Bagaimana untuk membuat super compactor 3000 dalam hypixel skyblock?

Perkara pertama dahulu anda perlu membuka kunci Koleksi batu bulat 9 dan koleksi batu merah 8. Kedua, resipi - ia memerlukan 7 susunan batu bulat terpesona dan 1 blok batu merah terpesona. Untuk membuat blok batu merah terpesona anda memerlukan 2.5 susunan batu merah terpesona.

Bagaimana anda membuat pemadat super?

Petua

  1. Super Compactor 3000 memampatkan semua item dalam inventori minion sebaik sahaja minion membuat hasil. ...
  2. Letakkan Super Compactor 3000 di dalam Cobblestone Minion untuk memadatkan Cobblestone menjadi Enchanted Cobblestone, digunakan untuk membuat lebih banyak daripadanya.

Apakah yang dilakukan oleh pemadat super Hypixel skyblock?

Super Compactor 3000 ialah peningkatan minion yang memampatkan item dalam inventori minion ke dalam bentuk terpesona mereka, apabila mereka mempunyai jumlah yang mencukupi.

Adakah pemadat super berfungsi pada minion salji?

Walau bagaimanapun, menggunakan Super Compactor akan membolehkan minion mengisi dengan lebih perlahan, kerana menggunakan Compactors semalaman selalunya akan menghasilkan minion penuh menjelang pagi. Selain itu, jika anda memutuskan untuk menggunakan Super Compactor, ingat untuk hanya mengeluarkan salji yang terpesona dan BUKAN bola salji, jika tidak inventori anda akan penuh dengan sangat cepat.

Berapakah nilai bongkah berlian terpesona?

Enchanted Diamond Blocks runcit untuk 204,800 syiling, menjadikannya salah satu blok paling berharga dalam permainan. Harga bertukar kepada 8 syiling setiap berlian.

HYPIXEL SKYBLOCK | macam mana nak dapatkan SUPER COMPACTOR 3000 PANTAS!

Adakah pemadat berfungsi pada minions tanah liat?

Amaran: Blok Tanah Liat tidak boleh disatukan kembali kepada tanah liat, tetapi Blok Tanah Liat boleh dipecahkan untuk mendapatkan tanah liat. Walaupun mempunyai bentuk blok, Mushroom Minion tidak boleh menggunakan Compactor.

Di manakah lokasi Lapis miner Hypixel?

Kuari Lapis ialah tingkat dua Deep Caverns. Jika anda kembali ke atas anda akan tiba di Lombong serbuk bedil. Jika anda terus menurun, anda akan tiba di Sarang Pigman.

Bagaimanakah anda mendapat kotoran dalam sekatan langit Hypixel?

Bagaimana kita mendapat kotoran di sekatan langit, seperti membelinya bukan mengumpulnya dari pulau. Tidak ada koleksi kotoran pun, jadi anda tidak boleh mengumpulnya dari pulau lol. Awak boleh belinya daripada Builder yang terletak di belakang bank, bersebelahan portal Hab Dungeon.

Bagaimana anda mendapatkan beliung Stonk?

Mendapat. Stonk boleh dibeli dari Peniaga Mutiara dalam The End untuk 499,999 syiling.

Bagaimana minions tanah liat membuat wang?

Minion tanah liat biasanya digunakan untuk membuat wang daripada menjual kepada NPC. Jika anda masih menggunakan minion ini untuk wang, letakkan Enchanted Lava Bucket, Super Compactor 3000, dan Diamond Spreading untuk jumlah keuntungan yang paling banyak.

Berapa banyak slot yang ada pada pemadat peribadi 5000?

Ia mempunyai 3 Slot.

Adakah anda memerlukan pemadat super untuk minions Clay?

Diperlukan untuk penggunaan naik taraf Minion Super Compactor 3000 untuk menjana tanah liat terpesona yang diperlukan untuk naik taraf!

Bagaimanakah cara saya membuka kunci koleksi tanah liat?

Mendapat. Tanah liat boleh diperolehi dengan memancing dengan mana-mana Pancing di dalam air di mana-mana lokasi. Tanah liat mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk jatuh semasa memancing di air tasik berhampiran Pondok Nelayan. Pemain juga boleh berdagang 12x Benih untuk 1x Tanah Liat dalam menu Dagangan Menu SkyBlock mereka.

Berapakah nilai bongkah besi terpesona?

Metadata Item

Ia kos 252,399 syiling apabila dibeli dari Bazaar.

Apakah yang dilakukan oleh super compactor 7000?

Ianya keupayaan menukar bahan tertentu dalam inventori ke dalam bentuk terpesona mereka serupa dengan Super Compactor 3000. Ini menjimatkan masa membuat kerajinan apabila mengisar barang dalam kuantiti yang banyak atau mengumpul titisan daripada minion.

Adakah pemadat berfungsi dalam inventori anda?

Ianya keupayaan secara automatik menukar bahan tertentu dalam inventori ke dalam bentuk terpesona mereka, serupa dengan Super Compactor 3000.

Adakah pemadat peribadi berfungsi dengan blok?

peribadi pemadat tidak berfungsi pada bentuk blok item.