Bagaimana untuk mendapatkan bahagian skop aether?

Bahagian Skop Aether sahaja bertelur dalam dimensi Dark Aether. Bunuh zombi untuk memunculkan semula portal Dark Aether dan masuk semula untuk mendapatkan ketiga-tiga bahagian. Sebaik sahaja anda mempunyai bahagian, anda boleh membina Skop Aether di meja kerja di dalam bilik bertelur.

Bagaimanakah anda membuat skop Aether?

Yang ini agak mudah dicari jika anda tahu di mana hendak mencari. Halaman adalah tempat mod zombi bermula. Sebaik sahaja anda mempunyai bahagian yang anda perlukan untuk kembali ke bilik Pemecut Zarah dan pergi ke tingkat bawah di bawah Pack-a-Punch. Terdapat sebuah meja kerja di sini yang boleh anda gunakan untuk mencipta Skop.

Apakah yang perlu saya lakukan selepas saya mendapat skop Aether?

Dengan mengandaikan anda telah melakukan segala-galanya, anda mungkin akan menemui Portal Aether di Teluk Perubatan. Jadi Aetherscope pada dasarnya berfungsi seiring dengan item lain - Diari Doktor Vogel. Jadi cabaran utama anda sebaik sahaja anda mendapat skop adalah untuk kembali ke Aether dan kemudian pergi ke Medical Bay.

Bagaimanakah anda membina skop Aether dalam Zombi Perang Dingin?

Langkah pertama anda dalam laluan untuk membina Aetherscope Black Ops Cold War ialah memastikan anda telah membina Mesin Pack-A-Punch. Anda boleh melakukannya dengan memasuki Dark Aether melalui Pemecut Zarah dan mencari Pack-A-Tebuk bahagian (ditanda pada HUD dan peta mini anda) untuk membina Mesin.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan sepana Aether?

Jika anda memusnahkan Fury Crystals, anda boleh membuka kunci Alat Aether yang berkuasa. Walau bagaimanapun, pemain juga melaporkan bahawa sepana juga digugurkan oleh Zombi dalam Wabak. Ingat bahawa ini adalah kemungkinan hanya untuk pemain peringkat tinggi.

DIE MASCHINE: *AETHERSCOPE* SEMUA BAHAGIAN & PORTALS DIJELASKAN! LOKASI BAHAGIAN SKOP AETHER DIE MASCHINE

Apa yang saya lakukan dengan alat Aether?

Alat Aether ialah item jarang Lagenda yang anda boleh mengambil hanya dalam Wabak pada masa penulisan ini. Apabila anda mengambilnya, mana-mana senjata yang anda pegang akan dinaik taraf secara automatik kepada peringkat kerosakan seterusnya di laluannya.

Mengapa saya tidak boleh mengambil alat Aether?

Alat Aether ialah item istimewa yang terdapat dalam mod Zombies Call of Duty: Black Ops Cold War. ... Walau bagaimanapun, Alat Aether tidak boleh diambil jika senjata telah mencapai kelaziman Legenda.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Dark Aether dalam Perang Dingin?

Setiap kelas senjata, atau kategori, perlu dilengkapkan sepenuhnya. Ini bermakna setiap yang ada Tulah kulit Diamond dalam Ops Hitam Zombi Perang Dingin mesti dibuka kuncinya. Itu adalah langkah terakhir untuk mendapatkan kulit Dark Aether. Selepas setiap camo Plague Diamond telah diperoleh, Dark Aether akan dibuka secara automatik untuk digunakan.

Apakah skop Aether melakukan Perang Dingin?

Skop Aether mendedahkan portal dan anomali aneh lain dalam dimensi Dark Aether, dan ia diperlukan untuk menyelesaikan pencarian telur Paskah utama yang tersembunyi dalam peta.

Mengapa tiada portal Aether bertelur?

Betulkan Portal Aether Tidak Bertelur dalam Isu Perang Dingin

baiklah, isu itu boleh diselesaikan dengan membina 'skop Aether'. Setelah skop dibina, portal boleh dilihat oleh pemain. Tiga bahagian penting diperlukan untuk membina Skop Aether.

Bolehkah anda Cold War Easter Egg secara solo?

Hanya satu pemain perlu mencapai helikopter untuk melengkapkan Telur Paskah. Dari Makmal Senjata, pergi ke Bilik Kawalan, melalui Terowong, naik dan keluar terus ke Tapak Ranap dan turun ke Kolam. Tunggu Helikopter merendahkan dirinya dan berinteraksi dengannya untuk masuk! Itu sahaja, anda sudah selesai!

Apa yang anda patut lakukan dalam zombi Perang Dingin?

Matlamat utama anda dalam Black Ops Cold War Zombies, seperti setiap, adalah untuk memperoleh mesin Pack-a-Punch, yang membolehkan anda menaik taraf senjata anda. Namun, sebelum anda berbuat demikian, objektif anda dari awal lagi adalah untuk keluar dari kawasan permulaan dan pergi ke Kemudahan bawah tanah untuk menghidupkan kuasa.

Apakah 3 portal dalam Minecraft?

Portal

  • Portal Nether – Pembentukan blok obsidian khusus yang mencipta struktur yang digunakan untuk bergerak ke Nether. ...
  • Portal akhir – Pembentukan khusus 12 blok Kerangka Portal Akhir yang mencipta struktur yang digunakan untuk mengembara ke Akhir. ...
  • Portal keluar – Portal keluar dari Akhir, dibingkai dalam batuan dasar.

Berapa kerapkah portal Aether bertelur?

Ia hanya akan bertelur sekali setiap pusingan, jadi jika anda tidak melengkapkan ketiga-tiga kristal untuk bahagian elektrik; maka anda perlu menunggu sehingga pusingan seterusnya.

Bagaimanakah anda mendapat Aether gelap dalam zombi?

Untuk membuka kunci Dark Aether Camo dalam Zombi, pemain perlu mula-mula buka kunci Golden Viper Camo, diikuti dengan Plague Diamond Camo. Golden Viper Camo boleh diperolehi dengan membuka kunci semua 35 Zombies Camo untuk satu senjata, ini kemudiannya akan membuka kunci Golden Viper Camo untuk senjata itu secara automatik.

Apakah kuasa penuh dalam wabak?

Kuasa Penuh ialah peningkatan kuasa yang dipaparkan dalam Zombi muncul dalam semua peta dalam Call of Duty: Black Ops 4. Ia juga muncul dalam Zombies Onslaught dan Outbreak daripada Call of Duty: Black Ops Cold War. ... Dalam Black Ops Cold War, pemain yang mengambilnya akan dikenakan caj penuh pada Naik Taraf Medan mereka.

Bagaimanakah anda menggunakan kristal Aether dalam perang dingin?

Aetherium Crystals boleh digunakan untuk naik taraf semuanya dalam pemuatan zombi terbaik anda dalam Perang Dingin. Untuk melihat peningkatan yang anda boleh gunakan kristal anda, pergi ke tab pemuatan dalam menu lobi zombi, kemudian ke kemahiran, dan kemudian ke salah satu daripada empat kategori peningkatan: kelas senjata, naik taraf medan, faedah atau mod peluru.