Dengan gembira bagaimana finn mati?

Lagipun, mereka pernah melalui susah dan senang bersama. Tepat tujuh tahun ke hari, pelakon Glee dan dunia dikejutkan dengan kematian Monteith yang mengejut dan tragis dari mabuk dadah gabungan pada usia 31 tahun.

Bagaimanakah Glee membunuh Finn?

Pencipta rancangan membuat keputusan sukar untuk membunuh Finn Hudson selepas Cory Monteith meninggal dunia daripada gabungan heroin dan alkohol yang boleh membawa maut bulan lepas, dan ketika dia mempertimbangkan untuk meniru kehidupan seni, Ryan akhirnya memilih untuk menumpukan perhatian pada meraikan kehidupan Finn.

Adakah Quinn mati di Glee?

Quinn Terselamat dari Kemalangan Kereta: Kami mendapat tahu pada minit pembukaan episod bahawa Quinn's (Dianna Agron) tulang belakang tertekan teruk dalam kemalangan itu, jadi dia tidak berasa pada kaki dan kakinya dan perlu menggunakan kerusi roda. ...

Adakah Lea Michele berkencan dengan Cory Monteith apabila dia meninggal dunia?

Lea Michele membuat satu titik untuk memberi penghormatan kepada arwah teman lelakinya dan Glee costar, Cory Monteith, setiap tahun pada ulang tahun kematiannya. ... Michele dan Monteith, yang masing-masing memainkan watak Rachel Berry dan Finn Hudson, di Glee, bertemu di set pada 2009. pasangan bertarikh dari 2012 sehingga kematiannya.

Cory Monteith: Kisah Benar Di Sebalik Kehidupan Dan Kematian Bintang 'Glee' | Jus Khabar angin | Jus Khabar angin