Untuk masalah penghormatan mengesahkan pemilikan?

Mesej ralat ini muncul apabila anda log masuk ke akaun Ubisoft yang salah semasa melancarkan permainan anda melalui Steam. Untuk mengakses permainan anda: Pilih nama pengguna akaun anda di penjuru kanan sebelah atas Ubisoft Connect PC. ... Cuba lancarkan permainan anda sekali lagi melalui Steam.

Bagaimanakah anda membetulkan terdapat masalah mengesahkan pemilikan produk ini?

Langkah untuk membetulkan pengesahan pemilikan produk dalam Uplay

  1. Mulakan semula kedua-dua pelanggan. Tutup kedua-dua aplikasi Steam dan Uplay. ...
  2. Log masuk semula ke Uplay. Klik nama pengguna akaun di sudut kanan atas Uplay > pilih Log keluar. ...
  3. Tukar kata laluan Uplay. Log keluar daripada klien Uplay. ...
  4. Buka permainan dalam Uplay. ...
  5. Hubungi Sokongan Ubisoft.

Bagaimanakah cara untuk mengesahkan akaun Ubisoft saya?

kepala ke halaman log masuk Pengurusan Akaun. Log masuk dengan kelayakan anda. Setelah disambungkan, anda akan digesa untuk mengesahkan akaun anda. Klik Sahkan Sekarang.

Mengapa sambungan Ubisoft tidak berfungsi?

Mungkin ada kemerosotan berterusan perkhidmatan dalam talian yang menyebabkan isu ini. Untuk mencuba dan menyelesaikan isu: Pastikan anda menggunakan versi Ubisoft Connect PC yang paling terkini. Semak sebarang masalah ketersambungan.

Bagaimanakah cara saya memindahkan permainan Ubisoft saya ke akaun lain?

Semua permainan dan kandungan dalam permainan dilampirkan pada platform yang mereka aktifkan, jadi tidak mungkin untuk memindahkannya antara platform. Contohnya, jika anda membeli permainan pada akaun PlayStation atau Xbox anda, kami tidak akan dapat memindahkannya ke PC.

Bagaimana untuk menyelesaikan masalah Rainbow Six Siege Uplay/Ubisoft Activation Code! (2020)

Bolehkah saya mempunyai 2 akaun Ubisoft?

Pada masa ini kami tidak menyokong keupayaan untuk menggabungkan akaun Ubisoft. Walau bagaimanapun, dalam keadaan tertentu, kami mungkin boleh memindahkan permainan anda ke akaun Ubisoft anda yang lain. ... Sila ambil perhatian bahawa atas sebab teknikal kami hanya boleh memindahkan pengaktifan permainan anda.

Bagaimanakah cara saya memindahkan permainan dari satu akaun ke akaun yang lain?

Pemindahan permainan digital antara 2 akaun tidak akan dapat dilakukan. Satu-satunya cara untuk mendapatkannya pada akaun lain ialah apabila anda meminta bayaran balik dan membelinya pada akaun yang lain. Perkongsian permainan juga merupakan cara yang mungkin untuk bermain permainan pada akaun lain.

Mengapa anda tidak boleh mencipta Ubisoft?

Untuk membuat akaun Ubisoft, pengguna perlu melebihi umur minimum yang ditetapkan di negara masing-masing (contohnya: 13 tahun di Amerika Syarikat dan Kanada, 16 di kebanyakan negara Eropah). Ini bermakna anda tidak akan dapat membuat Akaun Ubisoft jika anda menggunakan Akaun Nintendo Child.

Adakah untuk maruah turun sekarang?

Pada masa ini tiada isu atau kemas kini untuk dilaporkan.

Mengapa Ubisoft Connect tidak berfungsi pada Xbox?

Jika isu berterusan, sila cuba kosongkan cache sistem anda. Untuk mengosongkan cache pada Xbox One anda, anda perlu menghidupkan kitaran kuasa sistem. Kitaran kuasa akan menetapkan semula kad rangkaian dan mengosongkan cache. ... Palamkan semula konsol dan hidupkannya menggunakan butang Xbox.

Mengapakah ia mengatakan terdapat masalah mengesahkan pemilikan produk ini?

Mesej ralat "Terdapat masalah mengesahkan pemilikan produk ini" dalam Ubisoft Connect PC. Mesej ralat ini muncul apabila anda log masuk ke akaun Ubisoft yang salah semasa melancarkan permainan anda melalui Steam. ... Cuba lancarkan permainan anda sekali lagi melalui Steam.

Adakah Ubisoft telah digodam?

Ubisoft telah menghantar e-mel kepada pemegang akaun U-Play untuk memaklumkan salah satu daripadanya laman web syarikat telah digodam. ... "Semasa proses ini, kami mengetahui bahawa data telah diakses secara haram daripada pangkalan data akaun kami, termasuk nama pengguna, alamat e-mel dan kata laluan yang disulitkan," kata e-mel itu.

Mengapa saya tidak boleh log masuk ke akaun Ubisoft connect saya?

Cuba langkah penyelesaian masalah penyemak imbas kami. Uji log masuk anda pada rangkaian lain (seperti, rangkaian Wi-Fi lain atau melalui data mudah alih). Pasang versi terkini Apl Desktop Ubisoft Connect. ... Semak itu Ubisoft Connect PC tidak menghadapi masalah sambungan.

