Adakah alto reed telah berkahwin?

Itulah yang saya mahu lakukan sepanjang hidup saya." Reed meninggalkan dua anak perempuan, pasangannya Christiana Van Ryn, anak tirinya Sophia Van Ryn, dan bekas isteri Monica Reed.

Apakah nama sebenar Alto Reed?

Alto Reed (lahir Thomas Neal Cartmell, 16 Mei 1948 - 30 Disember 2020) ialah pemain saksofon Amerika yang terkenal sebagai ahli lama Bob Seger dan Silver Bullet Band.

Adakah Alto Reed tinggal di Florida?

Tetapi sedikit yang tahu dia berpindah ke Miami pada tahun 1970-an dan telah menjadikannya rumahnya sejak itu.

Di manakah Alto Reed bersekolah?

Selain menjadi sebahagian daripada sejarah muzik Detroit, Reed — graduan 1966 Sekolah Tinggi Lake Shore di St.Clair Shores yang lulus dengan ijazah sarjana muda dalam pengiklanan dari Michigan State University pada 1971 — juga merupakan peminat pasukan sukan di kampung halamannya.

Di manakah Alto Reed membesar?

Reed dibesarkan Detroit dan kemudiannya tinggal di St. Clair Shores. Dia mula bermain muzik pada usia muda.

Bagaimanakah Alto Reed mati? Pemain saksofon pemain pertunjukan dalam Pancaragam Peluru Perak Bob Seger, Alto Reed meninggal dunia pada usia 72 tahun

Adakah Bob Seger masih melakukan lawatan?

Seger dan Silver Bullet bermain secara meluas pada 2019 sebagai sebahagian daripada Jelajah Roll Me Away, yang pada masa itu dibilkan sebagai "lawatan terakhir" tetapi dengan tidak tarikh tamat firma yang pernah diumumkan. ... "Anda tahu, saya mempunyai kehidupan yang hebat, ya ampun," kata Seger sambil menghuraikan penghujung karier jelajahnya.

Siapa isteri Bob Seger?

Dia sudah berkahwin Juanita Dorricot pada tahun 1993, dalam suasana peribadi yang kecil di The Village Club, di Bloomfield Hills; mereka mempunyai dua orang anak. Seger tinggal terutamanya di rumahnya di Orchard Lake Village, Michigan, pinggir bandar Detroit.

Bilakah Alto Reed menyertai Bob Seger?

Orang asli Detroit Alto Reed mencipta namanya sebagai pemain saksofon lama dalam Pancaragam Bullet Perak Bob Seger, menyertai pakaian itu dalam 1972 dan meminjamkan tandatangannya bermain solo kepada klasik Seger seperti "Turn the Page," "Horizontal Bop" dan "Main Street." Sebagai tambahan kepada karyanya dengan Seger, Reed muncul dalam lagu-lagu oleh pelbagai ...

Siapakah dalam kumpulan Silver Bullet Band sekarang?

Daripada barisan awal Pancaragam Peluru Perak 1974, Chris Campbell pada bes dan pemain saksofon Alto Reed kekal dalam penjelmaan semasa, memasuki tahun ke-45 mereka sebagai sidemen Seger.

Siapa yang bermain saksofon pada selak muka surat?

Dilahirkan sebagai Thomas Cartmell di Detroit pada tahun 1948, Reed terkenal dengan kepandaiannya di atas pentas dan riff sax yang terkenal di "Turn the Page." Dia mula bermain dengan Seger pada awal 1970-an, bermain di album Back dalam '72 dan menyertai kumpulan itu untuk pertunjukan arena tajuk pertamanya di Dewan Cobo Detroit.

Adakah Alto Reed nama pentas?

“Tidak syak lagi persembahan ikoniknya di 'Turn the Page' membantu mengangkat kami ke tahap yang lebih tinggi. Dia telah bersama kami di pentas itu hampir setiap persembahan, sejak itu,” sambung Seger, yang memberikan nama pentasnya kepada Reed selepas diilhamkan oleh alias yang digunakan dalam Captain Beefheart & His Magic Band.

Bagaimanakah Silver Bullet Band mendapat namanya?

Semasa temu bual ringkas dengan Letterman, Seger menjelaskan asal usul nama kumpulan itu. ... Seger memberitahu Dave bahawa apabila mereka mendapat gaji, pengurus mereka menulis nama "Bob Seger dan Pancaragam Peluru Perak" pada gaji mereka. Seger berkata pengurus itu bosan menunggu kumpulan itu membuat sesuatu, jadi dia melakukannya.

Bilakah Bob Seger dilahirkan?

Bob Seger, dengan nama Robert Clark Seger, (lahir 6 Mei 1945, Dearborn, Michigan, A.S.), penyanyi, penulis lagu dan pemain gitar Amerika yang mencapai populariti hebat pada tahun 1970-an dan 80-an dengan bunyi bersahaja dan tema lirik yang berakar umbi di American Midwest.

Adakah Bob Seger akan mengadakan lawatan lagi pada 2021?

Bekerja pada Malamnya Bergerak Lagi 2021!

Kami ingin membantu anda menyaksikan lawatan Bob Seger 2021 secara langsung di tempat berdekatan anda, jadi anda boleh mengucapkan selamat tinggal kepada salah seorang pemain persembahan terhebat dalam sejarah rock and roll.

Apa yang Bob Seger lakukan pada masa kini?

Kerjaya konsert Bob Seger telah membawanya dari gim sekolah menengah dan bar Midwest terpencil ke arena terbesar di negara ini. Kini, selepas 56 tahun membuat persembahan secara langsung, penyanyi rock Detroit yang ikonik itu membuat persembahan terakhirnya. Seger telah mengumumkan lawatan terakhirnya — larian selama enam bulan dengan Pancaragam Peluru Perak yang akan dilancarkan Nov.

Adakah Bob Seger pernah mendapat hit nombor satu?

Hit terbesar Seger sepanjang zaman ialah single utama dari filem Beverly Hills Cop II pada 1987, “Gegar,” yang memperoleh bintang rock pertamanya (dan satu-satunya) hit No. 1 pada carta Hot 100 (bertarikh 1 Ogos 1987).

Adakah Pete dan Bob Seger berkaitan?

Bob Seger masih hidup dan sihat. Bapanya Pete yang meninggal dunia. “Pernah dipanggil 'pembuka botol Amerika,' Bob Seger sangat percaya dengan kuasa bar perseorangan …