Di spotify siapa yang mempunyai pendengar bulanan paling banyak?

@justinbieber telah memecahkan rekod sepanjang masa untuk kebanyakan pendengar bulanan dalam kalangan semua artis dalam sejarah Spotify (83.3 juta). Dia adalah artis #1 di platform. Mengekori Bieber ialah The Weeknd dengan 74.53 juta pendengar bulanan dan Ed Sheeran, yang mempunyai 72.41 juta pendengar bulanan.

Siapakah yang mempunyai pendengar bulanan paling banyak di Spotify 2020?

Mulai 3 Mac 2020, artis dengan pendengar bulanan terbanyak di Spotify di seluruh dunia ialah Justin Bieber, diikuti rapat oleh Billie Eilish dan Ed Sheeran. Pada masa itu, Justin Bieber mempunyai sejumlah 66.06 juta pendengar bulanan pada perkhidmatan penstriman.

Siapakah #1 di Spotify sekarang?

Kami baru-baru ini melihat artis yang paling banyak diikuti di Spotify, tetapi siapa artis yang paling banyak distrim. Justin Bieber kini mendahului carta dengan lebih 71 juta pendengar bulanan.

Berapakah pendapatan Justin Bieber daripada Spotify?

Walaupun angka tersebut jelas mengagumkan, Spotify dilaporkan membayar $0.004 setiap strim—jadi untuk 83.3 juta aliran lagu individu, Bieber hanya akan berpoket $333,200. Jika setiap pendengar menstrim 10 lagu, dia akan memperoleh $3,332,000.

Siapakah yang mempunyai pendengar bulanan paling banyak di Spotify April 2021?

Lebih sedekad selepas pelancaran album studio sulungnya, My World 2.0, Justin Bieber telah secara rasmi mendapatkan pendengar bulanan paling banyak daripada mana-mana artis di Spotify. Penyanyi berusia 27 tahun itu kini mempunyai 83.99 juta pendengar bulanan di Spotify yang berpangkalan di Stockholm, menurut profil artisnya.

20 artis teratas dengan pendengar bulanan terbanyak di spotify (Oktober 2021)

Apakah lagu yang paling sering dimainkan di Spotify?

10 lagu paling banyak distrim di Spotify – lagu paling popular sepanjang masa

  1. Ed Sheeran – Shape of You. ...
  2. The Weeknd – Membutakan Cahaya. ...
  3. Tones And I – Dance Monkey. ...
  4. Post Malone – rockstar (feat. ...
  5. Drake, WizKid & Kyla – One Dance. ...
  6. The Chainsmokers & Halsey – Lebih Dekat. ...
  7. Lewis Capaldi - Seseorang yang Anda Sayangi.

Apakah lagu yang paling banyak didengari?

"Shape of You" oleh Ed Sheeran (gambar) ialah lagu yang paling banyak distrim di Spotify dengan 2.9 bilion strim.

Apakah lagu yang paling banyak dimainkan dalam sejarah?

Menurut senarai ini, “Anda telah Kehilangan Perasaan Cinta Itu” ialah lagu yang paling banyak dimainkan, dengan 8 juta siaran. Hanya termasuk lagu dengan 3 juta + siaran. Senarai yang sama ini muncul di ClassicBands.com. Artikel itu melaporkan bahawa Sting menerima Anugerah BMI untuk "Every Breath You Take" yang mengumpulkan lebih daripada 15 juta siaran radio.

Apakah lagu terbesar sepanjang zaman?

Menurut Rekod Dunia Guinness, "White Christmas" Irving Berlin (1942) seperti yang dipersembahkan oleh Bing Crosby ialah single terlaris di seluruh dunia, dengan anggaran jualan melebihi 50 juta salinan.

Siapa artis nombor 1?

BTS telah dinamakan sebagai Artis Rakaman Global IFPI 2020, penghormatan tahunan yang mengiktiraf aksi paling popular di dunia berdasarkan penstriman dan jualan, termasuk vinil, CD dan muat turun.

Siapa yang mempunyai pengikut paling banyak di TikTok?

Cik D'Amelio mempunyai kira-kira 124.5 juta pengikut di TikTok.

Siapa artis yang paling banyak distrim?

Lebih 170 juta rekod terjual. Adakah sesuatu yang mengejutkan itu Drake juga memegang rekod artis paling banyak distrim sepanjang zaman? Di lebih 36 bilion aliran, dia juga mengatasi persaingan.

Siapa Ratu TikTok?

Charli D'Amelio ialah personaliti media sosial Amerika dan wanita TikTok paling banyak diikuti di dunia. Untuk pencapaiannya, The New York Times memanggil "ratu TikTok yang memerintah".

Apakah nilai Charli D'Amelio?

Ini membantunya memperoleh pelbagai tawaran penajaan, sokongan dan penampilan TV. Nilai bersih Charli D'Amelio dianggarkan $8 juta.

Siapa raja TikTok?

Alphonso Davies Adalah Raja TikTok.

Apakah lagu yang paling dibenci di dunia?

Pada 13 Disember 2018, YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind menjadi video yang paling tidak disukai pada platform perkongsian video, dengan 15 juta tidak suka dengan pantas mengatasi video muzik untuk lagu Justin Bieber. sayang, yang memasuki buku Rekod Dunia Guinness sebagai video yang paling tidak disukai di YouTube dan di ...

Siapa yang mempunyai paling banyak hits #1 sepanjang masa?

The Beatles mempunyai paling banyak hits No. 1 sepanjang masa: 20. Walaupun tidak jelas untuk berapa lama, Beatles masih berkuasa sebagai artis dengan lagu No. 1 terbanyak sepanjang zaman.

Apakah lagu yang paling lama mencapai nombor 1?

Juga, seperti yang dinyatakan di atas, "American Pie (Bahagian I & II)" Don McLean ialah Hot 100 No. 1 terpanjang mengikut panjang, pada 8:37.

Siapa yang paling banyak menjual lagu?

Lihat 50 artis muzik terlaris sepanjang masa di AS mengikut jualan album:

  1. The Beatles — 183 juta unit.
  2. Garth Brooks - 157 juta unit. ...
  3. Elvis Presley - 146.5 juta unit. ...
  4. Eagles - 120 juta unit. ...
  5. Led Zeppelin — 111.5 juta unit. ...
  6. Michael Jackson - 89 juta unit. ...
  7. Billy Joel — 84.5 juta unit. ...