Siapa yang lebih kuat naruto atau sasuke?

Pada penghujung siri ini, Naruto telah mempelajari banyak kebolehan dan mempunyai banyak chakra sehingga ninja lain terpegun dengannya. Kedua-duanya kehilangan tangan apabila mereka bertempur di Lembah Akhir. ... Pengakuan itu membuktikannya Naruto lebih kuat daripada Sasuke.

Bolehkah Naruto mengalahkan Sasuke?

10 BOLEH KALAHKAN: Naruto Uzumaki

Satu-satunya orang yang dikenali cukup kuat untuk melawannya ialah Sasuke Uchiha, bagaimanapun, dalam pertarungan mereka sebelum ini, Naruto muncul sebagai pemenang. Walaupun kedua-duanya berada pada tahap yang sama, dari segi kuasa, Naruto mempunyai kelebihan dalam hal stamina dan chakra.

Siapa yang lebih berkuasa daripada Naruto?

Walaupun Naruto adalah watak yang sangat kuat, terdapat beberapa yang mampu menjatuhkannya. Naruto Uzumaki ialah Hokage Ketujuh Konohagakure dan shinobi terkuat yang pernah wujud dalam siri Naruto, dengan Sasuke Uchiha menjadi satu-satunya yang rapat dengannya dari segi kuasa.

Siapa ninja yang paling berkuasa dalam Naruto?

Naruto Uzumaki

Pada akhirnya, Naruto adalah shinobi paling berkuasa di planet ini. Dalam bentuk manusia asasnya, dia boleh mencipta klon bayang yang tidak terkira banyaknya, memanggil kodok gergasi, dan menggunakan Rasengan yang mengagumkan. Kemudian terdapat mod Toad Sagenya, di mana dia memanggil chakra alam untuk menjadikannya lebih berkuasa daripada hampir semua shinobi lain.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Naruto VS Sasuke | Kebenaran yang Jujur

Bolehkah Naruto mengalahkan Goku?

Walaupun kekuatan fizikal Naruto tidak berada pada tahap Goku, dia pasti boleh melakukannya dengan baik menentangnya dalam pertarungan. Dengan kebolehan yang dikuasai, seperti Mod Six Paths Sage, Naruto pasti boleh mengambil alih Goku.

Siapa pejuang terbaik dalam Naruto?

Apabila bercakap tentang kuasa semata-mata, Naruto Uzumaki kerap keluar di atas. Dia mempunyai rizab chakra yang besar, menghabiskan sebahagian besar hidupnya dengan sembilan ekor dihoskan dalam badannya, dan dapat menguasai jurus maju dengan cepat.

Bolehkah Naruto mengalahkan Itachi?

Naruto cukup kuat untuk melawan Obito Uchiha, Madara Uchiha, Kaguya Otsutsuki, dan kemudian Sasuke Uchiha semuanya dalam satu hari. Seperti, tiada cara untuk Itachi menjadi lebih kuat daripadanya. ... Sehingga kini, dia kekal sebagai ninja terhebat dalam siri ini, dan oleh itu, dia sudah pasti lebih kuat daripada Itachi.

Siapa yang paling kuat dalam anime?

Pendekatan berbeza terhadap wira dan penjahat ini mencipta pelbagai jenis watak anime terkuat.

  1. 1 Saitama - One Punch Man.
  2. 2 Zeno - Dragon Ball Super. ...
  3. 3 Kyubey - Madoka Magica. ...
  4. 4 Tetsuo Shima - Akira. ...
  5. 5 Kaguya Otsutsuki - Naruto. ...
  6. 6 Son Goku - Dragon Ball Super. ...
  7. 7 Simon - Gurren Lagann. ...

Siapa yang boleh mengalahkan Naruto dalam anime?

Goku walaupun bentuk asas goku boleh mengalahkan Naruto. Dan adakah anda pernah menonton pengembaraan pelik jojo kerana Giorno adalah yang paling kuat dan boleh menterbalikkan masa juga. Meliodas semakin diinjak oleh Naruto! Naruto Uzumaki adalah salah satu watak anime yang paling terkenal di dunia.

Bolehkah Naruto mengalahkan Saitama?

2 LEBIH KUAT: Naruto, Naruto

Kelajuan Naruto telah melepasi kelajuan cahaya dan tidak ada cara yang mungkin untuk Saitama mengalahkannya. Ketahanan Naruto dipamerkan apabila dia terselamat daripada letupan planet pada jarak kosong. ... Naruto menang berdasarkan stamina dan kepantasannya.

Siapa Hokage paling kuat?

1 Naruto Uzumaki

Naruto Uzumaki, Hokage Ketujuh Perkampungan Daun Tersembunyi, tanpa ragu-ragu adalah shinobi paling berkuasa untuk memegang gelaran itu. Walaupun tahun-tahun terawalnya sebagai seorang ninja tidak mengagumkan, dia perlahan-lahan tetapi pasti membina lebih banyak kekuatan dan kemahiran melalui kemahuan dan keazaman semata-mata.

