Adakah hermione mencium harry?

tidak, Harry Potter dan Hermione Granger tidak pernah bercium atau tidur sesama sendiri, tidak dalam buku mahupun dalam mana-mana filem. ... Adegan dari buku Deathly Hallows, di mana Ron, selepas memusnahkan salah satu Horcrux Voldemort, mempunyai visi Hermione mencium Harry, lantas memilih kawan baiknya daripada dia.

Bilakah Hermione mencium Harry?

17 Dia Mencium Harry Sebelum Ron

Sebelum Harry mengambil bahagian dalam tugas pertama semasa Kejohanan Tri-Wizard, Hermione menjadi terharu dengan emosi untuk rakannya dan memberinya ciuman di pipi, mengejutkan Harry.

Adakah Hermione dan Harry bercium dalam buku?

Walaupun peminat akan terus berhujah sama ada Hermione sepatutnya berakhir dengan Ron atau Harry, yang ciuman antara keduanya adalah detik manis yang tidak dapat dinafikan dalam novel yang cukup gelap.

Siapa ciuman pertama Hermione?

1. Ron dan Ciuman Pertama Hermione. Terdengar bunyi berdenting ketika taring basilisk meluncur keluar dari pelukan Hermione. Sambil berlari ke arah Ron, dia melemparkannya ke lehernya dan mencium mulutnya penuh” (Deathly Hallows 625).

Siapa crush pertama Harry Potter?

Cho Chang terkenal sebagai cinta pertama, ciuman pertama dan teman wanita pertama Harry Potter dalam buku dan filem Harry Potter.

Harry dan Hermione Bercium dalam Khemah [+ Adegan Dipadamkan: Harry lwn Ron]

Apa yang Ginny katakan selepas mencium Harry?

Adegan di mana Ginny menyembunyikan buku di Bilik Keperluan, dia memberitahu Harry untuk menutup matanya dan kemudian menciumnya. Dia berkata "Itu boleh tinggal di sini juga jika anda mahu.” Harry membuka matanya beberapa saat kemudian dan Ginny tiada di sana.

Siapa yang berkahwin dengan Hermione?

Ron dan Hermione berkahwin beberapa ketika selepas Perang Sihir Kedua, mungkin sebelum anak pertama mereka dilahirkan pada tahun 2006. Hermione memutuskan untuk mengekalkan nama sulungnya. Pasangan itu kemudiannya mempunyai dua anak Rose dan Hugo Granger-Weasley.

Siapa yang berkahwin dengan Harry Potter?

Penerangan. Perkahwinan Harry Potter dan Ginevra Weasley berlaku pada tahun 2000-an. Selepas tamatnya Perang Sihir Kedua, mereka menghidupkan semula percintaan mereka yang penuh ghairah. Kesatuan itu menghasilkan kelahiran tiga anak pasangan itu: James Sirius, Albus Severus, dan Lily Luna.

Mengapa Harry Potter berkahwin dengan Ginny?

Penjelasannya sangat mudah - Harry mempunyai keinginan seksual yang sangat kuat untuk Ginny. Dia tidak mempunyai perasaan seperti itu terhadap Hermione. Seks adalah aspek asas dalam hubungan dewasa. Seks adalah, sebenarnya, ciri yang mentakrifkan perbezaan antara hubungan platonik dan romantis.

Adakah Draco mencium Hermione?

Adakah Draco mencium Hermione? Draco tidak pernah mencium Hermione. Ini tidak pernah berlaku dalam bahan kanon siri ini. Sebenarnya, Draco dan Hermione mempunyai sedikit interaksi sepanjang siri ini.

Adakah Harry mencium Draco?

Harry duduk di sebelah Draco dan dengan hanya cahaya bintang yang dapat dilihat, dia mengambil lengan Draco dan mencium Dark Mark, kemudian dia mencium bibir Draco. Lembut dan perlahan, dia ingin menunjukkan kepada Draco bahawa dia menyayangi setiap bahagian dirinya, setiap bahagian yang menjadikan dia siapa. Ciuman pertama mereka berlaku di padang Quidditch.

Adakah Ron tidur dengan lavender?

Ron dan Lavender mengadakan hubungan seks sejurus selepas berkumpul. Memandangkan mereka berdua masih dara, seks dihisap. Ini mematikan hubungan Ron dan menjadikan Lavender lebih melekat. Perasaan mereka ke arah ini terus menjadi lebih buruk dari masa ke masa.

Siapa yang berkahwin dengan Draco?

