Bolehkah saya menonton diari masa depan?

Tonton Penstriman Diari Masa Depan Dalam Talian | Hulu (Cubaan percuma)

Apakah platform diari masa depan?

Diari Masa Depan | Tonton terus Funimation.

Adakah diari masa depan di Crunchyroll?

Ia mengesahkan bahawa Diari Masa Depan dihidupkan Funimation tetapi bukan Crunchyroll. lorreen menulis: nicvonman123 menulis: Sila baca semua ini, Jadi pada salah satu topik saya, saya bertanya tentang anime di mana gadis itu akan marah jika lelaki itu berada di sekeliling gadis lain.

Apakah yang boleh saya tonton Mirai Nikki?

Mirai Nikki - Tonton terus Crunchyroll.

Adakah terdapat anime diari masa depan?

Diari Masa Depan (Bahasa Jepun: 未来日記, Hepburn: Mirai Nikki) ialah siri manga Jepun yang ditulis dan diilustrasikan oleh Sakae Esuno. ... Siri televisyen anime 26 episod yang diterbitkan oleh Asread, disiarkan di Jepun antara Oktober 2011 dan April 2012. Funimation telah melesenkan anime untuk diedarkan di Amerika Utara.

Patutkah Anda Tonton: Mirai Nikki (Diari Masa Depan)

Adakah Yuki benar-benar mencintai Yuno?

Yukkii dan Yuno diletakkan di belakang van polis, di mana Yukkii mengesahkannya Yuno, sebenarnya, mencintainya dan menciumnya. Pengakhiran Bahagia Yuno muncul semula dalam diarinya.

Kenapa akise cium Yuki?

Menggunakan detik kekeliruan First, Aru mencium Yukki dan mengulangi hasratnya untuk melindunginya sebelum melompat turun untuk berhadapan dengan Yuno yang marah.

Kenapa Yuno jatuh cinta dengan Yuki?

Setahun sebelum peristiwa siri itu, Yuno jatuh cinta secara obsesif dengan rakan sekelas Yukiteru "Yuki" Amano, kerana janji yang dia buat dengan dia untuk pergi melihat bintang bersama-sama. ... Dalam kesedihannya, Yuno kembali ke masa lalu, mencipta Dunia Kedua dalam proses itu, dan membunuh serta menggantikan dirinya yang lain.

Adakah funimasi lebih baik daripada crunchyroll?

Crunchyroll memfokuskan pada anime sari kata. Ia lebih mahal sedikit tetapi mempunyai perpustakaan anime yang lebih besar. Funimation lebih berpatutan dengan kandungan yang kurang tetapi memfokuskan pada anime yang dialih suara dalam bahasa Inggeris dan anime sarikata. Jika anda menikmati anime anda dalam bahasa Jepun asalnya dengan sarikata Inggeris, kemudian langgan Crunchyroll.

Adakah Diari Masa Depan Yandere?

Yuno Gasai adalah salah satu yang lebih "terkenal" yanderes. Dia ialah protagonis wanita utama/anti heroin anime dan manga Mirai Nikki (juga dikenali sebagai Diari Masa Depan".

Adakah Netflix mempunyai diari masa depan?

Maaf, Diari Masa Depan: Musim 1 tidak tersedia di American Netflix, tetapi anda boleh membuka kuncinya sekarang di AS dan mula menonton! Dengan beberapa langkah mudah, anda boleh menukar rantau Netflix anda kepada negara seperti Itali dan mula menonton Netflix Itali, yang termasuk Diari Masa Depan: Musim 1.

Adakah Tokyo Ghoul dalam crunchyroll?

Crunchyroll tidak mempunyai Tokyo Ghoul. Funimation mempunyai hak penstriman jadi anda perlu pergi ke sana untuk menontonnya dan saya fikir ia mungkin juga di Hulu.

Adakah Mirai Nikki akan mengadakan Musim 2?

Ini diikuti dengan sekuel OVA bernama 'Mirai Nikki: Redial', yang dikeluarkan pada 19 Jun 2019. ... Tekaan terbaik kami ialah dalam senario yang tidak mungkin anime diperbaharui, tarikh keluaran 'Mirai Nikki' musim 2 boleh jadilah kadang-kadang pada 2021 atau 2022.

