Adakah alaric dan caroline bersama?

Akhirnya Alaric jatuh cinta dengan Caroline dan melamarnya. ... Walau bagaimanapun, Alaric berpisah dengan Caroline pada penghujung Musim Tujuh. Walaupun masih mencintainya, Alaric tahu Caroline benar-benar menyayangi Stefan dan memberitahunya bahawa dia baik-baik saja dengan dia bersamanya. Ini menamatkan pertunangan mereka antara satu sama lain.

Adakah Caroline tidur dengan Alaric?

Alaric jatuh cinta dengan Caroline secara nyata, tetapi Caroline hanya bertahan selagi dia melakukannya kerana mereka mengasuh bersama anak-anak mereka. Semasa mereka bertunang seketika, Alaric dan Caroline tidur di bilik yang berasingan, menjelaskan bahawa hubungan mereka tidak pernah dimaksudkan untuk berkekalan.

Berapa tahun perbezaan antara Alaric dan Caroline?

6 Alaric & Caroline (13 tahun)

Ikatan mereka bertambah sejak Caroline mengandung anak kembarnya dan Jo. Alaric mengembangkan perasaan romantis yang mendalam untuk Caroline dan kedua-duanya bertunang seperti yang dilihat dalam masa hadapan dalam musim 7. Caroline tidak membalas cinta Alaric, tetapi berkata "ya" demi anak perempuan mereka.

Adakah Alaric mencium Caroline?

The Vampire Diaries: 7x19 - Caroline mencium Alaric di hadapan Stefan dan mengabaikannya [HD]

Adakah Caroline tidur dengan Klaus?

6 Percubaan Ghairah Mereka Di Dalam Hutan. Klaus kembali ke Mystic Falls sebentar dalam "500 Years Of Solitude" musim 5, dan dia dan Caroline akhirnya menyerah pada perasaan mereka antara satu sama lain. ... Namun, dia sebaliknya berdamai dengan Caroline dan kedua-duanya tidur bersama buat kali pertama.

Caroline & Alaric | Untuk Membina Rumah

Bagaimanakah Caroline akhirnya hamil?

Ternyata, penulis TVD telah menghasilkan cara yang genius untuk menulis dalam kehamilan walaupun hakikatnya pontianak tidak boleh hamil. Selepas Kai menyembelih kakaknya, Jo, di atas alter selepas berkata "Saya lakukan" kepada Alaric, kembar dia membawa telah diselamatkan melalui mantra ajaib dan ditanamkan kepada orang lain.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Dari situ, Klaus menunjukkan kasih sayang yang tulen untuk Caroline, dan tarikan serta cintanya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan. Mereka akhirnya menjadi kawan selepas dia membuktikan dirinya mempunyai kebaikan dalam dirinya. ... Dia berhasrat untuk menjadi cinta terakhirnya, tidak kira berapa lama masa yang diperlukan.

Dengan siapa Caroline berkahwin?

Caroline berkahwin dengan Stefan dan Elena berkahwin dengan Damon. Dia juga muncul di The Originals musim kelima dan terakhir.

Adakah Caroline mengekalkan si Kembar?

Mereka menjadi sebuah keluarga apabila didapati Caroline hamil, sebagai ibu tumpang, kepada Alaric dan anak kembar tunangnya (Jo Laughlin) yang telah meninggal dunia. Caroline memutuskan untuk menyimpan bayi-bayi itu dan melahirkan mereka dalam Karya Wanita Ini.

Adakah Caroline dan Alaric mempunyai bayi?

Caroline dan Alaric bertunang antara satu sama lain pada 2016. Caroline melahirkan anak kembar Alaric; Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman. ... Walau bagaimanapun, Caroline tidak membalas kasih sayangnya sebagai satu, dia masih mempunyai perasaan untuk Stefan, dan dua, mengahwininya adalah wajar baginya pada masa itu untuk anak perempuan kembar mereka.

Adakah Klaus dan Caroline berakhir bersama?

