Bagaimana untuk mendapatkan pemandu wow?

Mempunyai pemandu anda sendiri bermakna anda boleh menunggang helikopter ini di mana-mana peringkat, menjadikannya mesti dimiliki oleh alt-a-holics semasa bergerak. Anda boleh mengambil sendiri dengan menangkap pencapaian Penimbun Pusaka kerana mengumpul 35 pusaka.

Bagaimanakah anda mendapatkan pemandu di Shadowlands?

Menurut nota tampalan 6.1 di sini, pencincang ini dianugerahkan apabila memperoleh Heirloom Hoarder, yang diperolehi oleh mengumpul 35 harta pusaka keseluruhannya. 31/1/15 -- pada PTR item itu sendiri boleh diperolehi selepas membeli 35 pusaka, tetapi atas sebab apa pun gunung itu tidak boleh digunakan oleh mana-mana peringkat, Horde atau Alliance.

Bagaimana anda memanggil pemandu?

Ini adalah ganjaran daripada Penimbun Pusaka, mengumpul 35 pusaka. Nota 6.1 PTR menerangkan ganjaran tambahan untuk mengumpul setiap pusaka, tetapi pencapaian yang dilombong data ini lebih mudah. Gunung itu datang dalam Clinking Present dan dipandu oleh Koak Hoburn, seorang orc yang tampan.

Bagaimana anda mendapatkan motosikal dalam wow?

Apabila anda membeli 35 pusaka, anda membuka kunci pencapaian Heirloom Hoarder yang memberi ganjaran kepada anda dengan Chauffeured Chopper mount. Anda boleh mendapatkan sendiri pelekap biasa dengan membeli Apprentice Riding pada tahap 20.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan pencincang Mekgineer?

Skema: Mekgineer's Chopper yang anda boleh dapatkan Pegawai Logistik Brighton atau Pegawai Logistik Silverstone. Anda memerlukan reputasi «Exalted» dengan Alliance Vanguard. Bahan-bahan yang tidak boleh dibuat berharga 12500 emas. Anda boleh membelinya dari Roxi Ramrocket.

WoW Heirloom mount Chauffeured Chopper bagaimana untuk mendapatkannya, di mana saya boleh mencari Heirlooms

Bolehkah anda membeli babi mekanik?

Skema: Mechano-Hog yang anda boleh dapatkan dari Gara Skullcrush atau Sebastian Crane. Anda memerlukan reputasi «Exalted» dengan Ekspedisi Horde. Bahan-bahan yang tidak boleh dibuat berharga 12500 emas. Anda boleh membelinya daripada Roxi Ramrocket.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan pelekap Tahap 1?

"Pencapaian Penimbun Pusaka memerlukan 35 item pusaka berbeza yang diperolehi pada akaun anda dan memberi ganjaran kepada pelekap Chauffeured Chopper baharu," jelas Blizzard di tapak web World of Warcraft. "Ia pelekap yang boleh digunakan oleh semua aksara, malah aksara tahap 1 yang serba baharu."

Bagaimana saya boleh mendapatkan Deathwheel panglima perang?

Gunung ini ialah versi dalam permainan Horde Azeroth Chopper. Anda mendapat secara percuma jika anda log masuk ke dalam permainan selepas 24/7/2014 dan sebelum 30 September 2014. Anda akan menerima tunggangan apabila Panglima Perang Draenor tampung pra-pengembangan disiarkan secara langsung, jika anda telah membenderakan akaun anda dengan melog masuk pada masa yang ditetapkan.

Di mana saya boleh membeli pusaka?

Majoriti Pusaka (Senjata, Bahu, Dada, Leher, dan kebanyakan Perhiasan) boleh dibeli untuk Emas dengan Penjual Kurator Pusaka Krom Stoutarm dan Estelle Gendry.

Bagaimanakah anda mendapat pencapaian penimbun pusaka?

Heirloom Hoarder ialah pencapaian koleksi yang dianugerahkan untuk memperoleh 35 pusaka dalam tab pusaka, yang keempat dalam satu siri.

Di mana saya boleh membeli pusaka di Orgrimmar?

Galra >

NPC ini boleh didapati dalam Orgrimmar (3).

Di manakah saya boleh membeli peralatan BOA di Stormwind?

Larisse Pembraux >

NPC ini boleh didapati di Stormwind City (2).

Berapa banyak harta pusaka yang anda perlukan untuk pemandu?

Mempunyai pemandu anda sendiri bermakna anda boleh menunggang helikopter ini di mana-mana peringkat, menjadikannya mesti dimiliki oleh alt-a-holics semasa bergerak. Anda boleh mengambil sendiri dengan menangkap pencapaian Heirloom Hoarder untuk mengumpul 35 pusaka.

Adakah anda masih boleh mendapatkan Champions Treadblade?

Jadi sementara ya, versi gerombolan adalah percuma, the Versi Alliance masih boleh didapati dalam permainan jika anda mempunyai emas. Bahagian gerombolan, jika anda tidak log masuk, anda tidak boleh mendapatkannya sama sekali.

Bolehkah anda mendapatkan pelekap pada tahap 10 dalam wow?

Manakala tiga kelas, Death Knight, Paladin, dan Warlock semuanya dapatkan pelekap apabila mencapai Tahap 10, (dan Druid mempunyai kemahiran Borang Perjalanan masing-masing) pada mulanya, anda perlu menuju ke vendor pelekap kaum masing-masing yang terdapat di seluruh Azeroth – cara paling mudah untuk menuntut Gunung Perkauman jika anda belum mempunyai ...

Bagaimanakah saya boleh menunggang tunggangan saya dalam wow?

Di bahagian bawah antara muka, butang lekapkan menyebabkan pemain memanggil pelekap yang dipilih. Di bahagian atas sebelah kanan, butang Summon Random Favorite Mount akan memanggil pilihan rawak daripada kegemaran semasa pemain. Pemain juga boleh menyeret ikon pelekap ke bar tindakan mereka untuk pemanggilan yang lebih mudah.

Tahap manakah anda boleh menunggang gunung dalam wow?

Belajar Menunggang

Apabila anda sampai Tahap 10, anda boleh bercakap dengan Jurulatih Menunggang dan membeli Perantis Menunggang yang membolehkan anda menggunakan Ground Mount untuk meningkatkan kelajuan pergerakan anda sebanyak 60%, atau Underwater Mount untuk meningkatkan kelajuan berenang anda.

Bagaimanakah anda mendapatkan pemutar dunia geosynchronous?

Jika anda tidak mempelajari ejaan Geosynchronous World Spinner, pastikan Pandaria Engineering anda adalah lvl 75 dan anda mempunyai pengkhususan Kejuruteraan Gnomish. Jika mantera itu tidak tersedia, pergi kepada Sally Fizzlefury untuk mempelajarinya.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan pemasangan kejuruteraan?

Beli emas di Overgear di wilayah, alam dan puak anda! Dengan ton emas anda akan boleh mendapatkan hampir setiap pemasangan kejuruteraan dari rumah lelong.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan wakil dengan Alliance Vanguard?

Cara untuk mendapatkan reputasi:

  1. Jalankan penjara bawah tanah Heroic Northrend (dan beberapa penjara bawah tanah biasa) tanpa dihidupkan - secara lalai anda akan mendapat wakil Alliance Vanguard.
  2. Pencarian - selesaikan semua pencarian (dan pencarian harian) di zon dan bandar berikut: Howling Fjord - Valgarde, Penjelajah League Outpost, Fort Wildervar dan Westguard Keep.