Siapa pengurus addison rae?

TikToker Addison Rae telah menandatangani dengan WME di semua kawasan. Ibu bapa bintang media sosial itu, Sheri Easterling dan Monty Lopez, juga akan diwakili oleh agensi itu.

Siapa ejen Addison Rae?

Kejayaan pesat Rae membawanya menandatangani kontrak dengan agensi bakat WME pada Januari 2020, bersama ibu bapanya.

Siapakah pemilik Addison Rae?

Addison telah menjadi sebahagian daripada Kumpulan kerjasama TikTok The Hype House sejak 2019, bersama pengguna apl lain. Nilai bersihnya adalah kira-kira $5 juta dan dijangka terus berkembang sepanjang 2021.

Mengapa nama keluarga Addison Easterling dan bukan Lopez?

Sementara adik-adik Addison mempunyai nama keluarga bapa mereka Lopez, Addison adalah Easterling - nama keluarga ibunya. Walaupun, Monty sebenarnya adalah ayah kandung Addison. Kami tahu bahawa Sheri dan Monty menghabiskan masa berpisah semasa Addison masih muda, jadi mungkin itu ada kaitan dengannya.

Adakah Charli D'Amelio berkaitan dengan Addison Rae?

Charli dan Addison adalah sepupu! Anda mungkin mengenali Charli D'Amelio dan Addison Rae dari tik tok, kedua-duanya adalah akaun yang disahkan dan 2 akaun paling terkenal di platform. Addison Rae dengan lebih 55 juta dan Charli D'Amelio dengan lebih 80 juta.

Bertemu Addison Rae secara peribadi (SANGAT BADAN)

Adakah Addison Rae berpacaran dengan Bryce?

Untuk masa yang lama, ramai yang menonton ketika dia melalui pasang surut hubungannya dengan Bryce Hall, dan meraikan apabila pasangan itu mendedahkan mereka berpacaran buat kali kedua pada Disember 2020. Instagram: Addison Rae Bryce dan Addison mengesahkan mereka berkencan pada akhir 2020.

Adakah Charli dan Addison Rae masih berkawan?

Charli D'Amelio Mengesahkan Dia dan Addison Rae Masih Kawan: " Things Happen in the Past" ... Bintang TikTok berusia 16 tahun itu ditanya mengenai status hubungannya dengan Addison dan dia meluruskan rekod itu. "Apabila anda berkawan, anda hanya kekal kawan," kata Charli. "Perkara berlaku pada masa lalu.

Apakah nilai Charli D'Amelio?

Ini membantunya memperoleh pelbagai tawaran penajaan, sokongan dan penampilan TV. Nilai bersih Charli D'Amelio dianggarkan $8 juta.

Adakah Addison Rae menulis buku?

Buku Mewarna Addison Rae: Bersama-sama Nikmati Momen Santai Bersama Kanak-kanak Dan Saudara Melalui Buku Mewarna Buku Mewarna Addison Rae Paperback – 18 Januari 2021.

Adakah Addison Rae menyanyi?

Addison Rae | Persatuan Lagu

Bintang mega TikTok, penari, pelakon dan penyanyi–ya, Addison Rae adalah Semua Itu.

Mengapa Charli D'Amelio kaya?

Seperti kebanyakan pengaruh, Charli menjana wang melalui tawaran penajaan, hasil iklan Youtube dan barangan. Apabila anda menambahkan semua aliran hasil beliau bersama-sama, Charlie D'Amelio kini mempunyai a nilai bersih 8 juta dolar.

Adakah Charli D'Amelio seorang selebriti?

Secara teknikalnya, dia seorang selebriti! Walau bagaimanapun, setakat yang lebih banyak A-lister arus perdana, Charli telah bekerjasama dengan Jennifer Lopez dan Jimmy Fallon pada kesempatan yang berasingan. Malah, remaja itu muncul di The Tonight Show pada Mac 2020.