Bagaimanakah cara saya menyahpaut wap dan Ubisoft?

Untuk menyahpaut akaun Ubisoft anda daripada platform lain: • Pergi ke halaman Maklumat Akaun. Tatal ke bawah ke bahagian Akaun dipautkan. Cari platform yang anda ingin putuskan sambungan, dan pilih Nyahpaut.

Bagaimanakah saya boleh membetulkan r6 saya tidak bermula?

Cuba pembaikan ini:

  1. Lumpuhkan perisian Antivirus anda.
  2. Jalankan sebagai pentadbir.
  3. Kemas kini pemacu kad grafik anda.
  4. Sahkan cache permainan.
  5. Pasang semula Pakej Boleh Agih Semula Microsoft Visual C++.
  6. Pasang semula Uplay.

Bagaimanakah cara saya memautkan Ubisoft kepada wap?

Untuk memautkan akaun Steam anda ke akaun Ubisoft anda:

  1. Log keluar daripada akaun Ubisoft anda dalam klien Ubisoft Connect, dan keluar dari Ubisoft Connect.
  2. Lancarkan Steam, dan log masuk ke akaun Steam anda.
  3. Dalam Steam, lancarkan tajuk Ubisoft yang menggunakan Ubisoft Connect.
  4. Apabila digesa, log masuk ke akaun Ubisoft anda.

Bolehkah anda bermain For Honor di luar talian?

For Honor tidak boleh dimainkan di luar talian hanya kerana akaun anda terikat kepada kemajuan cerita anda (tahap, boleh diperhatikan dan boleh pecah) dan maklumat ini disimpan pada pelayan Ubi, berbanding peranti tempatan anda.

Adakah Kyoshin seorang lelaki For Honor?

Sama seperti Warmongers dan Gryphon sebelum ini, Kyoshin ialah Wira yang dikunci jantina tetapi mempunyai variasi perisai ganti.

Mengapa saya terus ditendang daripada perlawanan For Honor?

Ralat ini bermaksud bahawa masalah telah berlaku dalam sesi anda kerana sambungan telah terputus. Jika anda bermain di PC, sila pastikan komputer tidak berjalan di bawah tekanan yang terlalu banyak (contohnya dengan menutup aplikasi latar belakang). But semula permainan jika masalah berterusan.

Mengapa saya memerlukan akaun Ubisoft untuk bermain Valhalla?

Assassin's Creed Valhalla memerlukan sambungan kepada perkhidmatan Ubisoft Connect untuk bermain permainan tersebut. ... Ini boleh dilakukan jika anda mempunyai versi konsol permainan dan melumpuhkan sambungan Internet pada konsol buat sementara waktu. Permainan ini kemudiannya akan membolehkan anda mula bermain tanpa perlu log masuk.

Apakah itu akaun Uplay?

Ia bertujuan untuk memberikan persekitaran terbaik untuk semua pemain menikmati permainan mereka dan berhubung antara satu sama lain dalam apa jua peranti. Ubisoft Connect ialah perkhidmatan percuma yang tersedia pada semua peranti. Anda boleh mengaksesnya pada PC anda, melalui apl mudah alih atau pada konsol terus daripada permainan anda. Apa yang anda perlukan untuk log masuk ialah Akaun Ubisoft.

Adakah akaun Ubisoft selamat?

Berkongsi maklumat akaun Ubisoft anda adalah melanggar Syarat Penggunaan kami, dan dengan ketara meningkatkan risiko akaun anda mungkin menjadi tidak terjamin akibatnya. 2. ... Walaupun boleh menjadi lebih mudah untuk menggunakan semula kata laluan yang telah anda gunakan pada akaun dalam talian lain, ini boleh menimbulkan risiko keselamatan kepada akaun Ubisoft anda.

Bolehkah saya mempunyai 2 akaun Steam?

Tetapan perkongsian keluarga membenarkan akaun Steam lain, sama ada pada komputer yang sama atau jauh, bermain permainan yang telah dibeli pengguna lain, tanpa membeli permainan itu untuk kali kedua. Walau bagaimanapun, terdapat had untuk ini. ... Anda hanya boleh berkongsi permainan antara maksimum lima akaun, dan 10 peranti.

Bolehkah saya menggabungkan 2 akaun Steam saya?

Akaun Steam tidak boleh digabungkan bersama. Mengikut Perjanjian Pelanggan Steam, langganan permainan Steam / kunci CD tidak boleh dipindah milik dan tidak boleh ditetapkan semula / dialihkan antara akaun Steam. ... Jika anda pasti anda tidak mahu menggunakan Steam lagi, anda boleh menyerahkan permintaan untuk memadamkan akaun anda.

Bolehkah saya memindahkan Xbox Live ke akaun lain?

Anda tidak boleh memindahkan keahlian Gold ke gamertag lain. Anda boleh memadamkan akaun anda daripada konsol atau daripada Akaun Saya di xbox.com. Bayaran balik tidak tersedia untuk keahlian Gold. terima kasih atas maklumat dan jawapan pantas!