Berapa kerap menggunakan opalescence 35?

c. Opalescence ​PF 35% - pakai selama 25-30 minit dengan dulang tersuai atau stok. 3. Biasanya setiap tiub Opalescence tahan lama 2-3 malam/sesi pemutihan.

Berapa kerap anda perlu menggunakan pemutihan gigi Opalescence?

Sistem pemutihan bawa pulang kami (Opalescence) adalah oleh Ultradent. Ia datang dalam tiga kekuatan berbeza PF10%, PF15% dan PF22%, semuanya dibuat dengan Potassium Nitrate dan Fluorida. Ia adalah lebih selamat dan lebih mudah untuk memutihkan gigi anda di rumah. Hanya dalam 1 hingga 2 jam, dua kali sehari selama 7 hingga 10 hari.

Berapa kali seminggu anda perlu memutihkan gigi anda?

Secara umumnya, bagaimanapun, anda tidak digalakkan untuk menggunakan produk selama lebih daripada dua minggu pada satu masa dan tidak lebih daripada dua kali setahun.

Berapa hari saya boleh menggunakan Opalescence?

Tersedia dalam 15% hidrogen peroksida (pakai 15–20 minit untuk 5–10 hari) Gel pemutih gigi mengandungi kalium nitrat dan fluorida untuk keselesaan pesakit.

Berapa lama anda perlu meninggalkan 35 peluntur pada gigi anda?

Ketuk dulang perlahan-lahan untuk menyesuaikan sisi dengan gigi. Kecuali diarahkan sebaliknya oleh doktor gigi anda, pakai Opalescence 10% selama 8–10 jam atau semalaman, Opalescence 15% selama 4–6 jam, Opalescence 20% selama 2–4 ​​jam dan Opalescence 35% selama 30 minit. Keluarkan lebihan gel dengan jari bersih atau berus gigi lembut.

Masa pakai gel pemutih Opalescence PF

Berapa hari berturut-turut anda boleh menggunakan Opalescence 35%?

a. Masa Rawatan biasa adalah dari mana-mana sahaja 3-8 hari. Jangan melebihi 8 hari berturut-turut tanpa berunding dengan Doktor Gigi anda.

Berapa lama anda perlu meninggalkan Opalescence 35?

Kecuali diarahkan sebaliknya, pakai Opalescence 10% selama 8-10 jam atau semalaman, Opalescence 15% selama 4-6 jam, Opalescence 20% selama 2-4 jam dan Opalescence 35% selama tiga puluh minit. Keluarkan lebihan gel dengan jari bersih atau berus gigi lembut.

Perlukah saya memberus gigi selepas menggunakan Opalescence?

Elakkan sentuhan langsung gel ke gusi. Untuk 10% agen peluntur hidrogen peroksida, pakai dulang anda selama 30-60 minit setiap hari. Jika sensitiviti yang ketara berlaku, hentikan rawatan. Apabila selesai, keluarkan dulang peluntur dan gosok gigi dengan berus gigi berbulu lembut.

Adakah Opalescence benar-benar berfungsi?

Adakah Opalescence Benar-benar Berfungsi? ya, Produk Opalescence berfungsi apabila digunakan seperti yang diarahkan oleh doktor gigi anda. Produk mengandungi sama ada hidrogen atau karbamid peroksida untuk memutihkan gigi. Kedua-dua bahan aktif ini telah terbukti dapat mencerahkan gigi dengan selamat dan berkesan.

Berapa lama anda perlu meninggalkan Opalescence 20% pada gigi anda?

Berus gigi sebelum memasukkan dulang. Ketuk dulang perlahan-lahan untuk menyesuaikan sisi dulang dengan gigi. Pakai Opalescence 20% untuk 30 minit dan Opalescence 35% selama 30 minit. Keluarkan lebihan gel dengan jari yang bersih dan kemudian segera bilas jari anda.

Berapa hari berturut-turut anda boleh memutihkan gigi anda?

Sesetengah pesakit lebih suka melakukan ini selepas temu janji pembersihan. Anda melakukan ini dengan pelunturan dulang untuk dua tiga hari berturut-turut atau dengan menggunakan pen gel peluntur sehingga 14 hari berturut-turut. Apabila pelunturan dulang, tempoh masa anda melunturkan setiap hari bergantung pada kekuatan carbamide peroksida anda.

Bolehkah anda memutihkan gigi terlalu banyak?

Menggunakan produk pemutihan gigi terlalu banyak boleh menghakis enamel gigi, menyebabkan anda berisiko lebih tinggi untuk kerosakan gigi. Penampilan lut sinar: Menggunakan produk pemutihan berasaskan peroksida terlalu banyak boleh menyebabkan gigi anda kelihatan lut sinar, bukannya putih.

Berapa hari anda perlu memutihkan gigi anda?