Adakah Yuki dan yuno tidur bersama?

Yuno dan Yuki menjadi "satu" sebelum ini, dan menjemputnya untuk mandi bersamanya dan dia menerimanya, tetapi memutuskan untuk pergi lebih awal sebelum menjadi terlalu sejuk. Mereka kemudian memutuskan untuk tidur bersama dan gugup pada kali pertama mereka, berikutan ini kedua-duanya melakukan hubungan seks mendakwa cinta mereka antara satu sama lain.

Adakah diari masa depan di Amazon Prime?

Tonton Diari Masa Depan Musim 1 | Video Perdana.

Berapa umur yuno?

Yuno Gasai ialah seorang Gadis berumur 14 tahun daripada Sakurami City yang diberi kuasa untuk melihat masa depan sehingga 90 Hari lebih awal, serta 11 lagi Pemilik Diari. Deus, Tuhan Masa dan Angkasa, memberikan dua belas orang ini kuasa untuk bersaing dalam Permainan Survival.

Langganan anime mana yang terbaik?

Perkhidmatan Penstriman Anime Terbaik

  • Netflix: Terbaik untuk Pemula Anime.
  • Hulu: Terbaik untuk Klasik.
  • Funimation: Terbaik untuk Penggemar Anime.
  • Crunchyroll: Terbaik untuk Subs Anime.
  • VRV: Terbaik untuk Penagih Anime.

Adakah funimation membeli Crunchyroll?

Sony Pictures Entertainment mempunyai memuktamadkan pembelian Crunchyroll melalui Funimation Global Group, LLC., usaha sama mereka dengan anak syarikat Sony Music Entertainment (Jepun) Inc. Aniplex, menurut kenyataan akhbar syarikat.

Siapa yang berkahwin dengan Asta?

4. Dengan siapakah Asta akan berakhir? Selepas melihat semua pasangan lain, Asta akan berakhir dengan Noelle Silva. Kedua-dua manga dan anime bergerak ke hadapan dalam arah yang sama juga dalam cara Shonen klasik.

Adakah Yuki jatuh cinta dengan Tohru?

Sejak Yuki tidak pernah mempunyai hubungan yang berfungsi dengan ibunya, perkara yang paling dia dambakan ialah kasih sayang, sokongan, dan penerimaan tanpa syarat daripada seseorang yang tidak akan pernah menolaknya. Inilah yang dia temui dalam Tohru, kerana dia telah memberikan kepadanya segala yang tidak ibunya berikan. ... Yuki mengakui bahawa dia mencintai Tohru secara platonik.

Siapa yang Yuki cintai sebenarnya?

Yuki mempunyai cinta untuk kedua-dua Kaname dan Zero dalam cara yang berbeza dan mereka berdua menyayanginya, tetapi Yuki sebahagiannya adalah kakak kepada Kaname. Kaname dan Zero mempunyai antagonisme asas antara satu sama lain kerana mereka sememangnya musuh bebuyutan.

Apakah rahsia Yuno?

Akise mendedahkan bahawa Yuno di sini adalah palsu kerana mayat ketiga yang ditemui di rumah Yuno sebenarnya Yuno Gasai yang sebenar, dikenal pasti secara positif melalui ujian DNA dengan tali pusat ditinggalkan di rumah anak yatim tempat Yuno sebenar menjadi anak angkat. ... Yukiteru dan Yuno memutuskan untuk bersembunyi sehingga Minene menyerang pejabat John.

Adakah akise ARU manusia?

Dia sentiasa bagus di sekolah, dan dia mempunyai sedikit pengetahuan tentang cara teknologi berfungsi bersama-sama dengan mahir dalam pertempuran tangan ke tangan. Selain itu, dia berazam dan tidak mudah berhenti. Tetapi dia masih manusia.

Dengan siapa yukiteru berakhir?

Yuki dan Yuno diletakkan di belakang van polis, di mana Yuki mengesahkan bahawa Yuno sebenarnya mencintainya selepas semua dan dia menciumnya. Pengakhiran Bahagia Yuno muncul semula dalam diarinya.