Adakah almari plato akan membeli pakaian yang berkedut?

Kami membeli pakaian, kasut dan aksesori remaja dan dewasa muda yang digunakan secara lembut yang berada dalam keadaan baik - tiada kesan. Kami membeli setiap hari dan akan membayar anda secara tunai di tempat, tidak perlu temu janji!

Berapakah bayaran Plato's Closet untuk pakaian?

Jika mereka membeli pakaian anda, ia selalunya akan ada 30-40% daripada harga yang anda beli. Mereka menjual pakaian mereka pada harga runcit 60-80%, jadi untuk mengaut keuntungan, mereka tidak mahu berbelanja banyak untuk membelinya. Mereka akan membeli barangan asas seperti kemeja-T dengan harga sekitar $2.

Adakah Plato's Closet dianggap sebagai kedai berjimat cermat?

Idea asal di sebalik Lemari Plato diilhamkan oleh kesan positif yang a kedai berjimat cermat boleh ada pada masyarakat dan alam sekitar. ... Plato's Closet berbeza daripada kedai berjimat cermat yang lain kerana orang yang memilih untuk menderma pakaian mendapat pampasan kewangan untuknya.

Adakah Plato's Closet membasuh pakaian sebelum menjual?

Kami tidak membasuh pakaian semasa kami membelinya tetapi kami menerima barangan dalam keadaan sedia untuk dipakai. Kami sangat memilih tentang kebersihan barang yang diterima tetapi kami ingin mengingatkan pembeli untuk mencuci barang mereka sebaik sahaja mereka pulang ke rumah.

Adakah Almari Plato mahal?

Kebanyakan pakaian dan jaket di Plato's Closet berharga $8 hingga $12; tank top berharga $3 hingga $8; kasut bukan pereka $10 hingga $19; dan lebih banyak kasut kasual $8 hingga $16. Yang paling mahal di kedai pada hari Selasa, 11 Jun, adalah beg galas pereka Coach untuk $45.

berapa $$$ Plato's Closet akan membeli pakaian anda?! *EKSPERIMEN*

Berapakah bayaran Mentor pakaian untuk pakaian?

Kebanyakan barangan kami adalah berharga kira-kira 1/3 hingga 1/2 daripada harga runcit asal, dan kemudian kami membayar anda kira-kira 1/3 hingga 1/2 daripada itu.

Adakah Platos Closet mengambil Tentera Laut Lama?

Di Plato's Closet, kami membeli dan jual guna lembut pakaian, kasut, beg tangan dan aksesori untuk lelaki dan perempuan dalam usia remaja dan dua puluhan. Kami mempunyai semua jenama dan gaya nama yang anda gemari pada harga sehingga 70% kurang daripada harga runcit biasa. Kami mencari jenama seperti Nike, American Eagle, Lululemon, Old Navy dan banyak lagi.

Adakah terdapat had untuk Plato's Closet?

Tiada had untuk berapa banyak item yang boleh dijual dan dibeli, dan juga tiada had pada gaya pakaian yang dibawa untuk dijual, ia boleh digunakan pada mana-mana musim. Kami menerima semua, sepanjang hari sepanjang masa. Almari Plato sangat unik kerana semua kedai yang terdapat di bawah almari Plato dimiliki secara individu.

Adakah almari Platos mempunyai had?

Tiada had untuk jumlah yang anda boleh bawa. Walau bagaimanapun, tiada had pada jumlah yang anda boleh jual, cuba sumbangkan atau bila anda menyumbang di Plato's Closet.

Berapakah bayaran Platos Closet untuk Uggs?

Jawapan Pendek: Plato's Closet membayar dari mana-mana sahaja kira-kira $5 hingga $60 atau lebih untuk kasut seperti baru. Harga berbeza-beza berdasarkan jenama, gaya, keadaan dan permintaan.

Adakah Platos Closet menerima dompet?

Kita juga terima kasut, dompet, beg galas, barang kemas, dan topi! Kami membeli semua musim, sepanjang tahun supaya anda boleh membawakan kami gaya tahun lepas atau barang yang telah anda pakai untuk musim ini. Jika anda mempunyai sebarang soalan tentang perkara yang kami terima, hubungi kami!

Bolehkah anda mengembalikan barang di Plato's Closet?

Anda boleh membawa semula item untuk bayaran balik, pertukaran atau kredit kedai sehingga 14 hari selepas itu anda telah menerima pesanan anda. Barangan mesti dibawa balik ke Closet Ledgewood Plato.

Berapa kerapkah Platos Closet melakukan stok semula?

