Di mana colleen ballinger tinggal?

Kehidupan peribadi Pada September 2016, Ballinger dan Evans mengumumkan dalam video YouTube berasingan bahawa mereka akan bercerai. Ballinger kemudiannya membeli rumah baharu di Encino, California.

Di manakah terletaknya Rumah Colleen Ballinger?

16326 Moorpark St, Encino, CA 91436 - broker barang.com®

Adakah Colleen tinggal di LA?

Colleen Ballinger, terkenal dengan alter ego dan watak YouTubenya, Miranda Sings, melakukan beberapa kerja terbaiknya di pejabatnya Encino rumah. Kawasan itu berfungsi sebagai latar belakang untuk video YouTubenya dan menampilkan keseluruhan dinding serta rak buku yang dihiasi dengan seni kipas sipi dan hadiah.

Di negeri manakah Rachel Ballinger tinggal?

Kehidupan peribadi

Dia mempunyai seorang kakak, Colleen (PsychoSoprano), dan dua adik lelaki—Trent dan Chris Ballinger. Keluarganya berasal dari Santa Barbara, California, di mana dia dibesarkan, dan sehingga darjah tujuh, Rachel mendapat pendidikan di rumah. Dia masih tinggal di California, tetapi di kawasan Los Angeles yang lebih besar dan bukannya kampung halamannya.

Bilakah Colleen Ballinger berpindah ke LA?

Sekitar tahun 2010, Ballinger berpindah ke kawasan New York City untuk mengejar peluang berlakon, tempat dia mengikuti uji bakat untuk pertunjukan dan iklan. Dalam 2012, dia berpindah kembali ke California untuk memfokuskan kerjayanya pada saluran YouTubenya dan dekat dengan keluarganya.

RUTIN PAGI TERKINI!

Siapa suami Colleen Ballinger?

Ballinger juga telah menerbitkan dua buku terlaris, ditulis dalam suara Miranda, Selp-Helf (2015) dan My Diarrhe (2018). Dia berkahwin dengan pelakon Erik Stocklin.

Siapa Ballinger yang paling tua?

Christopher Ballinger dilahirkan pada tahun 1983 kepada ibu bapa Tim dan Gwen Ballinger. Dia dibesarkan di Santa Barbara, California. Dia adalah anak sulung daripada empat orang anak, dan mempunyai seorang adik lelaki, Trent, dan dua adik perempuan, Colleen dan Rachel.

Apakah Rachel Ballingers Instagram?

Rachel Ballinger (@missrballer) • Foto dan video Instagram.

Apa itu Colleen?

Colleen ialah nama bahasa Inggeris biasa yang berasal dari Ireland-Amerika dan a istilah generik untuk wanita atau gadis Ireland, daripada cailín Ireland 'gadis/wanita yang belum berkahwin', nama kecil caile 'wanita, wanita kampung'.

Bilakah Erik dan Colleen mula berkencan?

Kehidupan peribadi. Stocklin mula berkencan dengan Colleen Ballinger, bintang bersamanya dari Haters Back Off, oleh awal 2018. Pasangan itu berkahwin pada tahun yang sama, dan anak lelaki mereka dilahirkan pada Disember 2018.

Berapakah pendapatan Colleen Ballinger setahun?

Pada 2015 Colleen menulis memoir yang berjaya dan menandatangani perjanjian siri Netflix. Hari ini dia mendapat pendapatan $5 juta setahun daripada pelbagai usahanya.

Adakah Rachel dan Matt berpisah 2020?

"Tidak, kami putus kerana hubungan itu hanya dunzo. Sebaik sahaja saya terlepas dari segi emosi ialah apabila saya menyedari bahawa saya seorang gay." Berikutan perpisahan itu, wanita berusia 29 tahun itu berkata bahawa dia tidak berminat dengan mana-mana lelaki lain. Dia beranggapan bahawa itu kerana dia tidak bersedia untuk dating lagi .

Apakah twitter Colleen Ballinger?

Colleen Ballinger? (@ColleenB123) | Twitter.

Adakah Jessica Ballinger berkaitan dengan Colleen?

Jessica Ballinger, yang adik ipar Colleen Ballinger yang memainkan watak popular YouTube Miranda Sings, berkata bahawa dia "kerap melihat soalan dalam talian yang bertanya sama ada dia gay atau trans atau 'mengapa dia berpakaian seperti perempuan'?"

Apakah nama tengah kanak-kanak Ballinger?

KEMASKINI: Colleen Ballinger, aka Miranda Sings, akhirnya mengeluarkan video yang mengumumkan nama anak lelakinya yang baru lahir — dan ia Flynn Timothy Stocklin.

Apakah jantina Colleen Ballinger?

Colleen Ballinger dan suaminya Erik Stocklin sedang makan seorang lelaki dan seorang perempuan! Pasangan itu sudah mempunyai seorang anak lelaki berusia 2 tahun bernama Flynn Timothy Stocklin, yang tidak lama lagi akan mempunyai seorang kakak dan seorang abang.

Adakah Colleen Ballinger mempunyai dua suami?

Stocklin ialah suami kedua Ballinger. Dia sebelum ini berkahwin dengan rakan YouTube Joshua Evans, aka JoshuaDTV, tetapi perkahwinan itu hanya bertahan setahun. ... Dengan Colleen dan Erik, dan dalam masa kurang daripada setahun mereka telah menarik lebih 184,000 pelanggan di YouTube.

Adakah Colleen dan Ariana masih berkawan?

Dia telah berkawan rapat dengan Ariana Grande sejak sebelum dia menjadi terkenal; persahabatan mereka didokumenkan dalam banyak video YouTube lamanya dan siaran di media sosial. Dalam salah satu video Colleen, dia mendedahkan bahawa dia masih berkawan dengan Ariana.

Bagaimanakah Colleen dan Erik jatuh cinta?

Jangan risau kawan-kawan, kami mempunyai semua butiran tentang percintaan super comel mereka! Pasangan itu sebenarnya bertemu pada tahun 2016 di set siri Netflix Haters Back Off, di mana Colleen memainkan watak YouTubenya, Miranda Sings, dan Erik memainkan BFF Patricknya, yang menyembunyikan rasa cinta yang besar kepadanya.