Siapa watak anime yang paling lemah?

Siapa watak anime paling lemah yang pernah ada?

  • Buggy-Satu bahagian!
  • Encik Satan-Dragon ball z!
  • Chiaotzu-Dragon Ball Z.
  • Chopper-One Piece!
  • Ichiya-Fairy Tail.
  • Happy-Fairy Tail.
  • Nina Einstein – Code Geass.
  • Yuki-Futher Tenusu.

Siapa yang boleh mengalahkan Goku?

10 Watak Anime Teratas Yang Boleh Mengalahkan Goku

  • Saitama (One Punch Man) ...
  • Nanika (Pemburu x Pemburu) ...
  • Eri (Academia Hero Saya) ...
  • Shigeo Kageyama (Mob Psycho 100) ...
  • Lelouch Lamperouge (Kod Geass) ...
  • Ryuuk (Nota Kematian) ...
  • Anos Voldigoad ( Akademi Raja Iblis Yang Tidak Sesuai) ...
  • Kebenaran (Fullmetal Alchemist Brotherhood)

Adakah Guy lebih kuat daripada Kakashi?

Kekuatan dan kepantasannya hampir tiada tandingan dalam keseluruhan siri ini. Malah, Kakashi mengakui itu Lelaki lebih kuat dalam beberapa cara. ... Dia membina taktiknya untuk mengalahkan Kakashi, dan taijutsunya lebih baik. Kakashi bukan scrub taijutsu, tetapi Guy adalah antara yang terbaik.

Bolehkah Naruto mengalahkan Kakashi?

Naruto mengatasi Kakashi dari segi Kekuatan Mentah dan kuasa sebagai Ninja, apabila dia menguasai Gaya Angin: Rasenshuriken. Ini terbukti dengan fakta bahawa dia mengalahkan Ninja Kakashi yang menghadapi masalah dalam serangan ke-2nya dan hampir satu pukulan dia.

Bolehkah Naruto mengalahkan Guy?

Dalam bentuk asasnya, dia cukup kuat untuk melawan dan menewaskan Madara yang sama yang hampir membunuh Guy. Dengan Mod Six Paths Sage, Naruto berada pada tahap di atas Guy dari segi kuasa dan boleh dengan mudah mengalahkan Madara, malah Kaguya dalam pertempuran.

Siapa watak Naruto yang paling lemah?

kenapa Iruka Umino adalah watak Naruto yang paling lemah.

Siapa Hokage yang paling lemah?

Dengan mengambil kira itu, kami telah menyemak semula artikel ini untuk menjelaskan beberapa lagi yang paling kuat dan paling lemah di kalangan mereka.

  1. 1 PALING LEMAH: Yagura Karatachi (Mizukage Keempat)
  2. 2 TERKUAT: Hiruzen Sarutobi (Hokage Ketiga) ...
  3. 3 PALING LEMAH: Onoki (Tsuchikage Ketiga) ...
  4. 4 TERKUAT: Hashirama Senju (Hokage Pertama) ...

Siapakah orang terpantas dalam Naruto?

1 Kilatan Kuning, Minato Namikaze

Minato malah mempunyai kawalan yang lebih besar ke atas teknik itu, menggunakannya untuk mendapat nama samaran The Yellow Flash. Dia dianggap sebagai shinobi terpantas sepanjang masa dan mendapat pengiktirafan di seluruh dunia atas kebolehannya.

Bolehkah Goku mengalahkan Thanos?

Goku adalah makhluk yang benar-benar berkuasa, berkali-kali lebih kuat daripada beberapa tuhan di alam semestanya sendiri. ... Thanos boleh membekukan Goku tepat pada masanya, menghancurkan sepenuhnya realitinya, atau mengangkutnya terus ke dalam lubang hitam. Bergantung pada kuasa sebenar Batu yang lain, Thanos bahkan boleh mengambil alih jiwa Goku atau fikirannya.

Adakah Naruto lebih pantas daripada Goku?

Sifat sebenar kelajuan Goku adalah untuk diperdebatkan, dengan sesetengah peminat berteori bahawa dia sepantas kelajuan cahaya, yang lain berpendapat kelajuannya adalah sejuta kali lebih daripada itu. Walau bagaimanapun, tidak kira versi yang mana peminat percaya. Ini kerana walaupun pada kadar paling perlahan, Goku jauh, lebih pantas daripada Naruto.

Bolehkah Goku mengalahkan Ichigo?

Boomstick: sementara Ichigo mempunyai lebih banyak kebolehan dan pertahanan, Goku paling banyak mengalahkannya daripada kategori lain.

Apakah anime Big 3?

The Big Three merujuk kepada tiga anime yang sangat panjang dan sangat popular, Naruto, Bleach dan One Piece. The Big Three ialah istilah yang digunakan untuk menggambarkan tiga siri larian paling popular semasa zaman keemasan mereka dalam tempoh pertengahan 2000-an Jump - One Piece, Naruto dan Bleach.