Adakah platinum bintang mempunyai requiem?

— Jotaro Kujo Star Platinum Requiem ialah a versi requiem Star Platinum yang dahulunya boleh didapati melalui Telur Paskah, tetapi kaedah itu telah dialih keluar. Ia boleh didapati secara rasmi daripada Stand Arrows.

Apakah requiem Star Platinum?

Star Platinum Requiem ialah versi requiem Star Platinum yang dahulunya boleh didapati melalui Easter Egg, tetapi kaedah itu telah dialih keluar. Ia boleh didapati secara rasmi daripada Stand Arrows. Pendirian ini mempunyai set pergerakan yang sama dan kelajuan serangan asas seperti Star Platinum: The World, tetapi mempunyai kerosakan yang lebih tinggi.

Adakah Star Platinum mendapat requiem?

Star Platinum Requiem ialah dibina sebagai bentuk Requiem Star Platinum. Star Platinum Requiem ialah dirian humanoid, mempunyai lampu putih di kebanyakan aksesori pendirian. Anak panah Requiem melambangkan bentuk Star Platinum Requiem.

Adakah Star Platinum mempunyai lebih syurga?

Bintang Platinum Di Atas Syurga

Semasa pertarungan mereka berlanjutan, Star Platinum dan aspek jenis yang sama The World mula dimainkan sekali lagi, membolehkan Star Platinum mempelajari keupayaan tandatangan The World Over Heaven: Overwrite Reality. ... Walaupun perubahan ini, Star Platinum tidak mendapat perubahan penampilan, tidak seperti The World Over Heaven.

Bolehkah Star Platinum Requiem mengalahkan Ger?

Ini benar-benar akan memusnahkan GER. Dia boleh sahaja RTZ GER, Dan jika dia berjaya membunuh Giorno, Dia mungkin telah menyalin keupayaan Death Loop.

Berdiri: Star Platinum Requiem (Spekulasi)

Siapa yang lebih kuat Giorno atau jotaro?

Jotaro Kujo mungkin JoJo paling popular yang keluar dari Pengembaraan Pelik JoJo, tetapi dia bukan yang paling kuat. Penghormatan itu tidak lain adalah milik Giorno Giovanna, protagonis Bahagian 5 Vento Aureo, atau dikenali sebagai Golden Wind.

Siapa yang lebih kuat Giorno atau DIO?

Seterusnya pada senarai pengguna Stand Dio tidak boleh kalahkan anaknya sendiri, Giorno Giovanna. ... Keupayaan Dio's Stand mungkin sangat berkuasa tetapi ia tidak bermakna apa-apa terhadap Gold Experience Requiem. Apa-apa sahaja yang Dio cuba hanya akan dikembalikan kepada sifar dan dibatalkan. Malah serangan fizikal tidak akan memberi apa-apa kepada Giorno.

Bolehkah Jotaro mengalahkan Kars?

Tidak kira berapa kali pukulan yang dilakukan jotaro pada masa yang dihentikan, ia tidak akan membunuh kars. Jadi jotaro mungkin akan melawan, dan masanya berhenti akan menjadi gangguan, tetapi kars akan mencari jalan untuk mengalahkannya akhirnya. Jotaro tidak mempunyai cara untuk membunuh atau mengandungi kars.

Siapakah platinum bintang yang lebih kuat atau dunia?

Menurut DIO, dunia mengatasi Jotaro's Star Platinum dari segi kekuatan dan kelajuan. Kedua-dua Stand adalah serupa antara satu sama lain. ... Keupayaan Henti Masa Dunia sangat berkuasa, membolehkan DIO membekukan masa sehingga sembilan saat (pada masa kekalahannya).

Adakah Star Platinum mengatasi syurga di mata syurga?

DIO menulis semula alam semesta mengikut keinginannya sendiri, tetapi Jotaro dan Jolyne bertahan untuk menghadapinya. ... Jotaro mendedahkan bahawa Star Platinum, sebagai jenis Stand yang sama dengan The World Over Heaven, telah mencapai Syurga serta sama seperti ia telah mencapai kebolehan menghentikan masa Dunia sebelum ini dan menghentikan pemadamannya dengannya.

Adakah Star Platinum lebih kuat daripada requiem pengalaman emas?

Kami tahu platinum bintang bukan sahaja lebih kuat tetapi lebih cepat daripada ger hanya dengan menilai eoh dan animae itu sendiri. Sp lebih kuat dan boleh bergerak pada kelajuan cahaya manakala ger memegang lebih banyak kuasa.

Adakah Tusk Act 4 suatu requiem?

Tusk Act 4 ialah Stand jarak jauh yang digunakan oleh Johnny Joestar dalam Bahagian 7 Jojo's Bizarre Adventure, Steel Ball Run. ... Pertama, ia dilarang daripada Casual Steel Ball Run sebagaimana adanya diklasifikasikan sebagai Requiem Stand. Sesetengah pemain mungkin menganggapnya lebih rendah daripada Tusk (Akta 3).

