Apakah genshin penguasaan unsur?

Penguasaan Elemen ialah atribut yang meningkatkan betapa kuatnya Reaksi Unsur yang dicipta oleh watak anda. Tindak balas ini ialah Mengwap, Mencair, Terlebih Beban, Superkonduktor, Bercas Elektro, Membakar, Berkecai, Berpusar, dan Menghablur.

Adakah Penguasaan Elemen Genshin bagus?

Penguasaan Elemen tidak hanya meningkatkan kerosakan Reaksi Unsur, tetapi ia juga menjadikan perisai Geo lebih kuat. Penguasaan Elemen Lebih Tinggi meningkatkan tindak balas terhablur, mencipta perisai yang menyerap lebih banyak kerosakan.

Adakah Elemental Mastery teruk?

Nah, ternyata untuk kebanyakan watak, penguasaan unsur hanyalah statistik yang agak buruk, mungkin untuk sukrosa ia berfungsi dengan baik, tetapi jangan tumpukan penguasaan.

Adakah Elemental Mastery bagus untuk Anemo?

Dalam Genshin Impact, Penguasaan Elemen biasanya berguna untuk watak sokongan Anemo macam Sayu. Ini kerana stat Penguasaan Elemen boleh menjadikan tindak balas Pusaran lebih berkuasa. Bagi Sayu, bagaimanapun, statistik ini memberikan beberapa bonus yang khusus untuk gaya permainannya.

Adakah penguasaan unsur meningkatkan penyembuhan Genshin?

Menggunakan Kemahiran Elemen atau Burst meningkatkan penyembuhan yang diterima oleh semua ahli parti sebanyak 20% selama 10s. ... Selepas menggunakan Kemahiran Elemen, meningkatkan Penguasaan Elemen semua ahli parti sebanyak 120 untuk 8s.

Penguasaan Elemen Dalam 5 Minit Atau Kurang - Genshin Impact

Adakah Elemental Mastery bagus untuk kazuha?

Jika anda tidak mempunyai bahagian penguasaan unsur untuk Kazuha, anda boleh pergi untuk mengecas semula tenaga, bonus kerosakan Anemo dan kadar kritikan/kerosakan. Tetapi kita sangat mengesyorkan pergi untuk penguasaan unsur.

Adakah penguasaan unsur mempengaruhi pusaran?

Kerosakan pusaran dipengaruhi oleh tahap dan Penguasaan Elemen watak menyebabkan reaksi dan tentangan musuh. Ia mengabaikan statistik pertahanan sasaran dan tidak boleh menangani Hit Kritikal.

Adakah Penguasaan Elemen lebih baik daripada kritik?

Pada masa ini, Penguasaan Elemen boleh menjadi statistik yang berdaya maju untuk meningkatkan untuk meningkatkan output kerosakan dan juga lebih baik daripada kebanyakan binaan Serangan dan Kritikal.

Adakah kadar crit mempengaruhi penguasaan unsur?

Penguasaan Elemen untuk Reaksi Transformasi dalam Kesan Genshin. ... Kerosakan yang terhasil daripada tindak balas ini adalah berdasarkan tahap watak pemain dan Penguasaan Elemen, dan mereka tidak akan mengkritik. Jadi, satu-satunya cara untuk meningkatkan kerosakan adalah dengan meratakan watak dan meningkatkan Penguasaan Elemen mereka.

Adakah Xiao memerlukan penguasaan unsur?

Jawapan yang lebih panjang: Memandangkan Xiao bukan watak yang bergantung pada tindak balas unsur untuk kerosakannya, penguasaan unsur hampir tidak berguna untuknya. Xiao adalah daripada unsur anemo, bermakna satu-satunya tindak balas yang boleh dicetuskannya ialah Swirl, yang merebak dan meningkatkan kerosakan pyro, hidro, cryo atau elektro.

Adakah penguasaan unsur perlu?

Elemental Mastery ialah atribut dalam Genshin Impact yang boleh memainkan peranan utama dalam meningkatkan kerosakan parti anda. Di samping Serangan, Penguasaan Elemen ialah statistik utama yang digunakan untuk mengira bonus kepada kuasa Reaksi Elemen yang dicipta oleh watak anda dan terutamanya penting untuk pengguna pemangkin.

Adakah Elemental Mastery bagus untuk Mona?

Untuk Mona, binaan yang baik akan berpusat di sekitar Penguasaan Elemen dan Caj Semula Tenaga ke atas kerosakan lurus. Kami akan mencadangkan Mappa Mare kerana anda boleh membinanya di Blacksmith, menjadikannya sangat mudah diakses dan tidak membuat anda bergantung pada Wishes untuk binaan yang kukuh.

