Adakah barney seorang pesalah seks?

Selain itu, Barney didakwa gagal mendaftar sebagai pesalah seks. Pada tahun 2010, Barney mengaku bersalah melakukan serangan seksual terhadap dua kanak-kanak pada tahun 2009. Dokumen mahkamah menunjukkan Barney telah dituduh melakukan serangan seksual terhadap kedua-dua kanak-kanak perempuan berusia 4 tahun dan kanak-kanak perempuan berusia 9 tahun.

Adakah pelakon Barney seorang pesalah seks?

Bekas ketua pengakap William George Barney ialah a pesalah berulang didakwa dengan jenayah sejak tahun 1988. Selepas didakwa melakukan penderaan seksual terhadap enam remaja lelaki di California, Barney mengaku bersalah atas satu pertuduhan berkelakuan lucah dan lucah dengan seorang kanak-kanak dan dipenjarakan kurang daripada 12 bulan.

Mengapa pelakon Barney masuk penjara?

Yang paling bodoh dari khabar angin ini, yang masih muncul dari semasa ke semasa, adalah bahawa "pelakon yang memainkan Barney" (yang tidak bernama, dalam cerita ini) sebenarnya seorang penagih kokain yang gila, kononnya terlalu ketagih sehingga dia menyembunyikan simpanan kokainnya yang berharga di atas ekor ungu Barney, yang akhirnya menyebabkan dia ditangkap dan dihumban ke dalam penjara.

Bagaimanakah Barney jahat?

Barney terkenal kerana membuat ramai orang hilang. Barney menjadi sangat kecewa sehingga dia membalas dendam dengan mendapatkan kuasa gelap yang misteri, membolehkan dia bertukar menjadi T-rex maut dengan kebolehan istimewa. Dia menggunakan Kawalan Minda Jahatnya untuk meyakinkan anak-anak kecil bahawa dia tidak jahat, kemudian dia menyanyi dan menari dengan mereka.

Adakah Barney dinosaur ungu mati?

Barney the Dinosaur (juga dikenali sebagai Barney atau Barney Dinosaur, atau oleh orang ramai sebagai Evil Purple Menace) [lahir 200,000,000 SM; meninggal dunia 2 November 2010; umur 200,002,010, umur hari ini 200,002,021] ialah dinosaur ungu bodoh yang memakan kanak-kanak dan bayi.

Pemangsa kanak-kanak yang disabitkan kesalahan Jack Reynolds menerangkan bagaimana dia mengasuh budak lelaki sebelum mencabul mereka

Adakah Barney seorang sosiopat?

Sepanjang musim-musim awal, Barney adalah seorang wanita yang hebat, dan telah digambarkan sebagai "sosiopat yang berfungsi tinggi" oleh kawan baiknya, Ted Mosby (Josh Radnor). Barney mempunyai banyak strategi dan peraturan yang direka untuk bertemu wanita, tidur dengan mereka dan membuang mereka.

Mengapa Barney dibenci?

Sebab lain yang disebut untuk permusuhan itu juga termasuk suara dinosaur ungu (diterangkan oleh ramai ibu bapa sebagai "dopey"), kekurangan ekspresi muka yang berbeza-beza yang lain daripada senyuman bertaring, dan personaliti (digambarkan sebagai "mementingkan diri sendiri"), serta cara kanak-kanak dalam siri ini berinteraksi dengan watak dinosaur.

Adakah Barney masuk penjara kerana dadah?

Kenyataan Barney adalah yang pertama dibuatnya di khalayak ramai sejak 19 Mac, ketika polis negeri menahannya selepas kemalangan kereta di pusat bandar Detroit. Anggota tentera berkata mereka menemui ganja "kecoak" dan kokain semasa menggeledah keretanya. Dia telah didakwa atas dua pertuduhan memiliki dadah. Tiada tarikh percubaan telah ditetapkan.

Siapa Barney sekarang?

