Bolehkah josh bertahan sehingga subuh?

Dia menerangkan bagaimana dia masih hidup: dia telah menggunakan badan palsu kembali di kilang papan, dan gergaji itu dicurangi untuk pergi kepada Josh tidak kira apa yang Chris lakukan, membenarkan dia memalsukan kematiannya dan meneruskan seperti yang dirancang.

Bolehkah saya menyelamatkan Josh sehingga subuh?

Satu-satunya cara untuk menyelamatkan Josh Washington, yang dimainkan secara mahir oleh Rami Malek (aka Mr. Robot), adalah dengan mencari petunjuk semasa bermain sebagai Sam dalam Bab 10. Apabila Mike dan Sam dalam perjalanan ke sarang Wendigo, dia dan Mike akan jatuh ke dalam air berhampiran kincir air.

Bolehkah Josh bertahan tanpa menjadi Wendigo?

Tidak, dia tidak boleh membunuh sesiapa. Dia menjadi Wendigo dengan memakan kepala lelaki Flamethrower yang diberikan Hannah kepadanya. Anda tidak boleh menyelamatkannya dengan cara lain.

Siapa yang paling sukar untuk terus hidup sehingga subuh?

Mat. Mat dikenali sebagai watak yang paling sukar untuk terus hidup, dan sangat sedikit yang berjaya dalam permainan buta kerana begitu banyak pilihan yang kelihatan tidak penting adalah kunci kepada kelangsungan hidupnya. Dalam Bab 5, tidak bersetuju dengan Emily tentang pergi ke menara api.

Bolehkah semua orang bertahan sehingga subuh?

Until Dawn adalah permainan di mana setiap protagonis sama ada boleh mati atau bertahan, bergantung pada pilihan anda.

Hingga Subuh: Cara Menyelamatkan Josh

Adakah Josh orang jahat sehingga subuh?

Mereka sudah HILANG! Josh mendedahkan motivasinya. Joshua "Josh" Washington, juga dipanggil "The Psycho", adalah salah satu daripada lapan protagonis utama dan (bekas) antagonis sekunder daripada permainan video 2015 Until Dawn.

Apakah pengakhiran terbaik dalam Until Dawn?

AKHIR YANG BAIK - Untuk mencapai pengakhiran yang Bahagia di mana semua orang bertahan, syarat berikut perlu dipenuhi:

  • Matt, Jessica, dan Josh perlu hidup pada akhir Bab 10 (lihat senarai di bawah untuk butiran)
  • Sam, Mike, Chris, Ashley dan Emily semua perlu berada di rumah persinggahan semasa urutan terakhir.

Bolehkah anda memastikan Beth hidup dalam Until Dawn?

Dia adalah satu-satunya watak yang boleh dimainkan yang bukan salah seorang yang terselamat. Dia juga satu-satunya watak yang boleh dimainkan yang tidak boleh disimpan, tidak kira apa pilihan yang dibuat oleh pemain.

Adakah mungkin untuk menyelamatkan Jessica dalam Until Dawn?

Jika dia cuba bersembunyi dan anda berjaya berdiam diri dengan pengawal permainan, Jessica akan melarikan diri. Anda perlu melakukan ini sama sekali masih menipu dua kali dengan pengawal permainan untuk membuatnya bertahan.

Mengapa Josh bertukar menjadi Wendigo?

Jika dia diselamatkan oleh Hannah, tidak tahu bagaimana untuk melarikan diri dari lombong gua, benar-benar patah mental dan terasing daripada semua sentuhan manusia (yang tersirat sebagai ketakutan terbesarnya), Josh diliputi kelaparan seiring dengan berlalunya hari, dan dia tunduk kepada Roh Wendigo.

Bolehkah Emily bertukar menjadi Wendigo?

Emily boleh jatuh ke dalam kilang pengisar semasa melarikan diri dari Wendigo, menghancurkan kaki dan bahagian bawah perutnya. Emily boleh ditembak di mata oleh Mike, yang takut gigitannya akan mengubahnya menjadi Wendigo. Emily boleh dibakar hidup-hidup di rumah persinggahan jika Sam memilih untuk bertanding terlalu awal.

Patutkah saya menembak Emily sehingga subuh?

Tembak mati Emily akan membuka kunci Trofi Gangsa "Exorcism Of Emily".. Jika Mike tidak menembaknya, anda sebaliknya membuka kunci Trofi Gangsa "Let eM In". Pilih dengan bijak! KEMASKINI KESAN BUTTERFLY #2: Jika Mike menyelamatkan nyawa Emily, Ashley dan Sam akan mengetahui kebenaran sebenar tentang gigitan wendigo.

Bolehkah Matt bertahan tanpa senjata api?