Terdapat banyak pilihan untuk pelunturan gigi di rumah, yang paling biasa termasuk: Jalur pemutihan gigi dan gel. Dioles terus pada gigi dengan berus atau jalur nipis, produk peluntur gigi berasaskan peroksida ini biasanya perlu digunakan sekali atau dua kali sehari untuk 10 hingga 14 hari.

Bolehkah gigi kuning menjadi putih?

Berita baiknya ialah gigi kuning boleh jadi putih semula. Sebahagian daripada proses berlaku di rumah, manakala sebahagian lagi adalah di pejabat doktor gigi anda. Tetapi bersama-sama dengan doktor gigi dan pakar kebersihan pergigian anda, anda boleh menikmati senyuman putih cerah semula.

Berapa lama selepas pemutihan gigi saya boleh makan seperti biasa?

Secara umum, anda harus mengelakkan makanan yang mungkin menyebabkan pewarnaan semula atau merengsakan gigi sensitif. Selepas masa yang singkat, anda boleh meneruskan diet sihat seperti biasa antara 24-72 jam.

Berapa lama saya perlu menunggu untuk makan selepas menggunakan Opalescence?

Arahan pemutihan gigi untuk semua produk, termasuk Opalescence, akan menasihati anda untuk mengelakkan minum atau makan apa-apa makanan untuk 48 jam bahawa jika anda menumpahkannya ke baju putih anda, sebagai contoh, akan mengotorkannya.

Bagaimanakah selebriti menjadikan gigi mereka begitu putih?

Venir: Jika anda melihat selebriti dengan gigi yang putih sempurna, lurus dan kelihatan seragam, mereka berkemungkinan mempunyai venir. Tidak seperti pemutihan gigi, venir lebih kekal. Terdapat pelbagai jenis bahan yang digunakan, tetapi porselin dan komposit adalah jenis yang paling biasa.

Berapa lamakah masa yang diambil Opalescence untuk bekerja?

Mereka akan melihat gigi yang lebih putih selepas itu 5-10 hari memakai 10% hidrogen peroksida selama 30–60 minit setiap hari, atau memakai 15% hidrogen peroksida selama 15–20 minit setiap hari. Bukan sahaja berkesan, fleksibel dan mudah, gel pemutihan gigi Opalescence Go adalah vegan—tiada produk haiwan digunakan.

Bolehkah Opalescence merosakkan gigi?

Kesimpulan: Semua 4 Opalescence produk rosak enamel. Kerosakan yang lebih tinggi dilakukan oleh 10% produk karbamid peroksida dan 20% produk karbamid peroksida kerana tempoh pendedahan yang lebih lama (112 jam berbanding 7 jam).

Apa yang berlaku jika anda meninggalkan jalur pemutihan pada gigi anda semalaman?

Membiarkannya terlalu lama boleh menyebabkan kepekaan gigi, kerengsaan gusi, dan kerosakan gigi. Doktor gigi anda boleh mengesyorkan jalur pemutihan terbaik untuk keadaan anda.

Berapa lama masa yang diperlukan untuk menghidrat semula gigi selepas pemutihan?

Dehidrasi, selepas pemutihan atau sebab-sebab lain, adalah, mujurlah, masalah sementara. Ia biasanya memerlukan antara 2 hingga 7 hari untuk menghidrat semula gigi anda, tetapi terdapat beberapa cara untuk membantu mengurangkan dehidrasi dan kepekaan yang datang bersamanya.

Bolehkah saya minum air semasa memakai dulang pemutih?

Jangan makan atau minum semasa anda mempunyai dulang anda Pemutihan "Hari" - hanya pakai dulang selama 1 – 2 jam. Pemutihan "Malam" - pakai dulang semalaman semasa anda tidur. Selepas pemutihan, bilas mulut anda, dan bilas dulang pemutihan dengan air sejuk.

Berapa lama masa yang diambil untuk melihat hasil daripada dulang pemutihan gigi?

Berapa lama masa yang diambil untuk melihat hasilnya? Biasanya, pemutihan dulang di rumah mengambil masa 10-14 hari untuk melengkapkan dengan keputusan kadangkala muncul dalam masa tiga hingga lima hari.

Berapa lama selepas pemutihan gigi saya boleh minum kopi?

Patuhi Peraturan Tetingkap 48 Jam

Untuk mengekalkan kesan rawatan pemutihan gigi, pesakit harus mengelakkan makanan dan minuman berwarna gelap (termasuk kopi) untuk sekurang-kurangnya 48 jam selepas rawatan.

Bolehkah saya memberus gigi selepas rawatan pemutihan?

Berus Gigi Secara Kerap

Selepas anda memutihkan gigi, pastikan berus dan flos gigi dengan kerap. Anda mungkin mahu memberus dan flos lebih daripada biasa untuk memastikan gigi anda kelihatan terbaik.