Terakhir. ...
  • 8 Janji Palsu. ...
  • 9 Seraph Carbine Ketujuh. ...
  • 10 Gaillard-42. ...
  • 11 Buku Mancis Tommy. Senapang auto pertama dalam senarai ini ialah senapang automatik 720 RPM eksotik bernama Buku Match Tommy. ...

Apakah senapang kereta terbaik dalam takdir?

Destiny 2: Senapang auto Light Baharu

Terdapat sebab Origin Story berada di seluruh suapan bunuh anda, dan ia mempunyai corak undur yang paling boleh diurus daripada mana-mana senapang auto Precision. TTK adalah raja dalam PvP, dan jika anda boleh mendapatkan gambar kepala dengan pasti paradigma Ketepatan mempunyai prestasi terbaik antara senapang auto.

Adakah Monte Carlo senapang kereta yang bagus?

Salah satu daripadanya ialah Monte Carlo Exotic Auto Rifle, sebuah peniaga kerosakan yang sangat tepat dengan faedah cemerlang untuk but. Ia mengurangkan cooldown huru-hara anda setiap kali peluru mengenai sasarannya, dan ia juga memberi anda peluang untuk mengisi semula keupayaan huru-hara anda sepenuhnya dengan setiap pembunuhan.

BAGAIMANA MENANAK AUTO RIFLE AUTO RIFLE JEREBU ARKTIK ROLL GOD | Destiny 2 Beyond Light

Adakah sumpah Eriana baik 2020?

Eriana's Vow adalah senjata yang ganjil. Ia adalah meriam tangan seperti Ace of Spades, tetapi ia menembak dengan sangat perlahan dan menggunakan peluru Khas. Eriana's Vow memberikan pukulan yang serius, memberikan banyak kerosakan tembakan di kepala jika anda boleh kekal tepat. ... milik Eriana bukan senjata yang hebat untuk serbuan atau bos, tetapi ia penting untuk menghapuskan bos mini.

Adakah wabak disempurnakan masih baik 2021?

Di hujung eksotik, Wabak Perfected masih kukuh untuk kerosakan berterusan dari semasa ke semasa berbanding dengan denyutan lain dan akan meletakkan penyok yang bagus dalam sesuatu, walaupun bos, jika pemain lain menggunakannya juga.

Adakah anarki masih bagus Destiny 2?

Anarki akhirnya menjadi nerf. Ia masih elok, tetapi ia bukan lagi senjata kuasa terbaik dalam permainan. ... Jika anda mempunyai Anarki, anda masih boleh melarikan diri dengan menggunakannya, tetapi ia bukan lagi senjata terbaik dalam setiap situasi.

Adakah Jerebu Artik baik?

keputusan. Buat masa ini, Arctic Jerebu bukanlah senjata terbaik untuk berlari. Thresh nampaknya agak menggembirakan untuk tenaga super bonus. ... Walaupun Subsistence dan Dragonfly boleh menjadi kombo yang mantap, ia masih dibayangi oleh senjata yang boleh melancarkan Rampage dan Kill Clip.

Apakah punca utama jerebu Artik?

Penyelidik dari Universiti Rhode Island telah mendapati bahawa majoriti jerebu Artik terbentuk oleh bahan pencemar yang datang daripada pembakaran arang batu oleh bandar-bandar di latitud pertengahan utara. Kepekatan aerosol ini mengandungi kira-kira 90% sulfur (S) dan 10% karbon (C), memberikan jerebu warna kemerahan.

Di manakah saya boleh mendapatkan Destiny 2 albedo tinggi?

Untuk mendapatkan senjata ini anda boleh mendapatkannya sebagai ganjaran untuk Born Into Darkness 3. Selepas serbuan, pencarian dibuka di The Exo Stranger di Europa dan separuh jalan melalui pencarian anda dapatkan High Albedo. Untuk kaedah pertanian yang lebih disasarkan, anda boleh melakukan pencarian senjata daripada Variks.

Adakah Hard Light masih bagus 2021?

Hard Light mendapat nerf daripada meta meninggalkan Rejim Suros bersendirian di atas sekali lagi apabila ia datang kepada senapang auto eksotik di Crucible. ... Walaupun tanpa Penjanaan Semula Kesihatan pada pembunuhan, ia boleh dikatakan senapang auto terbaik untuk PvP dalam Destiny 2, tetapi ya, itu juga merupakan faedah yang bagus juga.

Adakah wabak disempurnakan masih baik di luar cahaya?

Wabak Perfected ialah masih merupakan salah satu senjata Eksotik terbaik dalam permainan, turun tangan. Senjata ini tidak tersedia untuk pemain buat seketika apabila Beyond Light keluar, namun, kini ia kembali dalam permainan dan tersedia untuk diperoleh sekali lagi.

Adakah Polaris Lance bagus 2021?

Polaris Lance juga sangat baik dalam situasi yang betul. Ia agak bagus di Gambit khususnya kerana anda boleh melepaskan diri dengan selamat pada zaman purba dari jarak jauh sambil memerhatikan mana-mana penceroboh yang menghampiri anda. Baru-baru ini ditambah ialah D1 throwbacks Vision of Confluence dan Hung Jury.

Adakah pertapa masih bagus 2020?

The Recluse ialah senapang mesin ringan puncak, dan ia juga merupakan salah satu senjata utama Destiny 2 yang paling kuat. Walaupun selepas nerf baru-baru ini, Recluse adalah masih jauh dan jauh daripada senapang mesin ringan yang paling berkuasa dalam permainan, dan ia sangat berbaloi untuk anda dapatkan sama ada anda menikmati PvE atau PvP.

Apakah yang perlu saya belanjakan sifir eksotik saya pada 2021?

Perkara Untuk Dibelanjakan Sifir Eksotik

  • Membeli Eksotik daripada Kiosk Eksotik di Menara.
  • Membeli Fated Engram kedua daripada Xur.

Adakah anda masih boleh mendapatkan senjata Seraph ketujuh?

Anda boleh ya. Sniper dan SMG adalah sebahagian daripada kumpulan rampasan dunia (jadi titisan dan bilangan nombor rawak - tetapi kolam itu besar jadi jarang berlaku) juga dari Banshee dan umbral engrams.

Bagaimana anda mendapatkan Monte Carlo 2020?

Monte Carlo diperolehi melalui dunia rawak jatuh dalam Destiny 2 Shadowkeep. Ini bermakna anda tidak akan menemui pencarian eksotik tertentu yang boleh anda lakukan dan selesaikan untuk mendapatkannya. Begitu juga, Monte Carlo tidak boleh dibeli dari Xur, jadi buat masa ini anda perlu mencuba nasib dengan tuhan RNG.

Adakah Monte Carlo bagus Destiny 2 2021?

Datang seterusnya ialah Monte Carlo yang eksotik. ini senapang auto bagus untuk PvE terima kasih kepada faedah hebatnya yang berkisar tentang memperkukuh keupayaan huru-hara anda. Ini adalah pilihan yang bagus untuk pemain yang suka menutup jarak.

Adakah karabin Seraph ketujuh bagus?

Terdapat banyak senapang kereta yang bagus dalam permainan tetapi The Seventh Seraph Carbine sememangnya salah satu yang terbaik. Selain sebagai Auto Rifle yang hebat, ini juga melahirkan Sel Warmind yang membolehkan anda menggunakan mod Warmind.