Siapa watak anime yang paling kuat?

Saitama dari One Punch Man ialah watak terkuat dalam anime.

Siapa yang lebih kuat daripada Saitama?

Hanya orang yang boleh mengalahkan saitama sahaja Saiki dan lite. Seperti jesus, Goku dan All Might tidak berpeluang. Satu-satunya kekurangan Saitama ialah kuasa istimewa. Tetapi dalam Kekuatan, Kepantasan, Kuasa, DAN STAMINA, Goku dan semua kekuatan akan mati serta-merta.

Siapa yang lebih kuat daripada Goku?

10 Broly Boleh Ikuti Goku

Dalam bentuk asasnya, Broly cukup kuat untuk bersaing dengan Super Saiyan. Namun, sebagai Super Saiyan Lagenda, kuasanya jauh melebihi kuasa Goku dan Vegeta. Walaupun dia tidak mempunyai pengalaman 40 tahun lebih yang sama, Broly adalah seorang yang hebat dalam perjuangan.

Siapa watak anime terkuat selain Goku?

5 Watak Anime Lebih Kuat Daripada Goku

  1. Saitama. Pertarungan Goku dan Saitama berkemungkinan akan bertahan lama semata-mata kerana mood Saitama dalam pertempuran. ...
  2. Ryuk. Ryuk ialah watak terkenal Death Note. ...
  3. Alucard. ...
  4. Zeno besar. ...
  5. Sasuke Uchiha.

Bolehkah Goku mengalahkan Saitama?

Hanya satu pukulan sahaja yang diperlukan untuk Saitama menewaskan Goku. ... Namun, kekuatan Saitama sering digugat oleh peminat jika dibandingkan dengan Goku. Sebagai contoh, ya, Goku ialah seorang Saiyan, bangsa pahlawan asing, yang mempunyai keupayaan untuk meningkatkan kekuatannya dengan berubah menjadi Super Saiyan.

Perbandingan: Watak Anime Diperingkat Mengikut Kekuatan

Bolehkah Naruto mengalahkan Saitama?

Kepantasan Naruto telah melepasi kelajuan cahaya dan tidak ada cara yang mungkin untuk Saitama mengalahkannya. ... Naruto menang berdasarkan stamina dan kepantasannya. Jika anda lebih pantas daripada musuh anda, ia akan memihak kepada anda.

Bolehkah Goku mengalahkan Naruto?

Goku boleh mempertahankan dan menyerang Naruto dengan mudah tanpa perlu terlalu memikirkan atau menyusun strategi. Apatah lagi bagaimana serangan tenaga birunya mempunyai kuasa yang mencukupi untuk melenyapkan Naruto dengan mudah. Walau bagaimanapun, salah satu kelemahan terbesar teknik ini adalah cukup stabil untuk menggunakannya secara konsisten.

Adakah Goku Tuhan?

Sebagai Tuhan dan makhluk paling berkuasa di alam semesta, Goku boleh bertahan dengan teknik seperti dewa yang berkuasa. ... Dengan Godly Ki, Goku mendapat akses kepada transformasi peringkat dewa seperti Super Saiyan God dan Super Saiyan Blue. Selepas menjadi Raja Omni dari 13 multiverse, Goku menguasai ki sendiri dalam dirinya.

Bolehkah Kebenaran mengalahkan Goku?

Kebenaran adalah makhluk abadi bahawa tiada siapa boleh menentang - termasuk Goku. Tanpa usaha apa-apa, Kebenaran boleh membongkar seluruh badan Goku, memaksa lebih banyak maklumat ke dalam otaknya daripada yang dia bersedia dari segi mental atau emosi untuk mengendalikannya, dan menghapuskannya sepenuhnya.

Adakah Saitama Tuhan?

Jawapan pantas. Saitama adalah bukan Tuhan mahupun Raksasa. Dia hanyalah seorang manusia yang telah menembusi batasannya dan memperoleh kuasa luar biasa.

Siapa watak anime yang paling lemah?

Siapa watak anime paling lemah yang pernah ada?

  • Buggy-Satu bahagian!
  • Encik Satan-Dragon ball z!
  • Chiaotzu-Dragon Ball Z.
  • Chopper-One Piece!
  • Ichiya-Fairy Tail.
  • Happy-Fairy Tail.
  • Nina Einstein – Code Geass.
  • Yuki-Futher Tenusu.

Bolehkah Saitama memusnahkan galaksi?

