Adakah trey kennedy telah berkahwin?

Pada September 2019, Kennedy mengumumkan pertunangannya dengan Katie Byrum, seorang jurutera bioperubatan. Trey dan Katie telah berkahwin dalam satu majlis tertutup pada 23 Mei 2020.

Di manakah Trey Kennedy tinggal sekarang?

Semua orang yang kini terpaksa bekerja dari rumah boleh menghargai apa yang telah dicapai oleh Trey Kennedy. Dari rumahnya di pinggir bandar Kansas City, pelawak itu mengeluarkan video pendek yang telah memperoleh 100 juta tontonan. Dan, ya, ini adalah kerja hariannya.

Berapa umur Trey Makin?

Mengikut tarikh lahirnya, umur Trey Makai ialah 13 tahun (setakat 2021). Dia menyambut hari lahirnya pada 21 Ogos setiap tahun.

Siapa yang berkahwin dengan Trey Kennedy?

Kehidupan peribadi. Pada September 2019, Kennedy mengumumkan pertunangannya dengan Katie Byrum, seorang jurutera bioperubatan. Trey dan Katie telah berkahwin dalam satu majlis tertutup pada 23 Mei 2020.

Siapa Trey King?

Trey King ialah seorang pelakon yang muncul sebagai pelakon latar belakang dalam episod Star Trek: Voyager dan Star Trek: Enterprise serta dalam filem cereka Star Trek: Insurrection. Kostumnya dan kulit kepala Suliban kesan khasnya dari episod ENT musim pertama "Ditahan" telah dijual di It's A Wrap!

Setiap Video Perkahwinan

Berapakah nilai Matt Cutshall?

Nilai Bersih Matt Cutshall ialah $700 ribu.

Adakah Trey sesler masih hidup?

Walaupun terdapat khabar angin bahawa dia meninggal dunia, dia masih tersenarai sebagai banduan yang aktif oleh Jabatan Keadilan Jenayah Texas.

Di mana Trey King bekerja?

Tugas harian Datuk Bandar Dacula Trey King ialah mengajar kimia di Collins Hill High.

Apa yang berlaku kepada keluarga Crist?

Selepas perjalanan yang panjang, berjaya dan memberi inspirasi, Keluarga Christ baru-baru ini mengumumkan bahawa mereka akan berhenti selepas mereka menamatkan tarikh yang tinggal Jelajah Pantai Barat Februari mereka dan beberapa rancangan perpisahan yang tersebar sepanjang tahun ini.

Berapakah pendapatan Trevor Wallace?

Melalui hasil iklan YouTube sahaja, Wallace memperoleh sekitar $27,000 sebulan, menurut anggaran daripada Net Worth Spot. Ini menambah sehingga kira-kira $407,000 setahun, daripada pendapatan YouTube sahaja.

Adakah Theo von mempunyai sebarang tawaran istimewa?

Pelawak selatan Theo Von menawarkan pandangan yang berbelit tentang kemalangan temu janjinya, bertemu Brad Pitt, mengejar cimpanzi yang melarikan diri dan banyak lagi.

Di manakah Gigguk tinggal sekarang?

Pada Oktober 2019, dia dan tunang semasanya Sydney (dikenali sebagai Sydsnap di YouTube) berpindah ke Tokyo, Jepun bersama-sama.

Adakah Arielle dan Matt berkencan?

Kehidupan peribadi. Sehingga September 2019, Vandenberg telah bertunang dengan rakan bintang Vine Matt Cutshall. Dia sebelum ini berkencan dengan vokalis Arctic Monkeys Alex Turner selama tiga tahun dari 2011 hingga 2014.

Apakah yang Matt Cutshall lakukan untuk hidup?

Matt Cutshall ialah seorang pelakon dan penulis, terkenal dengan Manhattan Love Story (2014), Awkwardness (2015) dan ...

Apakah keunikan Matt Cutshall?

Matt Cutshall adalah bintang media sosial yang sebelum ini menyanyi dalam kumpulan lelaki bernama It Boys. Dia juga seorang pencipta kandungan YouTube. Dia terkenal dengan memuat naik video muzik serta kandungan lucu dalam talian.

Bagaimanakah Arielle dan Matt mula berkencan?

Ia adalah pokok anggur yang pada asalnya menyatukan Arielle dan Matt. Matt dan Arielle telah berkawan selama bertahun-tahun apabila penyanyi itu menjemputnya untuk bekerjasama dengannya dalam beberapa video kandungan untuk Vine. Semasa membuat video, kedua-duanya mendapati diri mereka mahu menjadi lebih daripada kawan lama.