Di mana hendak memulangkan transponder ipass?

Anda boleh mengembalikan transponder anda kepada sebuah Pusat Khidmat Pelanggan I-PASS. Setelah menerima transponder, wakil khidmat pelanggan akan dapat memulangkan deposit anda dan sebarang baki yang tinggal kepada kad kredit anda.

Bolehkah saya mengembalikan I-PASS kepada Jewel?

Hanya transponder yang dikenal pasti layak untuk program ini boleh ditukar di kedai Jewel-Osco. Semua isu transponder lain mesti dikendalikan di Pusat Khidmat Pelanggan, melalui Pusat Panggilan Pelanggan Tollway kami, atau melalui mel.

Bagaimanakah cara saya memulangkan I-PASS saya?

"Melalui mel, sila bungkus transponder I-PASS anda dengan kerajang aluminium dan sertakan surat yang meminta supaya akaun itu ditutup. Surat itu hendaklah memasukkan nama dan alamat pemulangan anda. Mel ke I-PASS Fulfillment Center, P.O. Box 806518, Chicago, IL 60680. "

Bagaimanakah saya memulangkan transponder?

Anda boleh memulangkan tanda tol anda sendiri atau melalui pos ke Pusat Khidmat Pelanggan FasTrak. Jika anda memulangkan teg tol melalui mel, FasTrak mengesyorkan menghantar teg tol melalui mel yang diperakui atau berdaftar kepada P.O. Box 26927, San Francisco, CA 94126.

Apa yang saya lakukan dengan I-PASS lama?

Untuk mengaktifkan semula akaun lama atau membatalkan akaun dan menuntut semula wang tunai I-PASS, pemandu boleh hubungi tol di (800) 824-7277 atau (800) UC-IPASS. Pelanggan juga boleh melawat pusat perkhidmatan pelanggan di oasis tol atau ibu pejabat agensi Downers Grove. Pemegang akaun akan dikehendaki menyerahkan transponder I-PASS lama mereka.

Adakah saya perlu mengaktifkan transponder e-ZPass saya?

Bolehkah anda memandu melalui I-PASS tanpa transponder?

Transponder I-Pass boleh digunakan di semua plaza tol, termasuk yang terletak di tanjakan masuk dan keluar. ... Jika kenderaan yang berdaftar dengan I-Pass melalui kutipan tol tanpa transponder, kenderaan itu akan dianggap melanggar hanya jika plat kenderaan tidak didaftarkan pada akaun I-Pass.

Bagaimanakah cara saya membeli I-PASS?

Anda boleh membuka akaun I-PASS baharu dalam talian di www. illinoistollway.com, melalui telefon di 1-800-UC-IPASS (800-824- 7277), secara peribadi di Pusat Khidmat Pelanggan atau salah satu daripada hampir 200 lokasi Jewel-Osco di Illinois Utara atau melalui pos. Sila lengkapkan permohonan ini dan tandatangani Perjanjian I-PASS.

Bagaimanakah cara saya mengembalikan transponder I-PASS yang telah tamat tempoh?

Anda boleh memulangkan transponder anda ke Pusat Khidmat Pelanggan I-PASS. Setelah menerima transponder, wakil khidmat pelanggan akan dapat memulangkan deposit anda dan sebarang baki yang tinggal kepada kad kredit anda.

Bagaimanakah cara saya memulangkan transponder Ezpass?

Bagaimanakah saya boleh memulangkan atau menukar transponder E-ZPass saya jika ia tidak lagi berfungsi? Hantarkan transponder anda ke: Pusat Servis E-ZPass, Peti Surat 1234, Clifton Forge, VA 24422-1234 atau bawa ke lokasi Pusat Servis.

Adakah saya perlu mengaktifkan transponder I-PASS?

Pengaktifan adalah diperlukan untuk transponder yang diperoleh di lokasi Jewel-Osco atau Road Renjer. Arahan pengaktifan disertakan dalam kotak transponder. Setelah diaktifkan, transponder sedia untuk digunakan dalam masa 24 jam di Illinois dan dalam masa 48 jam di negeri lain yang menerima I-PASS.

Apakah perbezaan antara EZ Pass dan I-PASS?

Sistem I-PASS ialah kaedah elektronik untuk mengutip tol. ... Kerana transponder yang sama untuk I-PASS digunakan untuk Sistem E-ZPass, semua jalan tol yang menerima E-ZPass terima juga SAYA LULUS. Enam belas negeri menggunakan sistem E-ZPass dan juga menerima I-PASS.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan transponder I-PASS kedua?

Anda boleh memesan transponder pelekat tambahan atau penggantian secara percuma dengan log masuk ke akaun anda di TheTollRoads.com. Setelah log masuk, pilih "Transponder" dan "Minta" transponder pelekat tambahan.

Berapakah kos transponder I-PASS?