Adakah Penguasaan Elemen bagus untuk albedo?

Bakat Hebat yang Meningkatkan Penguasaan Elemen sebanyak 125

Salah satu Bakat Albedo yang terbaik ialah Sifat Homuncular. Ini meningkatkan Penguasaan Elemen pasukan dengan sangat baik apabila menghantar Elemental Burst menjadikan pasukan menangani lebih banyak kerosakan dengan tindak balas unsur.

Adakah Elemental Mastery bagus untuk Rosaria?

Tambahan pula, jika anda kekurangan Kadar Crit atau Crit DMG, maka menggunakan Deathmatch atau Blackcliff Pole akan menjadi pilihan yang penting. Walau bagaimanapun, jika anda sedang mencari watak sokongan, maka tingkatkan cas semula Tenaganya atau Penguasaan Elemen adalah pilihan terbaik.

Adakah kerosakan crit lebih baik daripada kadar crit?

Nisbah Kadar CRIT dan CRIT DMG kami yang disyorkan ialah 1:2, dengan CRIT DMG sebagai dua kali ganda daripada Kadar CRIT. Contohnya Kadar CRIT anda ialah 60%, CRIT DMG anda hendaklah sekurang-kurangnya 120%. Cuba sasarkan sekurang-kurangnya 50% Kadar CRIT apabila membina aksara, jadi semua orang mempunyai peluang yang baik untuk menangani hit CRIT!

Adakah penguasaan unsur meningkatkan kerosakan cair?

Contohnya: Pada 105 Penguasaan Elemen, Kerosakan Vaporize dan Melt meningkat sebanyak 19.4%, manakala kerosakan Terlebih Beban, Superkonduktor, Bercas Elektro, Hancur dan Pusaran meningkat sebanyak 46.5%.

Bolehkah tindak balas unsur mengkritik?

Kerosakan daripada tindak balas ini tidak boleh mengkritik dan hanya berdasarkan tahap, bermakna ATK, Kadar Crit dan Kerosakan Crit tidak mempunyai kesan. Walau bagaimanapun, kerosakan dipengaruhi oleh rintangan unsur sasaran.

Bolehkah seluar jeans berputar?

Swirl ialah Reaksi Unsur yang berakar umbi dalam Anemo unsur. Watak dengan Penglihatan Anemo, seperti Venti atau Jean, semuanya boleh menggunakan kebolehan Anemo berasaskan angin, yang membolehkan pemain mencetuskan tindak balas Pusaran yang kuat dengan beberapa Elemen lain.

Adakah kazuha 5 bintang?

Kazuha ialah seorang watak Pedang lima bintang yang mempunyai penglihatan Elemen Anemo.

Adakah kazuha lebih baik daripada sukrosa?

Tetapi orang yang melakukan salah maklumat yang mahu menjejaskan dia, saya telah membuat perbandingan sebelah menyebelah antara Sucrose dan Kazuha. Kesimpulan: Kazuha mempunyai dps yang lebih baik. Kazuha mempunyai buff kerosakan unsur yang lebih baik.

Apakah senjata yang terbaik untuk kazuha?

Binaan Kazuha terbaik: Senjata

Kami mengesyorkan menggunakan Bilah Bersumpah Kebebasan atau Skyward untuk kebolehan Elemental Mastery dan Energy Recharge masing-masing. Jika anda tidak mempunyai salah satu daripada pedang 5 bintang yang menguntungkan ini, cuba Pedang Favonius 4 bintang atau Pedang Pengorbanan, yang kedua-duanya mempunyai peminat Pengisian Tenaga yang hebat juga.

Apakah senjata terbaik untuk Mona?

Atlas Skyward ialah senjata 5 bintang yang mempunyai sub-stat ATK. Ini sememangnya senjata terbaik yang boleh anda berikan kepada Mona kerana ATK asasnya yang tinggi pada tahap senjata yang lebih tinggi (mudah 100 lebih tinggi daripada senjata 4 bintang di Tahap 90).

Adakah Widsith bagus untuk Mona?

Jika anda ingin menggunakan Mona sebagai watak sub DPS, kami mengesyorkan menggunakan The Widsith. Jika anda lebih suka mendapatkan sokongan, lengkapkan Skyward Atlas.

Bagaimanakah letupan unsur Mona berfungsi?

Apabila Mona melemparkan letupannya, Omen akan diaktifkan serta-merta, bersama-sama di samping Gelembung Ilusi. Ini bermakna anda boleh mendapat kerosakan bonus walaupun apabila muncul gelembung. Pemasa Omen bermula selepas gelembung timbul dan ia boleh bertahan sehingga 8 + 5 saat (jika anda membiarkan gelembung muncul sendiri selepas 8 saat).