Tahukah anda kami restock semula rak kami sepanjang hari, setiap hari? Kami mengeluarkan ratusan item baru setiap hari. Kembali kerap untuk melihat perkara baharu di Plato's Closet The Woodlands di Pusat Sam Moon. Dibuka sehingga 9 malam ini.

Apakah yang paling anda perolehi daripada Plato's Closet?

awak hanya mendapat $5 puncak untuk kebanyakan item, dan mereka akan memberikan anda kembali item yang mereka tidak akan ambil. Saya akan mengesyorkan tapak seperti Poshmark - anda mungkin menjana lebih banyak wang di sana.

Berapa lamakah masa yang diambil oleh Almari Plato untuk memeriksa pakaian anda?

Berharap untuk menunggu sekurang-kurangnya 30 minit untuk mereka melihat melalui pakaian anda. Memandangkan anda memberi mereka nombor anda, anda tidak perlu menunggu di kedai untuk mereka bersedia. Beritahu mereka bahawa anda akan kembali kemudian supaya mereka tahu untuk menghubungi anda apabila ia sedia untuk diambil.

Adakah Plato's Closet membeli pakaian dengan harga yang berpatutan?

Kami membeli pakaian, kasut dan aksesori remaja dan dewasa muda yang digunakan secara lembut yang berada dalam keadaan baik - tiada kesan. Kami membeli setiap hari dan akan membayar anda secara tunai di tempat, tidak perlu temu janji!

Adakah Muhibah memberi wang untuk pakaian?

Muhibah. Apa yang mereka tawarkan: Potongan cukai; Muhibah tidak menawarkan bayaran sebagai pertukaran untuk derma. ... Muhibah menerima derma apa sahaja, tetapi mereka lebih suka item itu tidak koyak atau bernoda, ia berfungsi dan mempunyai semua bahagian dan kepingannya.

Apakah tempat terbaik untuk menjual pakaian dalam talian?

Berikut ialah 17 tempat terbaik untuk menjual pakaian anda dalam talian.

  • Depop. Depop adalah rumah kepada beberapa item fesyen khusus yang paling hebat di luar sana. ...
  • ThredUP. Bahagian terbaik tentang ThredUP ialah kemudahannya. ...
  • Facebook Marketplace. ...
  • Mercari. ...
  • Etsy. ...
  • Tanda mewah. ...
  • Pertukaran Kerbau. ...
  • Perdagangan Persimpangan.

Di mana saya harus menjual pakaian saya?

Berikut ialah senarai tempat terbaik yang paling terkini jual baju hari ini.

  1. ThredUP. HEBAT UNTUK: setiap hari anda pakaian masih dalam keadaan baik, terutamanya jika anda ingin melakukan sedikit usaha. ...
  2. Tanda mewah. ...
  3. eBay. ...
  4. Depop. ...
  5. 5. Facebook Marketplace. ...
  6. Tradesy. ...
  7. Vinted. ...
  8. Instagram.

Di manakah Plato's Closet mendapat inventorinya?

Di almari Plato, kami membeli inventori kami daripada pelanggan kami setiap hari dan tidak seperti konsainan, kami membayar tunai di tempat kejadian. Pelanggan kami membeli pakaian pada sebahagian kecil daripada kos harga runcit penuh DAN mendapat wang tunai serta-merta untuk barangan yang tidak lagi mereka gunakan? Ia menang-menang untuk kedua-dua pelanggan dan pemegang francais.

Adakah Plato's Closet membeli semua musim?

Kami membeli semua musim dan saiz sepanjang tahun. Di Plato's Closet, anda boleh membeli-belah semua jenama yang anda suka dengan diskaun sehingga 70% daripada nilai runcit asalnya! Ingin berlapis dengan baju sejuk, jaket & tudung yang selesa untuk musim sejuk?

Berapa umur anda untuk menjual ke almari Plato?

anda mesti sekurang-kurangnya 18 tahun & sekarang ID negeri yang sah untuk menjual item anda ke Plato's Closet. Kami membayar LEBIH untuk barangan anda jika anda memilih kredit kedai. Jadi pastikan anda membeli-belah pilihan hebat kami dan manfaatkan tawaran hebat ini apabila anda boleh!

Adakah Plato's Closet membeli pakaian prom?

Rachel - kebanyakannya Kedai Plato's Closet tidak menerima pakaian prom. Walau bagaimanapun, anda boleh menyemak dengan kedai di kawasan anda untuk mengetahui dasar mereka.

Adakah Plato's Closet membeli pakaian kanak-kanak?

Kami Membayar Tunai untuk Pakaian Kanak-Kanak, Kasut, Mainan & Peralatan Bayi.