Dari 1991 hingga 2001, David Joyner boleh dikatakan dinosaur ungu paling terkenal sejak Dino di The Flintstones. Dan sekarang, lelaki yang memainkan Barney ialah pakar urut tantra dan pengubat rohani. ... Dalam temu bual 2017 dengan Business Insider, Joyner menyebut bahawa dia telah mempelajari tantra sejak dia berumur 19 tahun.

Adakah Barney seorang yang sebenar?

jumpa David Joyner: Dia memainkan Barney dalam fenomena budaya pop/pertunjukan PBS Barney & Friends dari 1991 hingga 2001. Terdapat beberapa perkara yang anda mungkin tidak tahu tentang lelaki di belakang (atau lebih tepatnya di dalam) Big Purple Dinosaur—seperti rupanya . ... Tetapi itu bukan satu-satunya cabaran yang Joyner terpaksa atasi.

Berapa umur Barney?

Menurut episod "Selamat Hari Lahir, Barney!" Barney adalah dua ratus juta tahun atau dua tahun dinosaur.

Apakah maksud BJ dari Barney?

BJ bermaksud "Barney Junior." BJ dan Baby Bop adalah anak Barney... entah bagaimana. Hei, jika protoceratops dan triceratops boleh menjadi adik-beradik, tidak ada sebab mengapa tyrannosaurus tidak boleh menjadi bapa mereka.

Apa yang Barney buat?

Ini mengekalkan misteri tugas Barney sepanjang siri ini. ... Tugas Barney didedahkan dalam Unpause, di mana ia mendedahkan bahawa dia telah bertindak balas dengan jujur; PLEASE ialah akronim ("Sediakan Pengecualian Undang-undang Dan Tandatangani Segalanya") dan tugas Barney ialah kambing hitam undang-undang untuk aktiviti rasuah syarikatnya.

Bagaimana Barney terbunuh?

Pada 27 November 1997, dinosaur ungu kesayangan Amerika jatuh ke tanah tetapi tidak bangkit semula. Semasa Perbarisan Hari Kesyukuran Macy di New York City, belon Barney adalah terbunuh akibat tikaman dari tiang cahaya.

Adakah Barney mati dalam cara saya bertemu ibu awak?

Orang ramai lupa bahawa bersama-sama dengan flashforwards, watak-watak telah diperkatakan dalam masa kini, yang Ted ada, beberapa kali sebenarnya. Barney belum mati.

Berapa kali Barney tidak memakai sut?

Suit up ialah frasa tangkapan terkenal Barney (Neil Patrick Harris) dan sepanjang 9 musim terdapat hanya 18 kali apabila Barney tidak sesuai.

Robin berakhir dengan siapa?

Robin berakhir dengan Barney melamar Robin, yang menerima. Mereka berkahwin pada 25 Mei 2013 (The End of the Aisle). Selepas tiga tahun bersama-sama menjelajah dunia untuk kerjaya kewartawanan Robin, Barney sudah bosan untuk terus tinggal di hotel dan tidak dapat mengekalkan pekerjaannya sendiri.

Untuk apa nama samaran Barney?

daripada nama peribadi Barney, a bentuk haiwan kesayangan Bernard.

Mengapa Barney berakhir?

Pelbagai tindakan undang-undang, kebangkitan cemuhan orang ramai, atau konvensyen yang berubah dengan pantas membentuk rancangan televisyen kanak-kanak dalam era pasca pendigitalan boleh menjelaskan mengapa Barney dibatalkan dalam 2009.

Siapakah dinosaur ungu itu?

Barney (disuarakan oleh Bob West pada 1992–2000, dan Dean Wendt pada 2001–2010; orang yang memakai sut Barney termasuk David Joyner (1991-2001) dan Carey Stinson): Watak utama ialah Tyrannosaurus ungu dan hijau dalam rupa haiwan boneka , yang menjadi hidup melalui imaginasi kanak-kanak.