Apa yang emily procter lakukan sekarang?

Emily Procter: Calleigh Duquesne Dia hanya mempunyai beberapa peranan sejak pertunjukan itu tamat pada 2012: Dia secara teknikalnya tidak bersara sebagai pelakon, tetapi dia telah menumpukan perhatiannya kepada perkara lain. ... Menurut laman web Procter, dia telah mengalihkan tumpuannya daripada hiburan kepada kedermawanan.

Mengapa Ainsley meninggalkan West Wing?

Dia berkata: "Saya membuat kesilapan dengan Emily Procter. Saya suka dia dalam rancangan itu dan apabila saya mempunyai peluang untuk mengurungnya sebagai siri tetap, saya tidak mengambilnya. ... Procter juga membuka kepada penerbitan tentang keluarnya dan bagaimana dia tidak menyedari Sorkin berasa begini.

Adakah Rob Lowe menyesal meninggalkan West Wing?

Rob Lowe tidak pernah menyesali keputusannya meninggalkan The West Wing. Pelakon yang kini berusia 55 tahun itu telah keluar daripada drama politik yang bercakap pantas daripada Aaron Sorkin berikutan Musim 4, yang disiarkan pada 2002-2003.

Adakah Zoey dan Charlie berakhir bersama?

Ramai peminat The West Wing telah tertanya-tanya tentang hubungan antara anak perempuan Presiden Bartlet, Zoey, dan pembantu peribadi presiden, Charlie Young. ... Selepas membuktikan dirinya boleh dipercayai, Charlie dan Zoey berakhir bersama!

Siapa gadis berambut perang di CSI: Miami?

Perkara tidak pernah menjadi lebih panas di Miami untuk watak Emily Procter Calleigh Duquesne. CSI berambut perang telah mendapati dirinya bukan seorang tetapi dua pelamar, Detektif Jake Berkeley (Johnny Whitworth) dan rakan CSI Eric Delko (Adam Rodriguez).

CSI: Miami (2002–2012) ★Dulu dan Sekarang 2021

Mengapa Eric meninggalkan CSI: Miami?

Eric meninggalkan pasukan CSI untuk alasan peribadi (episod 805, "Benih Buruk"). ... Pada permulaan episod, ia telah mendedahkan bahawa dia berada di Puerto Rico. Dia kemudian memberitahu Calleigh bahawa dia merindui tinggal di Miami dan memutuskan untuk kembali.

Adakah Calleigh dari CSI: Miami mempunyai bayi?

Emily Procter, yang memainkan watak penyiasat tempat kejadian, Calleigh Duquesne, menyambut baik anak perempuan Pippa pada awal Disember. ... Ia merupakan anak pertama untuk Procter dan teman lelakinya, pemuzik Paul Bryan.

Adakah CSI Miami Dibatalkan?

Mengapa CBS Menamatkan CSI: Miami

CSI: Miami sangat digemari semasa lariannya. ... Tetapi akhirnya, CBS membatalkan CSI: Miami kerana penurunan dalam penilaian dan kos pengeluaran yang meningkat. Semasa musim terakhir rancangan itu ke udara, CSI: Miami menduduki Nombor 27 daripada semua rancangan TV siaran.

Adakah CSI Miami akan kembali pada 2020?

CSI membuat kemunculan semula, hanya ini masa di Vegas

Sekuel kepada siri drama jenayah forensik prosedur Amerika Crime Scene Investigation (CSI), yang dipanggil CSI: Vegas, secara rasmi membuat pemulangan untuk musim 2021-22, CBS telah mengumumkan.

Adakah Horatio Caine berkahwin dengan Marisol?

Pada musim 4, Horatio memulakan hubungan romantis dengan Marisol Delko (kakak Eric). Horatio dan Marisol berkahwin dan dia dibunuh pada penghujung musim 4.

Adakah Calleigh dan Eric mempunyai bayi?