Saitama tidak boleh memusnahkan galaksi, SAMA SEKALI.

Adakah Saitama lebih kuat daripada Goku?

Saitama tidak lebih kuat daripada Goku, dan juga bukan watak terkuat dalam fiksyen | Fandom. Dia tidak, mengatakan sebaliknya adalah membesar-besarkan kuasanya. Saitama sebagai watak jenaka tidak mempunyai makna dalam kuasanya. ... Saitama BUKAN kebal, dia mengambil kerosakan daripada Boros, yang bertaraf planet-bintang.

Adakah Naruto lebih kuat daripada Goku?

Kepelbagaian dan kemahirannya berpotensi membuat Naruto ahli strategi yang lebih baik daripada Goku, tetapi taktiknya dikalahkan oleh kuasa mentah; lagipun, Goku adalah seorang Saiyan. ... Sebaliknya, watak Naruto tidak pernah menunjukkan tahap kuasa ini. Secara teorinya, Goku boleh memusnahkan keseluruhan sistem suria dan galaksi jika dia mahu.

Siapa yang boleh mengalahkan Goku?

Satu-satunya yang boleh mengalahkan goku ialah whis atau mana-mana malaikat dan Zeno agung. Tiada seorang pun daripada yang lain ini tidak akan berpeluang. Goku ialah protagonis utama siri Dragon Ball Akira Toriyama yang, tidak dapat dinafikan, salah satu anime paling popular yang pernah dibuat.

Adakah Goku sudah mati?

Goku: Dibunuh apabila sel memusnahkan diri sendiri, selepas Goku membawanya ke planet Raja Kai. Dia dihidupkan semula beberapa tahun kemudian apabila Kai Tua memberikan nyawanya kepadanya. Goku menggunakan transmisi segera untuk teleport Cell dan dirinya sendiri, sejurus sebelum Cell meletup, membunuh Goku dan mereka yang berada di planet King Kai.

Adakah Goku hitam adalah Tuhan?

Hitam ialah Zamasu. Zamasu ialah seorang Kaioshin. Kaioshin adalah tuhan. Jadi ya, dia adalah tuhan.

Adakah Goku seorang yang abadi?

Goku Black: Dalam manga, sebagai hasil daripada mengekalkan sel Masa Depan Zamasu daripada gabungan kerana menjadi orang yang sama, Goku Black mendapat Menyatukan keabadian Zamasu selepas Potara Fusion habis.

Bolehkah Goku mengalahkan Thanos?

Jika Goku mahu menimbulkan kesakitan pada Thanos, dia ada untuk menggunakan bentuk Ultra Instinctnya dengan bijak dan menyerangnya kerana kelemahannya dan bukannya di tempat lain. Boleh jadi, walaupun selepas bertarung selama sejam, Goku tidak dapat mengeluarkan setitik darah pun dari badan Thanos.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Bolehkah Naruto mengalahkan Itachi?

Naruto cukup kuat untuk melawan Obito Uchiha, Madara Uchiha, Kaguya Otsutsuki, dan kemudian Sasuke Uchiha semuanya dalam satu hari. Seperti, tiada cara untuk Itachi menjadi lebih kuat daripadanya. ... Sehingga kini, dia kekal sebagai ninja terhebat dalam siri ini, dan oleh itu, dia sudah pasti lebih kuat daripada Itachi.

Adakah Guy lebih kuat daripada Naruto?

Dalam bentuk asasnya, dia kuat cukup untuk melawan dan menewaskan Madara yang sama yang hampir membunuh Guy. Dengan Mod Six Paths Sage, Naruto berada pada tahap di atas Guy dari segi kuasa dan boleh dengan mudah mengalahkan Madara, malah Kaguya dalam pertempuran.

Bolehkah Saitama mengalahkan Hulk?

Dalam pertempuran menentang Hulk, setiap perkara penting. Saitama yang mempunyai kebolehan ini memberikannya sedikit kelebihan, kerana dia secara berkesan mempunyai a punca serangan peluru yang dia boleh gunakan dari jauh.

Siapa teman wanita Saitama?

Tatsumaki. Saitama bertemu Tatsumaki, menyangka dia seorang gadis kecil Dalam pertemuan pertama mereka, Tatsumaki tidak terlalu memikirkan Saitama kerana kedudukannya, dan akan kerap menghinanya. Dia berasa terhina apabila Saitama mengabaikannya.