Siapa yang boleh menyediakan halaman gofundme?

GoFundMe adalah percuma. Anda tidak perlu membayar sesiapa untuk menyediakan kempen untuk anda. Anda benar-benar boleh melakukan ini sendiri! Jika penderma anda menggunakan kad kredit atau kad debit untuk menderma, mereka akan dikenakan yuran transaksi sebanyak 2.9% ditambah $0.30 setiap transaksi yang dihantar ke pemproses pembayaran GoFundMe.

Berapakah kos untuk menyediakan GoFundMe?

1. Percuma: terdapat bayaran platform 0% dan hanya standard industri yuran pemprosesan pembayaran sebanyak 1.9% + $0.30 setiap derma. Penderma mempunyai pilihan untuk memberi tip kepada GoFundMe Charity untuk menyokong perniagaan kami. Jika badan amal menerima derma sebanyak $100, mereka akan mendapat $97.80.

Bolehkah kanak-kanak bawah umur menyediakan halaman GoFundMe?

Bolehkah anak remaja saya memulakan GoFundMe jika mereka berumur bawah 18 tahun? Anak remaja anda pastinya boleh mengumpul wang untuk tujuan yang mereka minati, seperti yang dilakukan oleh wira kanak-kanak ini. Walau bagaimanapun, GoFundMe memerlukan pelanggan berumur sekurang-kurangnya 13 tahun untuk mempunyai akaun.

Bagaimanakah cara saya memulakan akaun GoFundMe?

Klik "Mulakan GoFundMe" dari halaman utama mereka. Anda secara automatik akan digesa untuk mendaftar masuk atau mendaftar untuk akaun GoFundMe. Jika anda tidak mempunyai akaun GoFundMe, anda boleh mendaftar dengan nama, alamat e-mel dan kata laluan anda. Selepas melog masuk, anda akan digesa untuk membuat pengumpulan dana.

Apakah yang tidak dibenarkan di GoFundMe?

Promosi di Platform GoFundMe: Anda tidak dibenarkan untuk menawarkan sebarang peraduan, pertandingan, ganjaran, hadiah, undian, cabutan bertuah atau aktiviti serupa (setiap satu, "Promosi") pada atau melalui Perkhidmatan.

Cara Membuat GoFundMe

Bagaimanakah GoFundMe membayar anda?

Sebagai penerima kempen, anda boleh memilih untuk menerima dana secara harian, mingguan atau bulanan. Kebanyakan pengguna kami memilih setiap hari. Setelah pengeluaran disediakan, GoFundMe akan mengarahkan pemproses pembayarannya untuk menghantar jumlah baki, tolak yuran transaksi, ke akaun bank yang disahkan.

Bolehkah kanak-kanak berumur 13 tahun memulakan GoFundMe?

Anak remaja anda pastinya boleh mengumpul wang untuk tujuan yang mereka minati, seperti yang dilakukan oleh wira kanak-kanak ini. Walau bagaimanapun, GoFundMe memerlukan pelanggan berumur sekurang-kurangnya 13 tahun untuk mempunyai akaun. ... Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa anda juga mempunyai pilihan untuk memulakan GoFundMe bagi pihak anak anda.

Bagaimanakah saya memulakan pengumpulan dana saya sendiri?

Bagaimana untuk mengumpul dana dalam talian

  1. Tentukan matlamat anda. Mulakan dengan menentukan jumlah wang yang perlu anda kumpulkan. ...
  2. Pilih platform pengumpulan dana dalam talian. Apabila memilih platform untuk pengumpulan dana dalam talian, anda harus mencari: ...
  3. Ceritakan kisah anda dengan jujur. ...
  4. Kongsi pengumpulan dana anda dengan rakan dan keluarga anda. ...
  5. Tunjukkan penghargaan kepada penderma anda.

Bagaimanakah saya boleh membuat wang sebagai seorang remaja?

  1. Jualan “Pakaian Pesta”. Minta anak remaja anda melihat almari mereka dan menderma mereka yang digunakan secara lembut atau separa formal. ...
  2. Buku Masakan Remaja. ...
  3. Makan Malam Spaghetti Potluck. ...
  4. Permainan Besar atau Pesta Rumah Oscar. ...
  5. Buku Foto. ...
  6. Pengumpulan Dana T-Shirt. ...
  7. Kejohanan Permainan Video. ...
  8. Cuci Kereta Aneh.

Adakah GoFundMe ripoff?

Adakah GoFundMe Sah? Dengan lebih $9 bilion dikumpul daripada lebih 120 juta derma, GoFundMe menawarkan pengguna platform yang terbukti dan sah untuk mengumpul dana. ... Sebagai sebahagian daripada ini, GoFundMe bergantung pada bantuan komuniti kami untuk memastikan GoFundMe selamat.

Adakah anda membayar cukai pada GoFundMe?

Derma yang dibuat kepada pengumpul dana GoFundMe peribadi biasanya dianggap sebagai "hadiah peribadi" yang, sebahagian besarnya, tidak dikenakan cukai sebagai pendapatan di Amerika Syarikat.