Kos sistem I-Pass Illinois $30 untuk mendapatkan, deposit $10 akan dikembalikan dan tol prabayar $20. Baki minimum ialah $20 dan akaun mengisi semula secara automatik 10% daripada purata penggunaan bulanan atau minimum $10. Tiada yuran tahunan untuk I-Pass.

Bagaimanakah saya tahu jika transponder Ipass saya berfungsi?

Pandu melalui lorong I-PASS atau Pay Online di mana-mana tanjakan Tol. Jika terdapat cahaya biru atau kuning, transponder anda sedang bekerja. Pandu melalui lorong dengan mesin syiling automatik. Lampu merah (berhenti) dan hijau (terima kasih) akan memberitahu anda jika transponder berjaya dibaca.

Adakah Pay by Plate berfungsi secara automatik?

Tol secara automatik dibilkan kepada kad kredit anda setiap kali anda menggunakan kemudahan kami, tanpa memerlukan transponder. Dengan Pay-By-Plate, setiap kali anda melalui kemudahan tol yang mengambil bahagian, kamera mengambil gambar plat lesen berdaftar anda.

Bolehkah anda memindahkan transponder Ipass ke akaun lain?

ya, anda boleh memindahkan transponder antara kenderaan asalkan ia daripada kelas kenderaan yang sama. ... Anda boleh mendaftarkan kenderaan tambahan anda dalam talian atau dengan menghubungi pusat panggilan kami di 877-743-9727.

Di manakah saya harus meletakkan Pas EZ saya?

Cari kedudukan yang betul untuk teg - bahagian tengah atas cermin depan anda di belakang cermin pandang belakang, sekurang-kurangnya 1 inci di sebelah kanan cermin dan sekurang-kurangnya 1 inci di bawah tepi atas cermin depan.

Adakah Ezpass plus percuma?

E-ZPass® Plus membolehkan anda menggunakan tag E-ZPass® anda di kemudahan tempat letak kereta yang dibenarkan. Akaun NJ E-ZPass® anda akan didebitkan untuk bayaran letak kereta kurang daripada $20. Yuran Tempat Letak Kereta sebanyak $20 atau lebih akan dicaj terus ke Kad Kredit pertama yang disenaraikan sebagai kaedah pembayaran pada akaun anda.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan Pas EZ baharu?

Rujuk proses langkah demi langkah ini untuk mendaftar E-ZPass:

  1. Pergi ke laman web E-ZPass.
  2. Pilih “Daftar Sekarang”
  3. Pilih negeri mana anda tinggal.
  4. Pilih, "Klik di sini untuk mendaftar dalam talian"
  5. Isi borang dan mohon.
  6. Anda akan menerima teg dan profil akaun anda dalam masa 5-7 hari.

Bolehkah saya mendapatkan Ipass di Road Ranger?

LALUAN TOL ILLINOIS KINI DISEDIAKAN PENJELAJALAN JALAN

Road Ranger menawarkan transponder pramuat I-PASS untuk penumpang kenderaan dan untuk treler separa traktor, kad hadiah dan transponder gantian.

Apakah denda untuk tol yang tidak dibayar di Illinois?

Masa semakin suntuk untuk pelanggan Illinois Tollway memanfaatkan penjimatan yang ditawarkan oleh program pelepasan pelanggaran tol popular agensi itu, yang mengurangkan semua denda $20 dan $50 sedia ada ke atas tol yang tidak dibayar kepada bayaran $3 setiap tol.

Bagaimanakah cara saya membayar tol Ipass yang terlepas?

Anda boleh menetapkannya dalam talian di www.illinoistollway.com/unpaid-tolls. Jika anda masih memerlukan bantuan atau mempunyai soalan tambahan, anda boleh menghubungi Pusat Panggilan Perkhidmatan Pelanggan Tollway di 800-UC-IPASS (800-824-7277).

Berapakah harga EZ Pass?

Kos E-ZPass berbeza-beza antara negeri, tetapi peranti biasanya kos kurang daripada $20. Sesetengah negeri menambah yuran penyelenggaraan bulanan.

Bagaimana saya boleh mendapatkan akaun Ipass?

Langkah-langkah

  1. Klik pada Daftar.
  2. Masukkan nombor akaun atau nombor transponder anda.
  3. Masukkan nombor lesen memandu yang direkodkan pada akaun I-PASS.
  4. Tetapkan nama pengguna, kata laluan, soalan keselamatan dan jawapan anda.
  5. Pilih "Teruskan"
  6. Log masuk ke akaun anda menggunakan nama pengguna dan kata laluan yang baru anda buat.

Apa yang berlaku apabila anda melalui I-PASS tanpa I-PASS?

Pada masa ini, apabila pemandu melalui tol tanpa transponder, tol menyemak untuk melihat sama ada plat lesen sepadan dengan pemegang akaun I-PASS. Jika begitu, agensi mengenakan kadar I-PASS. ... Akaun akan dicaj dua kali ganda jika transponder kongsi tiada dalam kenderaan yang melalui tol.