Kemudian pada musim 10, Calleigh mendedahkan kepada Eric Delko bahawa dia berhasrat untuk mengambil Austin North dan kakaknya Patty, yang dia temui dalam tayangan perdana akhir musim 9/musim 10. Dalam musim 10 ia mendedahkan bahawa pengangkatan telah melalui dan Calleigh sekarang mempunyai hak penjagaan penuh Austin dan Patty.

Adakah Calleigh Duquesne hamil?

Banyak cara Emily Procter merancang untuk menyembunyikan perutnya yang hamil musim ini di CSI: Miami. Pelakon itu, yang memainkan watak CSI Calleigh Duquesne dalam drama popular CBS, adalah mengharapkan anak pertamanya dengan pemuzik Paul Bryan awal bulan Disember...

Adakah Calleigh dan Eric berpisah?

Dan bagi penonton yang tertanya-tanya bilakah tepatnya Calleigh dan Eric berpisah — yang nampaknya berlaku pada suatu ketika di musim luruh 2010 — Procter berkata ia berlaku, “apabila Emily Procter hamil, dan dia tidak boleh keluar di lapangan, apabila saya tidak bekerja selama setahun.

Adakah Natalia Boa Vista meninggal dunia?

Dalam "All Fall Down", pembuka musim 9, Natalia menjadi mangsa serangan racun di makmal, kelangsungan hidupnya tidak menentu sehingga tayangan perdana musim 9. Dia terselamat terima kasih kepada campur tangan Horatio, dan hancur apabila dia tidak berjaya cuba untuk menghidupkan semula Jesse, yang meninggal dunia semasa jatuh.

Adakah Netflix mempunyai CSI: Miami?

Pada tahun 2006 telah dianggap bahawa CSI: Miami ialah rancangan tv paling popular pada masa itu. Kini, empat tahun selepas siri itu tamat, anda sememangnya boleh menemui kesemua sepuluh musim rancangan itu, termasuk 232 episod di Netflix sekarang.

Betapa realistiknya CSI: Miami?

Walaupun persembahan itu menyeronokkan dan mengujakan, bagaimanapun, ia bukanlah satu daripada drama prosedur yang paling tepat pernah dihasilkan. Malah, banyak sumber mendakwa bahawa rancangan itu menaikkan sedikit kehidupan seorang detektif tempat kejadian.

Adakah Toby Ziegler benar-benar bocor?

Toby Ziegler akhirnya mengaku kebocoran kepada CJ dan Oliver Babish. ... Peguam A.S. mengancam untuk terus mendakwa Toby kerana menghalang keadilan melainkan dia mendedahkan sumbernya. Ini berlaku pada malam sebelum pilihan raya 2006 dan akan menjerat calon naib presiden Demokrat Leo McGarry.

Adakah Toby Ziegler berkahwin?

Dalam Musim 4, Episod 19 Toby mengatakan bahawa nombor drafnya untuk Vietnam tidak dipanggil. Toby telah berkahwin dengan Andrea Wyatt, yang berkhidmat sebagai ahli kongres dari Maryland.

Adakah Danny dan CJ berkumpul?

Pada musim terakhir rancangan itu, episod pertama muncul tepat pada masanya untuk menunjukkan C.J. dan Danny Concannon selamat berumah tangga dan tinggal bersama di Santa Monica, California bersama anak mereka.

Adakah Horatio dan Yelina berkumpul?

Horatio terus jatuh cinta dengan Yelina walaupun menyedari cinta sejatinya mungkin sentiasa abangnya, Raymond. Perasaannya terhadapnya berterusan walaupun semasa hubungannya dengan Stetler. Bagi Yelina, dia mencintai Horatio tetapi tidak mencintainya.

Apa yang berlaku kepada anak lelaki Horatio Caine?

Dia diculik oleh Joe LeBrock dan dibiarkan mati dalam saluran paip penyelenggaraan. Dia diselamatkan oleh Caine, yang kemudiannya mendedahkan hubungan bapanya dengan Harmon. Sejak itu, Harmon dilindungi oleh Oscar Monahan yang bertindak atas arahan Caine.