Adakah troy kembali ke komuniti?

Glover akan kembali ke dunia "Komuniti" buat kali pertama sejak dia meninggalkan rancangan itu pada musim kelima.

Adakah Troy dan Abed berkawan dalam kehidupan sebenar?

9. TROY DAN PIERCE SEPATUTNYA MENJADI "TROY DAN ABED" PERSEMBAHAN. ... Selepas Glover dan Danny Pudi menjadi kawan rapat dalam kehidupan sebenar, Troy dan Abed mula menghabiskan lebih banyak masa bersama.

Mengapa Troy dihapuskan daripada Komuniti?

Sebahagian daripada sebab Donald pergi adalah kerana siri ini dilaporkan runtuh di belakang tabir. NBC menggugurkan Komuniti untuk bayi Donald yang lain, 30 Rock, dan ia terpaksa berehat jangka panjang.

Adakah Troy kembali ke Greendale?

"Biologi 101": Troy dan kumpulan kajian kembali ke Greendale untuk tahun ketiga mereka di sekolah.

Adakah Troy dalam musim 5 Komuniti?

Glover mengulangi peranannya sebagai Troy dalam Komuniti musim 5, tetapi arkanya hanya bertahan lima episod. Pelakon itu, yang juga mempunyai kerjaya muzik yang berjaya di bawah alias Childish Gambino, memutuskan untuk pergi atas sebab peribadi.

Sebab Sebenar Donald Glover Meninggalkan Komuniti Semasa Musim 5

Adakah Troy dan Abed bercinta?

Abed sebenarnya tidak mampu mencintai sesiapa, tetapi yang paling rapat dia dapat ialah hubungannya dengan kawan baiknya Troy, bekas quarterback sekolah menengah dan raja prom. Troy, bagi pihaknya, suka Abed untuk gangguan. ... Ia bukan sahaja Troy, walaupun; semua orang di sekeliling Abed menyayanginya, walaupun mereka tidak memahaminya.

Apakah yang berlaku kepada Troy pada penghujung Komuniti?

akhirnya, Troy berangkat bersama pelakon Star Trek LeVar Burton (bermain sendiri) untuk belayar ke seluruh dunia menaiki Childish Tycoon, untuk menuntut pewarisan saham Pierce's Hawthorne Wipes.

Mengapa Troy tidak kembali?

Donald Glover menolak pelawaan Dan Harmon untuk kembali ke Komuniti untuk musim keenam dan terakhir komedi itu kerana, sejauh yang dia bimbang, Troy telah dikebumikan. ... Glover terus mengekalkan, “Saya sangat seronok di Komuniti. Bukannya saya mahu lari daripadanya.”

Apa yang berlaku kepada Abed dalam Komuniti?

Dalam siri akhir "Konsekuensi Emosi Televisyen Penyiaran", Abed mendedahkannya dia berpindah ke Los Angeles untuk bekerja sebagai pembantu produksi untuk rancangan TV.

Apa yang berlaku kepada Shirley dalam Komuniti?

Pada tahun 2009, Brown mula membintangi sebagai Shirley Bennett dalam siri komedi Komuniti. Pada 30 September 2014, Brown mengumumkan bahawa dia akan meninggalkan rancangan itu selepas lima musim untuk menjaga bapanya yang sedang sakit. ... Ia adalah keputusan yang sukar untuk saya buat, tetapi saya terpaksa memilih ayah saya."

Mengapa Pierce dibunuh daripada Komuniti?

Chase mempunyai penampilan tetamu kecil dalam tayangan perdana Komuniti musim 5, apabila Pierce ditunjukkan sebagai hologram Greendale. Watak Chevy Chase kemudiannya dibunuh sebagai alat plot untuk memberi laluan keluar yang betul kepada Troy Donald Glover.

Adakah Annie meninggalkan Komuniti?

"Pascal's Triangle Revisited": Annie memutuskan untuk "Live in the moment" dan bersetuju untuk tinggalkan Greendale dan berpindah bersama Vaughn ke kolej baharunya.

Mengapa Troy Barnes meninggalkan Komuniti?

Donald Glover adalah pelakon Komuniti utama kedua yang keluar selepas memainkan Troy Barnes sejak awal. Tidak seperti Chase, pemergian Glover adalah semata-mata keputusan peribadi. Walaupun ada yang menganggap Glover pergi untuk mengembangkan kerjaya muziknya sebagai Childish Gambino, pelakon itu mendedahkan alasan itu berpunca daripada beberapa isu peribadi.

Berapa umur Abed dalam Komuniti?

