Siapa yang ada dalam rekod xo?

Tindakan semasa label termasuk The Weeknd, Belly, Nav, dan Black Atlass. Label itu mempunyai enam projek debut di nombor satu di Billboard 200: Beauty Behind The Madness, Starboy, My Dear Melancholy, Bad Habits, After Hours dan Good Intentions, dengan dua yang terakhir kedua-duanya mencapai ini pada separuh pertama 2020.

Apakah maksud label rekod XO?

Ada yang mendakwa bahawa XO hanya bermaksud peluk dan cium, manakala yang lain berpendapat bahawa huruf mewakili dadah ekstasi dan oxycontin. Memandangkan XO adalah sebahagian daripada slogan "XO 'til we overdose" slogan tersebut nampaknya lebih boleh dilaksanakan.

Siapakah Ketua Pegawai Eksekutif XO Records?

Wassim Slaiby (Bahasa Arab: وسيم صليبي; lahir 16 November 1979), lebih dikenali sebagai Sal, ialah seorang eksekutif industri muzik Lubnan-Kanada, pengurus bakat, usahawan dan dermawan. Beliau ialah pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif semasa XO Records, dan pengurus bersama artis utama label itu, penyanyi Weeknd.

Kepada siapa 88Glam ditandatangani?

Pada 2018, 88Glam secara rasmi menandatangani XO dan Rekod Republik. Pada 20 April 2018, 88Glam telah dikeluarkan semula sebagai 88Glam Reloaded melalui XO dan Republic, dengan empat lagu baharu termasuk campuran semula dengan 2 Chainz.

Siapa yang membuat rentak 88Glam?

88Glam Type Beat by Lucciago di Amazon Music - Amazon.com.

PEMINAT XO PALSU JADI SEPERTI...

Adakah weeknd memiliki tuan?

Dia cukup bijak untuk memiliki tuannya sejak awal, dan melalui label XOnya, yang diasaskannya pada tahun 2010 bersama pengarah kreatifnya, La Mar Taylor, dia juga dapat menaikkan semangat rakan-rakan seperti Nav, Belly, dan Black Atlass.

Adakah artis bebas hujung minggu?

Ia kedengaran seperti sesuatu yang baru.” Sebaik sahaja Albert mengetahui bahawa Weeknd itu adalah Tesfaye, dia akhirnya "mengikutinya di seluruh dunia selama 18 bulan," bertemu ahli Pasukan XO, kolektif artis bebas Weeknd, dan kolaborator awal seperti Doc McKinney dan Jeremy Rose.

Apakah maksud XO daripada seorang lelaki?

XOX, atau XOXO, bermaksud peluk dan cium, dengan x mewakili ciuman dan o mewakili pelukan. Ia biasanya digunakan sebagai cara yang ringan untuk menyatakan kasih sayang, keikhlasan atau persahabatan yang mendalam. Perkataan berkaitan: tanda silang emoji. xxxx.

Apakah maksud XO?

Pelukan dan ciuman, disingkat di Amerika Utara sebagai XO atau XOXO, ialah istilah tidak rasmi yang digunakan untuk menyatakan keikhlasan, kepercayaan, cinta atau persahabatan yang baik pada penghujung surat bertulis, e-mel atau mesej teks. ...

Siapakah The Weeknd sedang berkencan?

The Weeknd dan Bella Hadid telah dilihat bersama sebelum ia menjadi rasmi. Pasangan itu meraikan Minggu Fesyen New York bersama-sama, bergambar meninggalkan pertunjukan Alexander Wang berganding bahu. Kemudian beberapa minggu kemudian, mereka ditemui di Soho bersama kakak Bella Gigi Hadid dan ibu Yolanda Hadid.

Siapa yang memiliki rekod XO?

XO (juga dikenali sebagai XO Records) ialah label rekod Kanada yang diasaskan bersama oleh penyanyi The Weeknd, pengarah kreatifnya La Mar Taylor dan pengurusnya Amir "Cash" Esmailan. Wassim "Sal" Slaiby berkhidmat sebagai Ketua Pegawai Eksekutif.

Apakah nama sebenar The Weeknd?

The Weeknd, dengan nama Abel Makkonen Tesfaye, (lahir 16 Februari 1990, Toronto, Ontario, Kanada), penyanyi dan penulis lagu irama-dan-biru Kanada yang mungkin terkenal dengan lagu-lagu eksplisitnya tentang seks dan dadah, kebanyakannya adalah autobiografi, dan untuk falsettonya yang melonjak dan tremolo tunggalnya.

Adakah 50 Cent memiliki tuannya?

50 Cent telah mendedahkan butiran keluaran untuk album pertamanya dalam tempoh lima tahun, mengumumkan bahawa dia telah meninggalkan label utamanya. Selepas 12 tahun dengan jejak Interscope Eminem, Shady Records, Fiddy akan menjadi tuannya sendiri bermula dengan Animal Ambition, akan tamat pada 3 Jun.

Adakah J Cole memiliki tuannya?

J. ... Cole ialah Raja Tunai yang memperoleh $19 juta pada 2017, membuktikan bahawa dia telah menemui keseimbangan yang halus antara kesedaran dan kapitalisme. Pemilikan Membawa Kepada Kekayaan — “Cakera platinum dan saya memiliki tuan, b****, bayar saya.

Adakah Jay Z memiliki tuannya?

Bagaimanapun, Jay-Z sebelum ini bersuara tentang kepentingan artis memperoleh master mereka sendiri. Pada tahun 2004, Jay-Z merundingkan pemulangan rakaman induknya sendiri apabila dia menjadi presiden Def Jam. Pada tahun 2010, Forbes melaporkan bahawa tuan Jay-Z bernilai dianggarkan $50 juta pada masa itu.

Apa yang berlaku Belly?

Rapper/penulis lagu yang dicalonkan Grammy Belly (aka Ahmad Balshe) telah memfailkan saman menentang Festival Muzik Coachella, penganjur festival Goldenvoice dan syarikat keselamatan IPS kerana kecederaan yang dialaminya semasa serangan di festival itu pada 2018, menurut dokumen mahkamah yang difailkan Rabu.

Apakah nilai bersih hujung minggu?

The Weeknd, dilahirkan Abel Makkonen Tesfaye, ialah penyanyi, penulis lagu dan penerbit Kanada dengan nilai bersih $200 juta, menurut Kekayaan Bersih Selebriti.

Apakah nilai Nav?

"Nilai aset bersih," atau "NAB," syarikat pelaburan ialah jumlah aset syarikat tolak jumlah liabilitinya.

Apakah rapper yang ditandatangani dengan XO?

Tindakan semasa label termasuk The Weeknd, Belly, Nav, dan Black Atlass. Label itu mempunyai enam projek debut di nombor satu di Billboard 200: Beauty Behind The Madness, Starboy, My Dear Melancholy, Bad Habits, After Hours dan Good Intentions, dengan dua yang terakhir kedua-duanya mencapai ini pada separuh pertama 2020.