Mengapa oktana kehilangan kakinya?

Jadi, hari ini, dia memutuskan untuk menetapkan rekod kursus untuk Gauntlet berdekatan dengan melancarkan dirinya melintasi garisan penamat - menggunakan bom tangan." Anda akan perasan bahawa Octane tidak mempunyai kaki, dan sebab dia kehilangannya adalah kerana dia menggunakan bom tangan untuk meningkatkan kelajuannya dalam cabaran Gauntlet.

Apa yang berlaku kaki oktana?

Sebagai pewaris bosan kepada CEO Silva Pharmaceuticals, Adrenaline Junkie kehilangan kakinya dengan menggunakan bom tangan dalam percubaan untuk menetapkan rekod kursus untuk Gauntlet berdekatan.

Siapa yang membuat kaki oktana?

Saat anda menyedari kaki oktana dibina dan dipasang oleh Talian hayat ...

Apa yang dikatakan tatu oktana?

Tatu Octane berkata "Tambahan Ultra" dan kadangkala digayakan sebagai "Plvs Vltra" dalam seni promosi. Bergantung pada cara anda melihat tatu, ia mungkin bermakna beberapa perkara, walaupun salah satu bacaan mempunyai lebih banyak bukti di sebaliknya daripada yang lain. Bacaan lain ke dalam tatu itu ialah ia merujuk kepada My Hero Academia.

Apakah yang berlaku antara oktana dan talian hayat?

Video itu berkisar tentang perbualan teks antara Octavio Silva, yang dikenali sebagai Octane, dan Lifeline, yang nama sebenarnya Ajay Chey. Perbincangan hangat mereka mendedahkan perkara itu Octane menipu Lifeline untuk memastikan dia mendapat kaki robot.

Apex Legends: LATAR BELAKANG OCTANE! OCTANE Si Sampah Adrenalin yang Berani!

Adakah oktana mempunyai minat pada talian hayat?

Kedua-duanya berasal dari planet Psamathe, Lifeline dan Octane mempunyai persahabatan yang panjang dan rumit. Selepas Octane meletupkan kakinya sendiri semasa larian Gauntlet, dia memanipulasi Lifeline untuk mendapatkan kaki bioniknya. ... Walaupun persahabatan lama mereka meletakkan asas untuk kemungkinan percintaan, nampaknya tidak mungkin.

Adakah wattson menyukai oktana?

Sebilangan besar peminat Octane menyokong Octane x Wattson, adakah ia benar?” Nasib baik untuk banyak pihak yang berminat, Casiello menjawab ya kepada dua yang pertama tetapi tidak menepis khabar angin yang lebih laju dan Watson menjalinkan hubungan.

Adakah Octane seorang manusia?

manakala rupanya manusia berdasarkan bahagian atas badannya, kaki dan lutut Octane kelihatan seperti robotik, menunjukkan mereka mungkin telah dipotong - mungkin akibat kecederaan serius yang dialami dalam mengejar aktiviti lasak, memandangkan dia nampaknya mempunyai kebolehan yang dipanggil "penagih adrenalin".

Adakah oktana mempunyai muka?

Jika anda pernah bermain Apex Legends dan bertemu dengan Octane, anda akan tahu pakaian berani yang bertenaga topeng hijau dan hitam yang menutup seluruh mukanya. ... Bagi sesetengah orang, kemasukan ketidaksempurnaan halus dalam raut wajahnya telah menjadikan dia watak yang lebih dipercayai dan realistik.

Adakah talian hayat membuat kaki oktana?

Sudah lama diketahui bahawa Octavio Silva kehilangan kakinya semasa larian Gauntlet yang gagal, tetapi kini Respawn telah mendedahkan bagaimana dia berjaya mendapatkan pelengkap bioniknya – dengan memperdaya Ajay 'Lifeline' Chey. Octane kehilangan kakinya dalam percubaan Gauntlet.

