Adakah gon lebih kuat daripada killua?

Sepanjang siri anime, ia telah ditetapkan bahawa Killua lebih kuat daripada Gon, manakala yang kedua mempunyai siling yang lebih tinggi. Menggunakan kebolehannya sebagai Transmuter, Killua boleh mencipta aura berasaskan kilat. ... Walaupun Gon mempunyai lebih banyak kekuatan mentah, dalam hampir setiap aspek lain, Killua lebih unggul.

Adakah Gon akan mengatasi Killua?

Seperti Gon, Killua diketahui mempunyai potensi yang sangat besar juga. Kedua-duanya sentiasa bekerjasama dan akibatnya, menjadi lebih kuat pada kadar yang sama. Sama seperti Gon, Killua akan berkembang menjadi sangat berkuasa menjelang akhir siri Hunter x Hunter. Berkemungkinan besar kedua-duanya akan setanding antara satu sama lain.

Adakah Gon dewasa lebih kuat daripada Killua?

8 Can Saingan: Killua Zoldyck

Killua boleh dikatakan lebih kuat daripada Gon sekarang dan dikatakan mempunyai potensi yang sama dengannya. Sebagai orang dewasa, sudah pasti Killua akan dapat menyaingi Gon dari segi kekuatan.

Adakah Killua lebih kuat daripada hisoka?

Kebolehan Hisoka sebagai pejuang mengatasi Killua dan itu tidak mengejutkan kerana Hisoka berpendapat bahawa Killua boleh menjadi lebih kuat dan masih belum bersedia untuk melawannya lagi. Terima kasih kepada kebolehan barunya semasa arka Semut Chimera dalam anime, Killua selangkah lebih dekat untuk mencapai matlamat itu sekarang.

Bolehkah Gon menewaskan Killua dalam pertarungan?

Killua secara mentalnya lebih kepada seorang veteran, dan Gon tidak benar-benar mengatasi dia dalam mana-mana kategori dalam pertempuran. Dan dengan Kelajuan Tuhan Killua, saya rasa Gon tidak akan dapat menyentuh Killua pun. Bercakap dalam kuasa mentah, Gon boleh memberikan Killua sedikit kerosakan, tetapi Killua hanya akan beberapa kemahiran pembunuh kejam, dan ledakan.

TAHAP KUASA GON VS KILLUA || TAHAP KUASA HUNTER X HUNTER

Siapa yang boleh mengalahkan hisoka?

Chrollo ialah ketua Phantom Troupe dan salah satu watak paling berkuasa dalam keseluruhan siri Hunter x Hunter. Dia adalah seseorang yang Hisoka ingin lawan dan kedua-duanya akhirnya bertembung di Arena Syurga. Chrollo muncul sebagai pemenang dalam pertempuran itu, bagaimanapun, kedua-duanya sepadan.

Adakah Gon pemburu terkuat?

Dewasa Gon Freecss pada masa ini adalah Pemburu terkuat dalam Siri Hunter x Hunter. Kekuatan fizikalnya, kebolehan Nen, keluaran aura, dan rizab aura meningkat secara mendadak, sehinggakan Pengawal Diraja takut dia mungkin menimbulkan ancaman kepada Meruem sendiri.

Siapa yang boleh mengalahkan killua?

10 Boleh Kalahkan: Hisoka Dan Illumi

Kedua-dua Hisoka dan Illumi berada pada tahap di atas Gon dan Killua pada masa ini. Walaupun dua yang terakhir telah berlatih dengan sangat keras semasa arka Semut Chimera, Hisoka dan Illumi lebih kuat.

Siapa yang boleh mengalahkan kurapika?

Feitan adalah satu-satunya yang cukup kuat untuk dapat melawan dan mengalahkan Ketua Skuadron Semut Chimera. Malangnya baginya, Kurapika tidak dapat dihalang apabila berhadapan dengan ahli Kumpulan Hantu yang bermaksud, sekuat Feitan, dia sama sekali tidak mempunyai peluang untuk menentangnya.

Siapa yang telah kurapika bunuh?

Uvogin - Dibunuh oleh Rantai Penghakiman Kurapika. Kira-kira 2000 Henchmen - Dibunuh oleh Pasukan Hantu.

Adakah hisoka mati?

Setelah berjaya dalam tugasan ini, Hisoka mati selepas berlawan dengan Chrollo di Arena Syurga, tetapi menghidupkan semula dirinya, dan mengamuk membunuh terhadap Pasukan Hantu. ... Jenis Nen Hisoka ialah Transmutasi, membolehkan dia menukar jenis atau sifat auranya.

Siapa ibu Gon?

Pada penghujung pita itu, apabila Ging akan memberitahunya tentang ibunya, bukannya mendengarnya hingga akhir, Gon hanya menghentikan pita itu dan menyatakan bahawa Mito ialah ibunya.

Siapa yang lebih kuat Gon atau kurapika?

Walaupun Gon kuat, terdapat terlalu banyak komplikasi yang boleh dia hadapi untuk melawan Kurapika. Seperti, Kurapika lebih kuat sedikit daripada Gon, dengan potensi untuk menjadi lebih kuat dari semasa ke semasa.