Adakah Tiktokers dibayar?

Menurut laporan itu, Aly, TikToker India teratas dengan lebih 43 juta pengikut, memperoleh anggaran $35,000 setiap siaran berjenama, manakala Guragain, yang mempunyai 28 juta peminat di platform, membuat kira-kira $23,500 untuk setiap siaran kandungan yang ditaja.

Adakah Charli D'Amelio kembar?

Siapa Charli D'Amelio? ... D'Amelio berasal dari Norwalk, Connecticut, dan telah menari selama lebih daripada 10 tahun. Dia mempunyai seorang kakak, Dixie D'Amelio, 19 tahun, yang kelihatan sangat mirip dengannya sehinggakan orang ramai silap mereka sebagai kembar.

Bagaimanakah Charli D'Amelio berkencan?

Charli D'Amelio dan rakan TikTok pencipta Chase Hudson (a.k.a. Lil Huddy) bertemu pada November 2019 sebagai ahli Hype House, yang Chase cipta dengan TikToker, Thomas Petrou. Kedua-duanya mengesahkan hubungan mereka pada Februari 2020 dengan siaran Hari Valentine antara satu sama lain di Instagram.

Adakah Charli dan Dixie kembar?

Walaupun mereka boleh lulus sebagai kembar, adik-beradik sebenarnya beza beberapa tahun. Dixie dilahirkan pada 12 Ogos 2001 (Leo!), manakala Charli dilahirkan pada 1 Mei 2004. Kedua-duanya dilahirkan di Norwalk, Connecticut.

Adakah Addison Rae berpacaran dengan Omer FEDI?

Addison Rae "terkejut" dengannya teman lelaki baru Omer Fedi. Sensasi media sosial berusia 20 tahun itu dilaporkan telah berkencan dengan pemuzik itu selama kira-kira empat bulan, dan dikatakan "sangat menyukainya". Sumber memberitahu majalah Us Weekly: “Addison dan Omar sangat menyukai satu sama lain. Mereka telah bersama selama empat bulan.

Adakah Tayler Holder berkencan dengan Dixie D Amelio?

Senarai Teman Wanitanya Terbongkar! Pada penghujung Januari 2020, Tayler Holder menyiarkan di Instagram bahawa peminat menganggap pemeterai perjanjian untuk pengesahan BF-GF hubungan dengan Dixie D'Amelio. Tetapi dalam video Alex Warren kemudiannya, mereka menafikan mereka adalah teman lelaki & teman wanita, bukan hanya kawan.

Adakah Addison Rae berpacaran dengan Logan Paul?

Semasa bercakap dengan Access Hollywood, Logan ditanya tentang hubungannya dengan Addison. "Saya tidak berkencan dengan Addison Rae," katanya dengan tegas. ... Saya suka memupuk hubungan dengan orang yang saya suka di Hollywood, itu sahaja, tetapi ya, kami tidak berpacaran.

Adakah Dixie D'Amelio kaya?

Menurut Kekayaan Bersih Selebriti, Dixie adalah bernilai $3 juta, yang termasuk wang yang dia peroleh daripada TikTok, tawaran penajaannya dan kerjaya muzik. Dixie mengeluarkan single pertamanya, "Be Happy," pada Jun 2020.

Berapakah pendapatan TikTok Charli?

Celebrity Net Worth melaporkan bahawa Charli buat sekurang-kurangnya $100,000 setiap siaran TikTok yang ditaja, serta $1 juta untuk iklan Super Bowlnya dengan Sabra Hummus. Charli juga menjana wang daripada rancangan TV realitinya bersama keluarganya, The D'Amelio Show, yang ditayangkan pada September 2021.

Siapa teman lelaki Addison Rae sekarang?

Nampaknya Addison Rae Berpacaran Secara Rasmi Pemuzik Omer Fedi. Selain Charli D'Amelio, bintang terbesar TikTok ialah Addison Rae Easterling yang berusia 20 tahun.