Berapa laju oktana dalam mph?

10,000 RPM untuk tork maksimum dan kelajuan tertinggi 45 MPH.

Adakah Bangalore lebih cepat daripada oktana?

Octane adalah seorang legenda yang tidak pernah menerima apa-apa sejak pelancarannya. Walaupun saya agak ingat bahawa pramusim 1 Bangalore berjalan 40% lebih pantas, tetapi sejak itu Octane telah berada dalam permainan Bangalore berjalan 30% lebih pantas.

Adakah oktana hidup lebih cepat?

Ia dinaikkan daripada 0.5 kesihatan sesaat kepada 1 kesihatan sesaat. Sejak kemas kini dilancarkan, pemain telah mendakwa bahawa ini tidak berlaku dan itu Octane sebenarnya sembuh lebih cepat daripada ini.

Adakah teman wanita Ash Pathfinder?

Halaman komik ketiga Apex Legends mendedahkan Ash terjaga dan hidup bersama Pencari laluan. ... Simulacrum memainkan peranan dalam pencarian musim lima, The Broken Ghost, tetapi nampaknya tugasnya di alam semesta Apex masih belum selesai. Dalam komik itu, Mirage dan Rampart melawat Pathfinder untuk bertemu dengan teman wanitanya.

Apakah kulit Pathfinder yang paling jarang?

Walaupun terdapat banyak kulit Pathfinder yang pelik dan jarang ditemui, Pencari Path Omega Point mengambil kek sebagai kulit Pathfinder paling jarang dan paling eksklusif dalam permainan.

Adakah oktana mempunyai ADHD?

Satu sebab besar mengapa Octane beralih kepada sukan lasak dan aktiviti mengepam adrenalin adalah kerana dia sering bosan dan tidak boleh duduk diam. Jenis tingkah laku ini sering dikaitkan dengan ADHD, dan bukannya menerima ubat daripada ibu bapanya, dia beralih kepada pengalaman hampir mati.

Apakah jantina BloodHound?

BloodHound adalah bukan binari, oleh itu mereka pergi dengan kata ganti nama mereka/mereka. Sejak permainan itu dilancarkan, Bloodhound telah dirujuk oleh kata ganti: mereka, mereka, atau mereka.

Adakah Octane adalah puncak manusia?

Octavio Silva, juga dikenali dengan alias Octane, ialah Lagenda yang boleh diperolehi dalam Apex Legends. Sebagai seorang pemberani dan pesaing yang terkenal dalam Sukan Apex, gelarannya ialah "The Adrenaline Junkie".

Adakah wattson dan Octane satu perkara?

Walaupun kedua-dua watak adalah watak baharu yang diperkenalkan dalam musim kompetitif (Octane ialah watak pertama yang boleh dibuka kunci baharu, dan Wattson ialah Lagenda baharu Musim 2), kedua-duanya mempunyai gaya permainan yang jauh berbeza. Walaupun serangan Wattson bergantung pada pertahanan yang hebat untuk memperlahankan pemain, Octane ialah pelumba laju klasik.

Adakah wattson seorang legenda yang baik?

Wattson bukanlah Lagenda yang secara amnya berjaya dengan sendirinya. Dia tidak mempunyai pelarian, tidak ada mobiliti, dan walaupun kebolehannya mementingkan penyu, dia boleh dengan mudah dikalahkan oleh seluruh pasukan. Bekerjasama rapat dengan rakan sepasukan anda, dan cuba menjadi fleksibel dalam perkara yang mereka mahu lakukan.

Mengapa kaustik mengambil berat tentang wattson?

Wattson hanyalah alat kemajuan saintifik kepadanya. Kaustik mencintai akalnya bukan dia sebagai seorang. Dia melihat potensinya dan rasa tidak selamatnya dan menggunakannya untuk membuatnya lebih mempercayainya supaya dia boleh meningkatkan kecerdasannya dan menjadikannya lebih bijak.