Apa yang dia tumpahkan?

Tetapi "chichier she shed" seperti yang digunakan dengan betul dalam iklan sebenarnya bermaksud "lebih bagus atau lebih menarik yang dia keluarkan.” Iklan yang menarik ini dan frasa "sheer she shed" mendapat Cheryl yang nama sebenarnya Nicole Butler, begitu menonjol di jalanan.

Apakah maksud Shesheer?

Penonton mungkin salah tafsir "chichier" untuk "she sheer" - perkataan yang digunakan sebenarnya adalah "chichier", yang bermaksud lebih menarik, atau lebih baik dia menumpahkan. Ia adalah iklan yang hebat, yang benar-benar telah mendorong kemasyhuran Cheryl sejak dia kini dikenali di jalanan. ... A dia bangsal adalah betul-betul, tetapi untuk wanita.

Dari mana datangnya frasa yang dia keluarkan?

Asal-usul istilah itu agak keruh, tetapi nampaknya terlebih dahulu muncul sekitar tahun 2015. Ia terutamanya digunakan dalam komersil State Farm 2018 yang menampilkan Cheryl dan dia, yang nampaknya mempercepatkan populariti istilah itu.

Apa sebenarnya yang berlaku kepada bangsal She?

Cheryl sedang menelefon dengan ejen Ladang Negerinya, Zachary, menjelaskan bahawa seseorang telah membakar Shednya. Ketika suaminya memandang kosong ke arah api, dia cuba meyakinkan isterinya bahawa tiada siapa yang membakar bangsal itu -- ia telah disambar petir.

Siapa yang membakar rumah Sheryl yang dibuangnya?

Teori yang berlaku berpegang demikian Victor sengaja membakar tempat berundur berharga Cheryl. Butler berkata orang yang tidak dikenali sering menghalangnya di jalan untuk bertanya siapa yang membakarnya, dan dia juga menyertai Reddit supaya dia boleh mengambil bahagian dalam satu perbincangan sedemikian.

Dia Menumpahkan Komersial Ladang Negeri

Bolehkah bangsal dia mempunyai bilik air?

ya, adalah mungkin untuk mempunyai tandas di pejabat belakang rumah anda. Ia secara semula jadi akan mengambil lebih banyak ruang, kerana anda perlu meletakkan dinding partition bilik. Selain itu, anda boleh sama ada mengalirkan air dan saliran ke bangsal pejabat anda – atau mengambil pilihan paling mudah untuk tandas pengkomposan tanpa air.

Apa yang mereka katakan dalam iklan She shed?

Rupa-rupanya, ramai penonton tersalah anggap "chichier" Cheryl yang dia keluarkan sebagai "dia semata-mata" yang dia keluarkan. Tetapi "chichier she shed" seperti yang digunakan dengan betul dalam iklan sebenarnya bermaksud "lebih baik atau lebih menarik dia menumpahkan.

Adakah selamat tidur di bangsal?

Jawapan ringkasnya ialah tidak, jika anda bercakap tentang bangsal taman tradisional. Bangunan taman yang akan digunakan sebagai 'granny annexe' atau penginapan tidur biasa akan memerlukan kebenaran merancang dan mesti memenuhi peraturan bangunan semasa. ... Dengan sedikit pengubahsuaian anda boleh menggunakan bangsal anda sebagai bilik tidur tambahan.

Apa yang perlu saya masukkan ke dalam bangsal Dia?

  1. Hiasan Papan Surat. Papan Surat Putih. Belilah itu. ...
  2. Organisasi Dinding. Penyimpanan Dinding Desa. ...
  3. Lampu Rentetan. Lampu String Glob. ...
  4. Papan Buletin Burlap. Papan Buletin Burlap. ...
  5. Coffee Bar Essentials. Tetapi Tanda Kopi Pertama. ...
  6. Tirai Penyata. Tirai Bunga. ...
  7. Bantal Lantai. Kusyen Lantai. ...
  8. Pemegang Lilin Kayu. Pemegang Lilin Tiang Desa.

Siapa pemilik bangsal dia?

Tempat istimewa ini dibina dengan penuh kasih sayang dan dipilih susun oleh Erika Kotite dan Sabrina Contreras. Erika ialah pengarang She Sheds: A Room of Your Own dan Dia Sheds Style: Jadikan Ruang Anda Sendiri.

Adakah bangsal dia bangsal sebenar?

Oleh Holly H. Jauhi semuanya di halaman belakang rumah anda sendiri dengan Shed. Ianya adalah bangsal simpanan biasa dengan banyak gaya ditambah. Kami telah mencipta empat ruang berbeza: ruang kerja artis, pejabat rumah, sudut membaca dan studio yoga.