Adakah anda mendapat semua wang daripada GoFundMe?

Dengan GoFundMe, anda menyimpan setiap derma yang anda terima. Kempen anda akan dapat menerima derma walaupun selepas matlamat anda tercapai. Setelah matlamat dicapai, meter kemajuan pada kempen anda akan menunjukkan bahawa anda telah menerima lebih daripada jumlah matlamat anda.

Perlukah saya menyediakan GoFundMe?

GoFundMe ialah salah satu platform crowdfunding paling popular dalam kedua-dua ruang pengumpulan dana bukan untung dan peribadi. Dengan yuran yang rendah dan kadar kejayaan yang tinggi, ia boleh menjadi pilihan yang sangat baik untuk semua jenis keperluan kritikal, daripada bil perubatan kepada kempen gereja dan banyak lagi.

Bolehkah saya menggunakan GoFundMe untuk bil?

Dapatkan bantuan kewangan sekarang

Jika anda masih memerlukan bantuan kecemasan dengan bil selepas menerokai program kerajaan dan amal, GoFundMe boleh menyokong anda dalam mencari kestabilan kewangan. Menyediakan kempen "bantu membayar bil saya" adalah mudah. Mulakan pengumpulan dana hari ini dan mula fokus pada perkara yang penting.

Apa yang perlu diketahui sebelum memulakan GoFundMe?

Jika anda berfikir tentang menyediakan akaun GoFundMe, berikut ialah beberapa perkara yang perlu diingat:

  • ISU INSURANS DAN BANTUAN AWAM. Walaupun pengguna harus sentiasa menyemak untuk memastikan, Thomas tidak fikir insurans persendirian banyak dipengaruhi oleh akaun GoFundMe. ...
  • ISU CUKAI. ...
  • ISU KESELAMATAN DAN PRIVASI.

Bolehkah anda meminta derma jika anda bukan badan amal?

Pertama sekali, jika anda bukan seorang amal, anda tidak boleh mengumpul dana sebagai badan amal. ... Ini bermakna anda tidak boleh menuntut status khairat, tidak boleh menawarkan pelepasan cukai ke atas derma yang diterima dan tidak layak untuk mempunyai sebarang akaun yang dikenal pasti sebagai tersedia semata-mata untuk badan amal berdaftar.

Bolehkah saya mengumpul dana untuk individu?

Pengumpulan dana peribadi membolehkan orang ramai meminta rakan dan ahli keluarga mereka untuk membantu mereka mengumpul dana atas sebarang sebab. Individu yang memerlukan wang boleh membuat kempen pengumpulan dana peribadi, berkongsi halaman mereka dan menerima derma dalam talian.

Bagaimana anda meminta derma contoh dalam talian?

saya menulis untuk meminta anda menyokong saya dan saya [sebab/projek/dll]. Hanya sedikit derma [jumlah] boleh membantu saya [mencapai tugas/mencapai matlamat/dsb.] Derma anda akan disalurkan kepada [terangkan dengan tepat untuk tujuan apa sumbangan itu akan digunakan]. [Jika boleh, tambahkan sambungan peribadi untuk mengikat penderma kepada puncanya.

Adakah haram menggunakan wang GoFundMe untuk sesuatu yang lain?

Seperti yang dinyatakan, menipu pengguna adalah bertentangan dengan syarat Go Fund Me. Selain itu, menipu pengguna boleh membawa kepada tuduhan jenayah.

Apakah beberapa idea pengumpulan dana yang baik?

Idea Pengumpulan Dana Kegemaran Kami

  • Perkongsian Restoran Tempatan.
  • Cabaran Reka Bentuk.
  • Pengumpulan Dana Peer-to-Peer.
  • Buku Kupon.
  • Kempen Crowdfunding.
  • Cabaran Ikrar.
  • Kelab Makan Malam dan Jualan Bakar.
  • Surat Kutipan Dana.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk mendapatkan wang anda daripada GoFundMe?

Dana akan didepositkan dalam akaun bank anda, secara purata, 2-5 hari bekerja dari tarikh ia dihantar, dan akaun GoFundMe anda akan menunjukkan anggaran tarikh ketibaan.

Apakah yang boleh saya gunakan dan bukannya GoFundMe?

Alternatif GoFundMe: Top 16+ Tapak Pengumpulan Dana Terbaik

  • Secara kewangan.
  • Unggun api.
  • Gandakan Derma.
  • Menderma Dengan hormat.
  • Kickstarter.
  • IndieGogo.
  • Berkelas.
  • Kickstarter.

Adakah saya perlu menggunakan nama sebenar saya untuk GoFundMe?

Sebagai penganjur GoFundMe, nama anda akan dipaparkan pada akaun, dan anda tidak boleh menjadi tanpa nama. Kami mempunyai dasar ini untuk menggalakkan ketelusan antara penganjur dan penyokong.

Bolehkah saya menggunakan GoFundMe untuk membeli kereta?

GoFundMe ialah platform crowdfunding peribadi yang boleh anda gunakan untuk membiayai kereta melalui sumbangan.