Dalam pll siapa yang membunuh garrett?

Ternyata dia ditembak oleh Detektif Darren Wilden, yang membunuhnya selepas dia mendapati Garrett akan mendedahkan tingkah laku rasuahnya.

Siapa yang membunuh Garrett dalam PLL?

Dia ditembak mati oleh Darren Wilden, yang bekerja sendirian dan berpakaian seperti Ratu Hati kerana dia telah mendapati bahawa yang terakhir adalah polis yang kotor dan akan memberitahu. Tubuhnya dikunci di dalam peti kayu, bersama dengan Aria.

Siapa yang membunuh Garrett dalam PLL dan mengapa?

Sebagai permulaan, Garrett telah dibunuh oleh Wilden kerana dia akan mendedahkan beberapa rahsia menarik kepada Spencer dan Hanna. Bahagian yang paling teruk tentang keseluruhan keadaan ialah Aria kemudiannya dikurung dalam kotak dengan mayat Garrett.

Mengapa Garrett terbunuh di PLL?

Garrett Reynolds ialah seorang pegawai polis yang ditugaskan untuk siasatan pembunuhan Alison DiLaurentis. Dia kemudiannya didakwa atas pembunuhan Alison dan Maya, bagaimanapun, pertuduhan itu digugurkan sementara menunggu siasatan. Dia kemudiannya dibunuh oleh Darren Wilden pada hantu dalam "This Is A Dark Ride".

Siapa yang Jenna dan Garrett bunuh?

Ia kemudiannya didedahkan dalam Musim 3 bahawa Garrett dan Jenna hanya cuba menjebak Jason kerana Garrett dan Alison menipu Jenna untuk mempercayai Garrett terbunuh Ali.

Pretty Little Liars 3x13 Garrett sudah mati

Adakah Jenna dan Toby tidur bersama?

Toby dipaksa melakukan hubungan seks dengan Jenna dalam rancangan itu. Dalam buku itu dia hanya menyukai Emily, dalam rancangan itu mereka adalah kawan baik. Kematian Toby telah dipalsukan dua kali dalam rancangan itu. ... Kematian Toby palsu untuk membuat Spencer pergi ke Radley, dan Toby menemuinya selepas Spencer menemui mayat dan pergi ke Radley.

Mengapa Alison membunuh Jenna?

Selepas secara tidak sengaja dibutakan oleh set bom busuk di garaj Toby oleh Alison dan rakan-rakannya, Jenna menimbulkan rasa benci dan dendam terhadap mereka semua. ... Semasa dia masih buta, Jenna dibuat untuk mempercayai bahawa Garrett, yang dia temui, membunuh Alison.

Mengapa Mona memalsukan kematiannya?

Pada separuh kedua musim, ia mendedahkan bahawa Mona tidak pernah percaya Alison adalah "A" dan bahawa dia memalsukan kematiannya sebagai sebahagian daripada rancangan "A" untuk memasukkan Alison ke dalam penjara, supaya dia dapat mengetahui identiti sebenar mereka. Dia kini berambut perang dan terkunci di dalam rumah anak patung "A", terpaksa berpura-pura menjadi Alison.

Siapa yang membunuh ibu Toby?

Dia dibunuh oleh Bethany Young, yang kemudiannya menyalahkan Charles/CeCe, kerana dia tahu bahawa tiada siapa yang akan mempercayai budak lelaki itu dalam pakaian itu. Jessica DiLaurentis kemudian merasuah Detektif Wilden untuk memutuskan kematiannya sebagai bunuh diri, untuk memastikan Charlotte selamat.

Adakah anak Malcolm Ezra?

Semasa musim ketiga, penonton telah diperkenalkan dengan teman wanita sekolah menengah Ezra, Maggie dan anaknya yang berusia 7 tahun. anak lelaki Malcolm, yang dipercayai anak Ezra. ... "A" sebenarnya adalah orang yang mendedahkan anak rahsia Ezra kepadanya, malah Malcolm telah diculik oleh "A" sepanjang petang.

Siapa Big A?

Big "A" Big A ialah orang yang mengambil alih permainan "A" daripada Mona Vanderwaal selepas dia dimasukkan ke Radley Sanitarium dan didedahkan sebagai CeCe Drake (A.K.A. Charlotte DiLaurentis atau Charles Dilaurentis).

Siapa yang memberi ubat Aria PLL?

Biografi. Ratu Hati pertama kali muncul dalam webisod Musim 3 "I'm A Free MAN", dengan kostum yang berbeza. Ratu Hati yang sebenarnya muncul dalam acara khas Halloween, "This Is A Dark Ride", di mana mereka dadah Aria dan cuba membunuh Spencer dan Paige.