Tidak mempunyai pistol suar yang boleh digunakan, atau terlepas pukulan, akan mengakibatkan kematian Matt. Jika Jessica masih hidup menjelang Bab 10 (dan Matt menggunakan pistol suar untuk menyelamatkan dirinya), Matt akan dapat memberi amaran kepadanya tentang "raksasa", berbanding memberitahunya tentang The Psycho.

Bolehkah anda menyelamatkan kedua-dua Ashley dan Josh?

Untuk memastikan kelangsungan hidupnya, pastikan Sam memilih pilihan untuk menyimpan Mike. Jika anda memilih Sam untuk melarikan diri dan menghidupkan suis lampu, Mike meletupkan dirinya. Ashley: Apabila dia dan Josh diikat sedia untuk dihiris oleh mata gergaji, korbankan Josh.

Apa yang berlaku jika anda tidak menembak Chris atau Ashley?

Apabila Chris hendak pergi bersama Stranger, Ashley akan mengikut mereka untuk menutup pintu nanti. Jika Chris tidak menembaknya, dia akan memberitahu Chris untuk kembali dengan selamat, sebelum menciumnya. ... Jika Chris menembaknya dan dapat sampai ke rumah persinggahan, Ashley tidak akan membuka pintu untuk Chris, mengakibatkan kematiannya.

Adakah Hannah dan Beth Wendigos?

Sebulan selepas kejatuhan, dia dengan berat hati menyerah pada kelaparannya dan memutuskan untuk menggali kubur Beth dan memakan mayatnya untuk rezeki, tanpa menyedari hakikat bahawa roh Wendigo sedang merasukinya. Dalam beberapa hari, Hannah telah berubah ke dalam Wendigo dan akhirnya melarikan diri dari lombong.

Siapa yang membunuh Hannah dan Beth?

Ia kemudian didedahkan Hannah menguburkan Beth, tetapi menggalinya kemudian untuk mengkanibal untuk terus hidup. Ini mengesahkan Hannah bertukar menjadi Wendigo, dan telah mengintai dan membunuh kumpulan itu sepanjang peristiwa Until Dawn.

Siapakah lelaki penyembur api sehingga subuh?

Jack Fiddler, yang dikenali dalam permainan sebagai Stranger atau Flamethrower Guy, ialah seorang pertapa yang tinggal di Gunung Blackwood, memburu dan memerangkap Wendigos yang mendiaminya. Dia digambarkan oleh penulis, pengarah dan pelakon Larry Fessenden.

Apakah permainan yang mempunyai pengakhiran yang paling banyak?

Lautan 1 Bintang: Evolusi Kedua – 100

Permainan dengan pengakhiran paling banyak setakat ini ialah Star Ocean: Second Evolution.

Siapa yang mati sehingga subuh?

Sehingga subuh

  • Beth Washington- Meninggal dunia akibat kecederaan selepas terjatuh dari tebing.
  • Samantha Giddings - Tertusuk perut oleh Wendigo.
  • Ashley Brown- Dipenggal oleh Wendigo/Mata dicungkil/Dibakar dalam letupan pondok.
  • Christopher Hartley - Dipenggal oleh Wendigo/Dibakar dalam letupan pondok.

Adakah Until Dawn sukar?

Dalam Until Dawn, lapan remaja terperangkap di tempat percutian gunung bersama seorang gila. Tugas anda adalah untuk membolehkan sebanyak mungkin watak bertahan pada waktu malam, sehingga subuh, yang mungkin. Permainan ini sangat mencabar kerana anda tidak mendapat peluang kedua. Apabila watak mati, dia pergi untuk selamanya.

Apa yang berlaku jika anda memukul Josh dalam Until Dawn?

Jika Chris memukul Josh, dia akan pengsan semula. Mike akan marah, menyatakan dia hanya cuba menakutkannya. Ini menyebabkan Chris kemudian menjelaskan dia memukul Josh di kepala di rumah persinggahan dan semasa kredit, dan akan membuat Mike enggan memberikan Chris pistol semasa ketibaan The Stranger.

Apakah raksasa dalam Until Dawn?

The Wendigos adalah antagonis utama Until Dawn. Seperti yang diterangkan oleh legenda Orang Asli Amerika Cree, mereka adalah manusia yang telah bermutasi menjadi raksasa kanibal selepas dirasuk oleh roh Wendigo, menyebabkan mereka memakan daging manusia lain.

Apa yang berlaku kepada Jessica jika Matt mati?

Semasa menyusuri lombong bersama-sama, Matt dan/atau Jessica boleh menemuinya platform lif terkurung. Jika Jessica mati dan Matt masih hidup, dia akan tertanya-tanya siapa/apa yang menyebabkan gua masuk. Jika kedua-duanya masih hidup, Jessica akan menjelaskan kepadanya bahawa dia menyebabkan gua-in itu.