Adakah killua jatuh cinta dengan Gon?

Jawapan pendek: Terdapat sedikit atau tiada cinta kanonik dari Killua atau Gon terhadap yang lain. Jika apa-apa jenis cinta hendak disimpulkan dengan jelas, ia harus dianggap sebagai platonik atau persaudaraan. Jawapan yang lebih panjang: Sejak kecil, Killua telah kehilangan pengalaman mempunyai kawan.

Siapa yang paling berkuasa dalam anime?

15 Watak Anime Paling Berkuasa & Terkuat Sepanjang Zaman

  • Mob – Mob Psycho 100. ...
  • Tetsuo Shima – Akira. ...
  • Beerus – Dragon Ball Super. ...
  • Ultra Instinct Goku – Dragon Ball Super. ...
  • Whis – Dragon Ball Super. ...
  • Saitama – One Punch Man. ...
  • Zeno – Dragon Ball Super – Watak anime yang paling berkuasa dan terkuat sepanjang zaman.

Siapakah 5 pengguna Nen teratas?

Berikut ialah 10 pengguna Nen yang paling terkenal dalam Hunter x Hunter.

  1. 1 Meruem. Juga dikenali sebagai Raja, Meruem ialah Semut Chimera terkuat dan makhluk paling berkuasa dalam keseluruhan siri Hunter x Hunter sehingga kini.
  2. 2 Isaac Netero. ...
  3. 3 Maha Zoldyck. ...
  4. 4 Pengawal Diraja. ...
  5. 5 Zeno Zoldyck. ...
  6. 6 Ging Freecss. ...
  7. 7 Gon Freecss. ...
  8. 8 Chrollo Lucilfer. ...

Mengapa hisoka dan Illumi berkahwin?

Sama ada mereka sudah berkahwin atau tidak masih menjadi misteri. Walau bagaimanapun, Yoshihiro Togashi, pencipta 'Hunter X Hunter,' menjadikan hubungan mereka kanon dalam Jilid 36, Bab 377 manga. Seperti yang dinyatakan dalam manga, ia lebih kepada persediaan "memberi-dan-menerima" yang menawarkan faedah bersama kepada mereka. ...

Siapa yang akan menang dalam pertarungan kurapika atau hisoka?

Walaupun Hisoka sebenarnya bukan ahli Troupe, ada kemungkinan kontrak Kurapika boleh bekerja dengannya. Sekiranya berlaku, tiada peluang untuk Hisoka mengalahkannya. Menentang ahli Troupe, Kurapika tidak dapat dikalahkan, yang bermaksud Hisoka akan menghadapi kesukaran untuk mengalahkannya dalam pertempuran.

Siapa kurapika atau killua yang lebih kuat?

Kurapika hanya menang jika killua Bergabung FT. Jika tidak Killua menang dengan Godspeed (dia nampaknya watak manusia yang paling pantas ditunjukkan sehingga sekarang) dan tangan pembunuh. Killua mengekang Kurapika, bukan perlawanan. Killua secara fizikal jauh lebih kuat, mempunyai aura yang lebih besar dan telah berlatih jauh lebih banyak daripada Kurapika.

Siapa yang membunuh Menthuthuyoupi?

Menthuthuyoupi mula percaya salah seorang musuhnya mempunyai keupayaan untuk teleport. Killua kemudian berjalan kepadanya dan mengaktifkan Godspeed. Tanpa Menthuthuyoupi dapat melakukan apa-apa, Killua membelasahnya secara berat sebelah semasa di bawah kesan keupayaan; kemudian, dia jatuh semula.

Siapa yang boleh mengalahkan Goku?

Satu-satunya yang boleh mengalahkan goku ialah whis atau mana-mana malaikat dan Zeno agung. Tiada seorang pun daripada yang lain ini tidak akan berpeluang. Goku ialah protagonis utama siri Dragon Ball Akira Toriyama yang, tidak dapat dinafikan, salah satu anime paling popular yang pernah dibuat.

Mengapa Gon kehilangan Nennya?

Gon kehilangan nennya selepas pergaduhannya dengan Neferpitou. Sebab mengapa itu berlaku, menurut rakan-rakannya, adalah trauma emosi yang dia hadapi apabila realiti kematian Kite menyebabkan dia melampaui batas, sehingga dia membuat kontrak sementara dengan Nennya sebagai pertukaran untuk kematian mereka yang menganiayanya. .

Adakah Gon pernah membesar?

Untuk berbuat demikian, Gon didorong sejak saat itu untuk mendapatkan Lesen Hunter, juga ingin mengetahui apa yang akan menyebabkan Ging memilih profesionnya sebagai Hunter daripada menjadi ibu bapa sebagai motivasinya untuk menjadi Hunter. Membesar, Gon belajar di rumah dan satu-satunya kawan seusianya ialah Noko.

Adakah Gon menjadi pemburu percubaan pertama?

Gon tidak dapat ditandingi dalam pertempuran, tetapi keengganannya untuk menyerah menyebabkan Hanzo kalah dalam pertempuran—membuat Gon pemohon pertama yang lulus Peperiksaan Pemburu ke-287.