Adakah nagito bunuh diri?

Selepas menemui kebenaran ngeri di sebalik Program Dunia Neo di Danganronpa 2, Nagito mengorbankan dirinya untuk membunuh Sisa Keputusasaan. Dia membuat "bunuh diri" untuk menyebabkan Chiaki Nanami, pengkhianat dan bukan Sisa Keputusasaan, tanpa disedari menangani tamparan membunuh, dan oleh itu menjadi hitam.

Bagaimanakah Chiaki secara tidak sengaja membunuh Nagito?

Dalam percubaan untuk menghentikan kebakaran, Chiaki secara tidak sengaja membunuh Nagito, kerana usahanya mendedahkan pengkhianat itu. Chiaki memberitahu Hajime bahawa dia adalah pengkhianat dan dia terpaksa membuktikannya kepada semua orang. ... Chiaki dan Monomi telah dihukum bunuh selepas itu.

Siapa yang membunuh Nagito Komaeda?

Nagito Komaeda: Dibunuh oleh racun Chiaki Nanami terlempar secara tidak sengaja.

Adakah Nagito jatuh cinta dengan Hajime?

Ia didedahkan bahawa Perasaan Nagito terhadap Hajime bersifat romantis. ... Ini disahkan dalam CD drama rasmi, di mana Nagito memberitahu Hajime: "Saya akan terus melakukan apa sahaja dalam kuasa saya untuk membantu awak. Kerana... saya suka awak.

Kenapa rambut Nagito putih?

Warna rambutnya dan kulitnya yang sangat pucat disebabkan oleh penyakitnya. Semasa dia pelajar baru dan memasuki akademi puncak Harapan dia masih mempunyai beberapa rambut coklat. Yang membawa kepada warna Rambut asalnya. Nagito sentiasa kelihatan dalam pakaiannya yang biasa: kot hijau tua yang panjang separas lutut.

Spoiler - Danganronpa 2 #5 Hujah Penutup

Kenapa Nagito bunuh diri?

Selepas menemui kebenaran yang mengerikan di sebalik Program Dunia Neo di Danganronpa 2, Nagito mengorbankan dirinya untuk untuk membunuh Sisa Keputusasaan. Dia membuat "bunuh diri" untuk menyebabkan Chiaki Nanami, pengkhianat dan bukan Sisa Keputusasaan, tanpa disedari menangani tamparan membunuh, dan oleh itu menjadi hitam.

Siapa yang membunuh Byakuya?

Dia muncul dalam Danganronpa 2 yang menyamar sebagai Byakuya Togami dari permainan pertama tetapi pada hakikatnya, seorang Penipu tanpa nama. Dia dibunuh dalam Bab 1 oleh Teruteru Hanamura selepas cuba menyelamatkan Nagito Komaeda daripada dibunuh.

Adakah Chiaki Nanami sudah mati?

milik Chiaki kematian terhasil dalam rakan sekelasnya dicuci otak oleh Junko, yang menggunakan hukuman mati Chiaki untuk menyelubungi kelasnya dalam keputusasaan.

Adakah Nanami masih hidup?

Kehidupan banyak watak masih bergantung pada imbangan berikutan arka, tetapi Nanami tidak begitu bernasib baik. Selepas bertarung melalui beberapa manusia yang berubah rupa dan roh terkutuk, Nanami terbunuh di tangan Mahito.

Adakah Chiaki pengkhianat?

Dalam Bab 5 Danganronpa 2, ia mendedahkan bahawa Chiaki ialah AI yang dicipta oleh Alter Ego bersama Usami sebagai Pemerhati Program Dunia Neo. Dia mendedahkan identitinya sebagai pengkhianat kumpulan itu dalam perbicaraan kelima untuk menyelamatkan pelajar daripada dihukum mati kerana mengundi yang salah.

Adakah Byakuya sudah mati?

Tetapi, jika ada yang tahu, adakah Kuchiki Byakuya sudah mati? Byakuya cedera parah, dia telah dibawa ke ibu pejabat Tenjirō Kirinji yang merupakan penyembuh yang lebih berpengalaman daripada Unohana!! Di sinilah ia didedahkan dia belum mati tetapi dalam keadaan kritikal!!