Adakah Killer Queen Sebuah Requiem Stand?

Requiem dicapai apabila, dalam keadaan tertentu, Pendirian ditembusi dengan anak panah. ... Stand berasaskan bomnya, Killer Queen, membangunkan kuasa baharu yang dikenali sebagai Bites the Dust, yang meletupkan sasarannya jika identiti Kira terbongkar, kemudian membalikkan masa kira-kira sejam supaya pendedahan dan letupan tidak pernah berlaku.

Apakah itu Lautan Batu Platinum Bintang?

Platinum Bintang (Lautan Batu) (biasanya dirujuk sebagai SPSO) ialah Stand jarak dekat yang dipaparkan dalam JoJo's Bizarre Adventure: Lautan Batu. Penggunanya ialah Jotaro Kujo, sekutu di Lautan Batu. Stand ini berprestasi terbaik dalam pertempuran jarak dekat, tetapi agak lemah dalam ketahanan. Stand ini juga boleh menghentikan masa.

Apakah Pendirian yang paling kuat?

Akta Gading IV ialah bentuk Stand yang paling kuat, dan menggunakan Putaran Emas untuk serangannya. Stand boleh dikatakan mempunyai kuasa serangan tertinggi, kerana setiap serangan mempunyai tenaga tanpa had.

Apakah maksud Star Platinum ova?

Star Platinum OVA (スタープラチナOVA Sutāpurachina ovu~a) ialah pendirian Jotaro Kujo, Protagonis (Watak Utama) Stardust Crusaders. ... Jika anda tidak tahu apa maksud OVA, ia bermakna "Animasi Video Asal".

Adakah Josuke mempunyai 4 bola?

Penampilan. Josuke ialah seorang lelaki muda, kacak dan cergas dari segi fizikal dengan ketinggian melebihi paras purata. ... Josuke mempunyai diastemaW di antara gigi kacip atasnya dan tanda lahir berbentuk bintang di bahu kirinya. Dia mempunyai dua set iris, empat buah zakar, dan dua lidah, semuanya bercantum sebagai satu, berbeza dalam tekstur dan warna.

Apakah maksud Ora Ora Ora?

“oraoraora” yang dituturkan dengan cepat bermaksud seperti “keluar dari jalan” .

Bolehkah Jotaro mengalahkan Goku?

Goku Versus Star Platinum. Skala Pengembaraan Pelik Dragon Ball/ JoJo. Seperti yang kita semua tahu, bukan perkara biasa untuk melihat perdebatan Jotaro lawan Goku. Ramai orang cakap macam tu Goku boleh mengalahkan Jotaro dan Star Platinum, tetapi sekali lagi, Goku mempunyai kekuatan Universal pada masa ini (Boleh dikatakan lebih kuat daripada itu!)

Bolehkah Kars mengalahkan Giorno?

Tiada siapa yang akan menang. Ia akan menjadi jalan buntu. Giorno tidak boleh membunuh Kars dan Kars tidak boleh menyentuh Giorno.

Siapa Joestar yang paling bijak?

Jotaro ialah ahli biologi marin. Dia mempunyai PhD yang bermaksud "Doktor Jotaro" kepada anda. Dialah yang paling bijak, malah masyarakat beranggapan begitu.

Bolehkah Kars mencuri berdiri?

Oleh kerana Kars adalah Bentuk Kehidupan Terunggul, dia mampu mempunyai lebih daripada satu Stand, dan petikan untuk menjadi satu-satunya makhluk seperti itu. Malah Dio, yang juga merupakan Ultimate Lifeform dalam buku itu, tidak mampu melanggar had ini. Bertentangan dengan kepercayaan popular, Kars TIDAK memperoleh Pendirian Dio, The Passion, dalam buku itu.

Adakah DIO menyesal membunuh Jonathan?

Jika anda ingat tentang pengakhiran Phantom Blood, Dio mengaku bahawa dia menghormati Jonathan berbanding segala-galanya, dan juga meratapinya sebentar selepas dia meninggal dunia.

Adakah Giorno baik atau jahat?

Giorno Giovanna mungkin seorang samseng, tetapi dia mempunyai rasa keadilan yang kuat dan keinginan untuk melindungi orang yang tidak bersalah. Dia mendapat rasa keadilan itu daripada salah seorang bapanya, Jonathon Joestar, wira dari bahagian pertama JoJo's Bizarre Adventure.

Bagaimanakah jotaro mengalahkan DIO ke atas syurga?

Mencerminkan kejatuhan asalnya, Jotaro menyampaikannya satu pukulan tegas kepada DIO, yang menyebabkan seluruh badannya hancur dan meletup ketika ratusan jiwa mencurah keluar daripadanya.