Adakah Melissa sebahagian daripada pasukan A?

Kemudian, dalam "A Hot Piece of A", Pembohong mula berfikir bahawa orang di rumah hijau itu sebenarnya bukan "A", tetapi seorang pembantu. Sepanjang musim, Pembohong terus mengesyaki Jenna dan Garrett, dan kemudian, Melissa, sebagai "A". Mereka sering merujuk kepada "A" sebagai "mereka".

Apakah yang terdapat pada Halaman 5 PLL?

Dan Jenna, yang memiliki “Halaman 5″, menyerahkan halaman itu kepada polis & menyalahkan Garrett, jadi dia ditangkap kerana membunuh Alison DiLaurentis (224). April 2011 - Malam penyamaran, Mona tidak bertopeng!! Dia didedahkan sebagai Original A & dimasukkan ke dalam Radley (225).

Mengapa ayah Aria bercakap dengan Alison?

Pembohong mendapati itu Byron bersama Alison pada Malam dia dibunuh kerana Alison memeras ugutnya tentang hubungan sulitnya dengan Meredith. Malam itu, dia menyuruh Ella minum arak dan pengsan, dan dia pergi berjumpa dengan Ali.

Mengapa Bethany menolak ibu Toby?

Semasa pendedahan A besar, kami mendapati bahawa Bethany Young adalah orang di sebalik kematian ibu Toby. Dia memutuskan untuk menolaknya dari bumbung di Radley apabila dia hanya perlu mengalih perhatiannya.

Siapakah gadis di kubur Ali?

DiLaurentis menyaksikan keseluruhannya dan kemudian mengebumikan anak perempuannya di belakang rumah—dia tidak tahu bahawa Alison masih hidup! Nampaknya begitu Melissa Hastings (Torey DeVitto) sebenarnya adalah orang yang membunuh gadis malang itu yang kini dikebumikan di kubur Ali.

Adakah Mona tahu Cece adalah A?

Adakah Mona tahu Cece seorang? Kerana dia tahu Cece adalah A dan mendengar seluruh perbualan mereka! Mona berurusan dengan A untuk hilang, sama seperti yang dia lakukan dengan Alison, itu juga boleh menjadi petunjuk, kerana Cece begitu rapat dengan Alison!

Bagaimanakah Dr Sullivan tahu siapa A itu?

Sullivan mempunyai gambar mesej "A" yang ditulis kepada gadis-gadis dengan tajuk yang sama, dan Dr. Sullivan tidak lama kemudian menyedari siapa identiti "A". dia memanggil Emily dan menyuruhnya dapatkan yang lain dan berjumpa di pejabatnya.

Adakah Mike tahu Mona masih hidup?

Sebelum "kematian"nya, Mike telah pergi ke rumah Mona untuk mengejutkannya. ... Malangnya, Mike tidak menyangka Mona masih hidup. Dia sepatutnya bertemu dengannya beberapa kali, tetapi dia tidak pernah menunjukkannya. Dia fikir A telah menyeberangi Mona dan membunuhnya, dan dia telah melawat Alison untuk mengetahui apa sahaja yang dia boleh tentang Mona.

Apakah perkara Jenna dalam PLL?

Dalam rancangan itu, The Jenna Thing ialah serangan tajam ke arah Jenna oleh Ali. Dalam buku itu, kelima-lima gadis itu melihat Toby di luar tingkap dan Ali mengambil kesempatan untuk mengejek Toby. Dalam rancangan itu, Ali berbohong kepada yang lain tentang melihat Toby mengintip ke tingkap.

Adakah Spencer membunuh Alison?

Pada malam Alison DiLaurentis hilang, Spencer mengambil penyodok itu semasa bertarung dengan Alison di halaman belakang rumah DiLaurentis dan cuba menyerangnya dengannya tetapi akhirnya gagal. ... Melissa melihat penyodok di sebelahnya dan berfikir Spencer telah menyerang Alison dengannya dan membunuhnya.

Adakah Jenna Baik atau buruk PLL?

Salah satu daripada lima penjahat terbesar di PLL ialah Jenna, dan dia mempunyai alasan yang kukuh untuk menjadi; gurauan yang salah menyebabkan dia buta, bermakna dia sentiasa mahu membalas budi gadis itu. Oleh itu, dia bekerjasama dengan semua musuh mereka, menyertai pasukan A, dan kekal antagonis sepanjang keseluruhan cerita.