Adakah Byakuya suka Toko?

Canon. Kedua-dua Toko dan alternya, Jack, mempunyai obsesi yang melampau terhadap Byakuya, yang menganggap orang yang disukainya sebagai mengganggu. Toko mendapati Byakuya menarik. Dia sering kelihatan tersipu-sipu apabila dia bercakap dengannya dan menyalahtafsirkan kata-kata jijiknya tentang "bau busuk" sebagai kebimbangan.

Siapa yang mati dahulu dalam Danganronpa 1?

Malangnya, salah seorang pelajar pertama yang kelihatan seperti kawan Mokoto juga adalah orang pertama yang mati, tetapi Sayaka sebenarnya telah cuba menubuhkan Mokoto untuk bertanggungjawab atas pembunuhan yang akan dia lakukan.

Adakah Nagito seorang psikopat?

1) Nagito ialah psikopat yang jahat. ... Untuk menjadi psikopat mengikut definisi bermakna anda mesti tidak berupaya untuk merasai penyesalan, empati, atau cinta. Nagito merasakan semua ini.

Adakah Nagito seorang penjahat?

Nagito Komaeda ialah watak dari siri Danganronpa. ... Dia membuat debutnya sebagai antagonis utama Danganronpa 2 Goodbye Despair di mana dia pada mulanya kelihatan baik dan sopan dan sekutu kepada protagonis utama Hajime Hinata dan seterusnya deuteragonist permainan itu sendiri.

Adakah Nagito Makoto?

Dalam sekuel pertama, Danganronpa 2: Goodbye Despair, watak baru bernama Nagito Komaeda telah diperkenalkan dengan Lucky yang sama. Bakat sebagai Makoto. ... Untuk mengejutkan pemain dan mencadangkan watak-watak itu mungkin orang yang sama, Makoto dan Nagito berkongsi pelakon suara yang sama, Ogata.

Siapa crush Makoto Naegi?

Kyoko Kirigiri ialah heroin utama permainan video dan siri anime Dangaronpa dan minat cinta Makoto Naegi.

Siapa crush Byakuya?

Makoto telah meminatinya selama kira-kira 2 tahun dan Byakuya baru mengetahui bahawa dia, Byakuya Togami menyukai orang biasa, Makoto Naegi.

Kenapa Toko takut mandi?

Toko juga amat takut kepada darah dan kegelapan kerana pengalaman yang sangat traumatik. Dia juga sangat tidak suka mandi, sehingga ketakutan, yang mungkin juga disebabkan oleh trauma yang tidak diketahui. ... Apabila Komaru hampir berputus asa, Toko menggalakkannya untuk berdiri dan menghadapi ketakutannya.

Rukia kahwin dengan siapa?

Dalam epilog siri, sepuluh tahun selepas kekalahan Yhwach, Rukia didedahkan telah menjadi kapten Skuad 13 yang baharu dan berkahwin Renji dengan kedua-duanya mempunyai seorang anak perempuan bernama Ichika.

Adakah Byakuya berkahwin dengan Lillian?

Selepas Petrifikasi, Lillian dan Byakuya semakin terikat semasa berada di pulau itu bersama-sama. ... Walaupun tidak disahkan, ia sangat tersirat melalui persamaan penduduk Kampung Ishigami bahawa Byakuya dan Lillian akhirnya berkahwin dan mempunyai anak sendiri.

Berapa umur Rukia?

Rukia: A 150 tahun wanita yang boleh lulus untuk 15?

Adakah Shirokuma seorang yang jahat?

Walaupun dia kelihatan sangat tulen, Shirokuma sangat menyukai gadis-gadis cantik dan dia tersirat untuk menjadi agak sesat, sama seperti Monokuma yang lain. Dia juga didedahkan sebagai seorang penakut kadang-kadang, kerana dia benar-benar tidak suka bergaduh dan mendapati Monokuma lain sangat menakutkan, tetapi dia boleh menjadi sangat berani demi orang lain.