Apakah versi perempuan gua lelaki?

"Dia Shed" sebahagian besarnya dianggap sebagai wanita yang setara dengan "Gua Lelaki", ruang yang popular dan sangat dicari di rumah yang boleh memuatkan segala-galanya yang mungkin diperlukan oleh lelaki rumah itu, termasuk (masukkan klise anda sendiri), sebuah besar, rata- televisyen skrin untuk penghargaan sukan; meja pool (di mana lagi...

Bolehkah anda bekerja di bangsal?

Umumnya, bangsal atau kabin log tidak memerlukan kebenaran merancang, tetapi sentiasa semak dengan pihak berkuasa tempatan anda.

Bagaimana anda menyikat bangsal taman?

Pilihan Skirting Shed: Apa Yang Perlu Diletakkan Di Sekitar Bawah Shed?

  1. Kekisi.
  2. Blok Konkrit/Blok Landskap.
  3. bata.
  4. Kayu Dirawat Tekanan.
  5. Kawat Ayam.
  6. kerikil.
  7. Vinyl.
  8. Batu Tiruan.

Apa yang mereka katakan dalam iklan Ladang Negeri?

Saya akan benarkan awak memakai cincin itu, tetapi hanya untuk sehari. Seperti jiran yang baik, State Farm ada di sana. Seperti jiran yang baik, State Farm ada di sana.

Apakah saiz yang baik yang dia keluarkan?

Anda boleh memilih a kecil, 10 x 12 She-Sshed yang sesuai untuk bersantai, koktel dengan beberapa kawan rapat atau menikmati hobi kegemaran. Saiz terbesar untuk She-Shed ialah 14 x 40. Bangsal yang dibina Amish ini menyediakan ruang untuk menggabungkan semua aktiviti kegemaran seseorang dalam satu ruang yang santai dan boleh dipercayai.

Bagaimanakah saya boleh menjadikan bangsal saya kelihatan cantik?

Semak imbas senarai 10 cara kami untuk menambah baik bangsal taman anda, di bawah.

  1. Cat bangsal anda.
  2. Betulkan punggung air ke bangsal anda.
  3. Gunakan bangsal anda untuk menarik hidupan liar.
  4. Tambahkan bumbung hijau ke bangsal anda.
  5. Gunakan bangsal anda sebagai pusat tumpuan.
  6. Ubahlah bangsal anda untuk anak-anak.
  7. Gunakan bangsal anda untuk menanam tumbuhan.
  8. Gunakan bangsal anda sebagai bilik ganti.

Bolehkah anda tinggal di bangsal secara sah?

Jika anda mempunyai ruang di lot anda, dan kod pengezonan meluluskan, tinggal di bangsal secara sah tidak sepatutnya menjadi masalah. Jangan hadkan bangsal kepada hanya rumah atau simpanan alatan.

Bolehkah saya mengubah bangsal saya menjadi bilik tidur?

Sesetengah pemilik rumah mampu mengubah bangsal mereka menjadi bilik yang boleh digunakan melalui kerja keras, masa dan usaha mereka sendiri. Orang lain mungkin memerlukan profesional bantuan daripada kontraktor, seperti semasa memasang dinding kering, sistem HVAC dan ciri-ciri lain.

Bolehkah anda tinggal di gudang simpanan?

Tinggal Di Bangsal Di Halaman Belakang Anda – Adakah Ia Sesuai Untuk Anda? Menukar bangsal menjadi rumah atau ruang kediaman adalah sesuatu yang telah dilakukan oleh ramai orang dan ia benar-benar mungkin. Mereka adalah cara terbaik untuk memiliki rumah dengan cepat dan cukup berpatutan.

Siapa Jake dari State Farm?

Peranan Jake dilakonkan semula oleh pelakon profesional Kevin Mimms. Menurut halaman LinkedInnya, Mimms (yang juga diikuti oleh Kevin Miles) dilatih dalam teater dan berlakon di Chicago Academy for the Arts.

Bahasa apakah iklan Allstate?

Bahan tidak bersumber mungkin dicabar dan dialih keluar. "Bukan, je ne regrette rien" (Perancis sebutan: ​[nɔ̃ ʒə nə ʁəɡʁɛt ʁjɛ̃], bermaksud "Tidak, saya tidak menyesal apa-apa") ialah lagu Perancis yang digubah oleh Charles Dumont, dengan lirik oleh Michel Vaucaire.