Abed Nadir

Memandangkan Abed boleh memesan minuman beralkohol sebelum ulang tahun ke-21 Troy, dia jelas 20 atau lebih tua apabila siri ini mula-mula dimulakan. Berdasarkan pengalamannya, dia lebih tua daripada Troy dan lebih muda daripada Britta, meletakkannya di tengah-tengah kumpulan di kalangan kumpulan belajar.

Adakah Troy dan Abed menjadi kawan semula?

Selepas semua orang pergi, Abed dan Troy meneruskan pergaduhan bantal, memberitahu Jeff itu akan menjadi perkara terakhir yang akan mereka lakukan bersama. ... Jeff kemudian memberikan Abed dan Troy "topi kawan khayalan" yang diberikannya kepada mereka di pejabat dekan yang mereka buang. Mereka menjadi kawan semula.

Siapa yang Abed berakhir dengan komuniti?

Abed Nadir dan Rachel pertama kali bertemu semasa tahun keempatnya di Kolej Komuniti Greendale. Mereka disatukan oleh kecintaan bersama mereka terhadap tropes TV dan filem klasik. Walaupun terdapat beberapa perselisihan faham pada awal perhubungan mereka, mereka telah menyelesaikan masalah dan kini sedang berpacaran.

Apakah penyakit mental yang dihidapi Abed?

Watak Abed Nadir, walaupun tidak pernah dilabel secara rasmi autistik dalam rancangan itu, banyak dikodkan sebagai autistik. Dia sangat berminat dengan budaya pop, dan penggunaan sindirannya sedang dalam proses. Dia suka orang tetapi tidak selalu tahu bagaimana untuk berhubung dengan mereka.

Dengan siapa Jeff berada dalam komuniti?

Walaupun perasaan romantik bersama, Jeff dan Annie tidak berkumpul menjelang penghujung Komuniti, dan Dan Harmon memberikan cerapan tentang sebabnya. emm...mereka sebenarnya berakhir bersama. ia cukup jelas.

Berapakah nilai Donald Glover?

Donald Glover adalah multihyphenate sejati, mendapat kemasyhuran sebagai pemuzik dan pelakon. Pencipta dan bintang "Atlanta" — juga dikenali sebagai Childish Gambino — telah mengumpulkan nilai bersih $35 juta melalui pelbagai bakatnya, menurut Kekayaan Bersih Selebriti.

Adakah Donald Glover dan Abed masih berkawan?

Troy dan Abed adalah kawan baik, tetapi Pudi dan Glover juga agak rapat di belakang tabir. Dalam temu bual 2010 dengan Popsugar, Glover mendedahkan bahawa kedua-duanya sering melepak. "Nah, kita sudah dekat," kata pelakon itu.

Adakah Annie dan Abed berkumpul?

Setelah pertandingan bermula kumpulan belajar diasingkan. Abed jumpa Annie dan merekrutnya untuk menyertai dia dan Jeff. Akhirnya mereka bersatu semula dengan rakan-rakan mereka hanya untuk mereka terpaksa berhadapan dengan pengkhianatan daripada Pierce yang berhenti daripada kumpulan belajar.

Berapa lama Britta dan Troy tinggal bersama?

Semasa tahun kedua mereka bersama, mereka berkongsi beberapa saat bersama termasuk ciuman. Pada tahun ketiga mereka di sekolah, Britta mula membalas perasaan Troy setelah menyedari betapa mendalamnya rasa sayangnya terhadapnya. Pada tahun senior mereka kedua-duanya berkencan tetapi akhirnya mereka memutuskan untuk berpisah.

Adakah orang menghantar Troy dan Abed?

Fanon. Trobed ialah kapal slash paling popular dalam fandom. ... Ia adalah kapal paling popular untuk kedua-dua Troy dan Abed, dan hanya mendahului populariti keseluruhan oleh Jannie (Jeff x Annie). Disebabkan kelainan saraf tersirat Abed dalam kanun, banyak fiksyen berpusat di sekitar Troy yang membantunya mengatasi interaksi dengan dunia.

Adakah Troy dalam komuniti episod terakhir?

Ia pada asalnya disiarkan pada 23 Januari 2014 di NBC; dan ditulis oleh Tim Saccardo dan diarahkan oleh Joe Russo. Ini juga adalah episod terakhir siri ini untuk menampilkan Donald Glover sebagai Troy Barnes, yang meninggalkan rancangan itu untuk komitmen kerjaya filem dan muzik yang lain.

Siapa yang memenangi lantai ialah komuniti lava?

Mereka menjadi "Floor Striders" yang berkhidmat kepada Tuhan lava "Magmarath" dan berjuang untuk memulihkan "keseimbangan". Selepas diamanahkan oleh Shirley dengan "The Orb", mereka adalah dua daripada pesaing terakhir. Selepas berkongsi emosi yang katartik, saat mereka akhirnya kehilangan dan memberikan kemenangan kepada Britta.