Draco berkahwin dengan adik kepada rakan Slytherin. Astoria Greengrass, yang telah melalui penukaran yang serupa (walaupun kurang ganas dan menakutkan) daripada cita-cita darah tulen kepada pandangan hidup yang lebih bertolak ansur, dirasakan oleh Narcissa dan Lucius sebagai sesuatu yang mengecewakan sebagai menantu perempuan.

Mengapa Harry menamakan anak perempuannya Lily Luna?

Harry dan Ginny mengagumi rakan mereka Luna. Luna sunyi dan mahukan kawan, tetapi dia TIDAK PERNAH berkompromi dengan dirinya yang sebenar untuk sesiapa. Dia sentiasa menjadi dirinya yang sebenar tidak kira. Harry dan Ginny datang untuk mengaguminya untuk itu, dan sebagai hasilnya, menamakan anak perempuan mereka selepas dia.

Siapa yang dikahwini oleh Luna Lovegood dalam Harry Potter?

Luna berkahwin dengan rakan naturalis Rolf Scamander, cucu kepada Fantastic Beasts dan Where to Find Them pengarang Newt Scamander, jauh lebih lewat daripada Harry, Ron, Hermione dan Ginny, yang semuanya berkahwin dan memulakan keluarga pada awal hingga pertengahan dua puluhan.

Dengan siapa Scorpius Malfoy berkahwin?

Rose Weasley ialah teman wanita dan kemudiannya isteri kepada Scorpius Malfoy. Dari 2017 hingga 2024 dia bersekolah di Sekolah Sihir dan Sihir Hogwarts, di mana dia dimasukkan ke dalam rumah Gryffindor. Selepas berkahwin dengan Scorpius Malfoy, mereka mempunyai tiga anak, MaddoxParker, dan Sebastian Malfoy.

Siapa yang berkahwin dengan Neville?

Kita kini tahu bahawa Neville akhirnya berkahwin Hannah Abbott dan menjadi Profesor Herbologi di Hogwarts. Tambahan pula dia dan isterinya tinggal di atas Kawah Bocor.

Adakah Hermione dan Ron bercerai?

Terdapat satu garis masa tertentu di mana Ron dan Hermione tidak pernah berkahwin, yang menyebabkan kesan besar untuk personaliti dewasa mereka. Satu-satunya masalah dengan senario itu ialah Ron yang berkahwin dengan Padma Patil dengan gembira, dan Hermione kekal bujang.

Siapa teman lelaki pertama Ginny?

Keterlibatan romantis pertama Ginny Weasley ialah ketertarikan dengan Harry Potter yang kelihatan berterusan sepanjang empat buku pertama. Dia tetap tidak terikat dan dibawa bersama Harry sehingga dia menyambung Michael Corner, pelajar Ravenclaw.

Siapa ciuman pertama Ron?

Lagi Cerita oleh Jethro Nededog. Antara detik-detik yang digembirakan peminat dari bab terakhir francais, Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, adalah ciuman pertama yang epik antara Ron (Rupert Grint) dan Hermione (Emma Watson).

Adakah Harry mencium Cho?

Pada D.A yang lalu bertemu sebelum cuti Krismas, Harry ditinggalkan bersendirian dengan Cho Chang. Cho mula menangis dan mengakui bahawa dia memikirkan Cedric, teman lelakinya. ... Berdiri di bawah mistletoe, Harry dan Cho bercium. Harry kembali ke Bilik Biasa dan memberitahu Ron dan Hermione apa yang berlaku.

Kepada siapa Draco Malfoy kehilangan daranya?

Parkinson pansy

Pansy sudah lama menyukai Draco sejak di Hogwarts. Draco kehilangan keperawanannya pada malam Yule Ball pada tahun keempat dan sejak itu Draco dan Pansy telah menjadi pasangan seksual.

Siapa yang disukai Draco Malfoy?

Parkinson pansy ialah watak sokongan dalam novel Harry Potter dan beberapa filem, dan dia ialah Minat Cinta Draco Malfoy.

Adakah Draco Malfoy jahat?

Draco mungkin begitu lambang kejahatan untuk masa yang lama dalam siri Harry Potter, tetapi keadaan berubah menjadi lebih baik. Walaupun masih dalam usia dewasa, Draco mempunyai keupayaan untuk mempengaruhi dunia secara negatif, tetapi dia tidak lagi bertindak ke atasnya seperti dahulu, atau seperti yang dilakukan oleh bapanya.