Adakah siri silang api itu dijadikan filem?

Lionsgate memilih hak televisyen kepada Crossfire® Saga pada 2013 dan melanjutkan pilihan dua kali. ... Kemas Kini: Crossfire Saga telah dipilih semula ke studio yang berbeza untuk pembangunan sebagai siri televisyen, bersama-sama dengan Butterfly in Frost, dengan Sylvia sekali lagi berkhidmat sebagai penerbit eksekutif.

Adakah siri Crossfire Sylvia Day akan menjadi filem?

Dokumentari Sylvia Day!

Beyond Words, filem yang mengikuti Sylvia dalam jelajah dunia yang melelahkan tetapi mengujakan untuk mempromosikan One with You, buku terakhir dalam siri blockbuster Crossfire®, kini distrim di iTunes, Amazon, Google Play, Steam dan FandangoNOW. Lihat treler di YouTube.

Adakah Netflix mempunyai Crossfire?

Tonton Crossfire Trail di Netflix Hari Ini!

Adakah Crossfire siri TV?

Tembakan silang ialah sebuah Acara-acara semasa malam Amerika membahaskan program televisyen yang disiarkan di CNN dari 1982 hingga 2005 dan sekali lagi dari 2013 hingga 2014.

Adakah terdapat lagi buku silang yang keluar?

NEW YORK — Dengan keluaran “One with You,” novelis percintaan Sylvia Day menutup siri Crossfire lima novelnya, yang mengikuti kisah cinta antara Gideon Cross dan Eva Tramell. "One with You" muncul selepas Eva dan Gideon melarikan diri. ...

Siri Crossfire - Eva dan Gideon, Permulaan

Adakah satu dengan anda buku terakhir dalam siri Crossfire?

Hari Sylvia Satu dengan Anda ialah buku terakhir dalam siri Crossfire.

Adakah Eva hamil dalam siri Crossfire?

Adakah Eva Tramell hamil? Tidak melainkan anda mengira semasa dia lebih muda dan abang tirinya merogolnya, dan dia hamil dan keguguran.

Apakah yang berlaku pada penghujung siri Crossfire?

Hore akhir. Penghujung suatu era. Dalam Sylvia Day "One With You, ansuran terakhir siri Crossfire, kami ikuti Gideon Cross dan Eva Tramell sepanjang kisah mereka selepas mereka melarikan diri dan berkahwin semasa bercuti. Walaupun, itu bukan semua kebahagiaan perkahwinan.

Adakah Netflix mempunyai Shadow Riders?

Tonton The Shadow Riders di Netflix Hari Ini! NetflixMovies.com.

Adakah Crossfire di Amazon Prime?

Tonton Crossfire (1947) | Video Perdana.

Berapakah umur Eva dalam Bared to You?

Sinopsis. Walaupun Eva Tramell, a berumur 24 tahun mangsa yang terselamat daripada penderaan seksual zaman kanak-kanak, kadangkala sukar untuk mengatasi masa lalunya, dia tertarik dengan jutawan muda Gideon Cross, seorang lagi mangsa penderaan seksual zaman kanak-kanak yang terselamat.

Siapa yang akan memainkan Gideon Cross?

Adakah anda mempunyai sesiapa dalam fikiran untuk bermain Gideon Cross? Henry Cavill [kini dikenali sebagai bintang filem Superman Jun 2013, Man of Steel]. Kerana Gideon berumur 28 tahun, ramai pelakon yang muncul sama ada terlalu muda atau terlalu tua.

Apakah pesanan siri Crossfire?

Alami keghairahan percintaan Eva dan Gideon dalam lima novel Crossfire yang sangat sensual ini: Ditunjukkan kepada Anda, Tercermin dalam Anda, Terjalin dengan Anda, Terpesona oleh Anda dan kesudahan yang ditunggu-tunggu, One With You.

Apa yang berlaku di dalam diri anda?

Tercermin dalam Anda mengambil tempat Bared to You pergi, dengan Gideon dan Eva dalam hubungan yang penuh dengan ketegangan dan ketidakpercayaan. Eva menyaksikan bekas tunang Gideon keluar dari bangunannya dan menjadi sangat mencurigakan. ... Hubungan Eva dan Gideon, dalam satu perkataan, sengit.

Apakah buku After Crossfire Malorie Blackman?

Malorie Blackman sedang melengkapkan siri Noughts & Crosses YA beliau dengan novel keenam dan terakhir, Permainan tamat, menerbitkan dengan Penguin Random House Children's UK pada musim panas 2021.

Adakah Eva menipu Gideon?

Tiada penipuan. Saya rasa Corrine hanya mahukan dia supaya dia meluangkan masa bersamanya. Mungkin sesuatu akan keluar dalam EWY yang menjelaskannya tetapi Gideon tidak akan terus memberitahunya untuk mempercayainya - sekiranya dia menipu.

Apa yang berlaku silang?

Kerana Tobey baru sahaja dijebak kerana pembunuhan, dan satu-satunya cara untuk membebaskan dirinya adalah dengan berpaling kepada rakan tertuanya - Callie-Rose. Perpecahan keluarga mereka semakin mendalam, dan apabila dua orang muda diculik, nyawa mereka dan semua yang mereka perjuangkan diletakkan dalam garis tembakan.

Bagaimana anda membaca siri Crossfire?

Apakah susunan bacaan yang betul untuk Crossfire Saga?

  1. Didedahkan pada anda.
  2. Tercermin dalam Anda.
  3. Terjalin dengan Anda.
  4. Terpesona oleh Anda.
  5. Satu dengan Anda.

Apakah yang perlu saya baca selepas siri Sylvia Day Crossfire?

Lihat senarai buku seperti Bared to You dan seluruh siri Crossfire di bawah, lengkap dengan penerangan penerbit.

  • Dibogelkan oleh Raine Miller.
  • Tetap pada Anda oleh Laurelin Paige.
  • Dikawat keras oleh Meredith Wild.
  • Lepaskan Saya oleh J. Kenner.
  • Keinginan oleh Helen Hardt.

Apakah yang perlu saya tonton di Netflix jika saya suka Fifty Shades of GREY?

Filem bertema seks di Netflix

  • Nymphomaniac 1 dan 2. Drama Denmark dari 2013 ditulis dan diarahkan oleh Lars von Trier. ...
  • Bahagia. ...
  • Tak setia. ...
  • Pengakuan Gadis Panggilan Brazil. ...
  • Budak Sebelah. ...
  • ketagih.