Klaus dan Caroline adalah salah satu pasangan The Vampire Diaries yang paling banyak dihantar, walaupun mereka tidak pernah secara rasmi berkumpul. ... Tetapi pencipta The Originals Julie Plec mendengar rayuan peminat dan menjelaskan sebabnya Klaus dan Caroline tidak pernah berakhir bersama. Dan ini semua tentang Stefan Salvatore.

Apakah episod yang Caroline dapati dia hamil?

The Vampire Diaries: Caroline's Pregnant With Alaric — Musim 7 Episod 6 Rekap - Kehidupan Hollywood.

Siapakah cinta sejati Stefan?

1 Elena Gilbert

Caroline pernah memanggil Stefan "cinta epik Elena." Stefan mungkin bukan cinta dalam hidup Elena, kerana dia akhirnya jatuh cinta pada abangnya, tetapi Elena sentiasa menjadi cintanya.

Adakah Caroline berkahwin dengan Klaus?

Tidak. Klaus sememangnya bukan suami Caroline, tetapi mereka sentiasa berkongsi hubungan penting, dan jelas bahawa Caroline masih menyimpan perasaan terhadap vampire asal. Dia mungkin hanya menciumnya kerana pengorbanan yang dia lakukan, tetapi keadaan masih kelihatan lebih baik daripada sebelumnya.

Adakah Caroline mencium Klaus?

Caroline menoleh sebentar, melihat ke mana dia pergi, sebelum akhirnya berlari pulang. ... Dia memberitahunya "Anda kuat, dan anda mempunyai masa depan yang indah di hadapan anda." Mereka kemudian mencium, yang ialah ciuman pertama Klaus dan Caroline, tanpa disedari Caroline.

Mengapa Stefan meninggalkan Caroline?

Dalam Musim Kedua, hubungan mereka berubah kerana perubahan Caroline menjadi pontianak. Apabila Damon kira-kira untuk menikam Caroline, Stefan menghalangnya, berjanji kepadanya bahawa dia tidak akan membiarkan apa-apa berlaku kepadanya.

Adakah Damon menjadi manusia?

Damon adalah pontianak berusia 178 tahun dan keturunan jauh Silas. Sejak adik lelakinya, Stefan Salvatore, menyuntiknya dengan Penawar, dia kini manusia.

Dengan siapa Tyler berakhir?

Tyler akhirnya jatuh cinta Caroline, tetapi apabila Jules, seorang lagi serigala jadian, datang ke bandar dan memberitahu Tyler bahawa Caroline dan dua lagi vampire, Stefan dan Damon Salvatore, bertanggungjawab atas kematian bapa saudaranya, Tyler berasa dikhianati.

Adakah Caroline hamil?

Sejak episod Khamis mendedahkan itu Caroline kini sedang mengandung anak kembar Jo dan Alaric yang belum lahir dalam rahim mayatnya, boleh dikatakan bahawa mereka telah memutuskan untuk pergi dengan yang pertama.

Episod apakah yang Klaus dan Caroline tidur bersama?

Musim 5 Episod 11

Klaus dan Caroline tidur bersama apabila dia kembali ke Mystic Falls.

Adakah Stefan benar-benar mencintai Caroline?

Stefan Salvatore menemui cinta dengan Caroline Forbes dalam musim akhir The Vampire Diaries. Walaupun rancangan itu pada mulanya tertumpu pada hubungannya dengan Elena Gilbert, ia beransur-ansur berpindah dari premis cinta segi tiga selepas Elena jatuh cinta dengan Damon.

Adakah Elena hamil dalam warisan?

"Legacies" mengesahkan bahawa Damon dan Elena daripada "The Vampire Diaries" Mempunyai Anak Perempuan Dan saya Emosi. JADI. BANYAK.

Siapakah bapa Elena's Baby di Vampire Diaries?

Seorang doktor, Grayson memalsukan sijil kelahiran sehingga kelihatan Elena adalah anak perempuannya dengan Miranda. Pada tahun berikutnya, Miranda dan Grayson mempunyai anak mereka sendiri, Jeremy Gilbert.

Dengan siapa Alaric berkahwin?

Alaric Saltzman dan milik Jo Laughlin perkahwinan. Perkahwinan Alaric dan Jo berlangsung di I'll Wed You in the Golden Summertime.