Mengapa kakashi membunuh rin?

Menurut fandom Naruto, Rin memang meminta Kakashi untuk membunuhnya untuk melakukannya selamatkan Konoha, kampungnya. Selepas binatang berekor tiga dimasukkan ke dalam dirinya, Rin memutuskan dia tidak mahu binatang itu mengawalnya dan memusnahkan rumahnya. Walau bagaimanapun, dia tidak dapat mengambil nyawanya sendiri dan Kakashi juga tidak mahu.

Kenapa Rin melompat di hadapan Kakashi?

Tujuan mereka adalah untuk Rin pulang ke kampung, di mana mereka akan membuka segel, membunuh Rin dan mempunyai 3 ekor mengamuk pada Daun Tersembunyi. Mengetahui itu, Rin melompat di hadapan Chidori milik Kakashi ketika dia menyerbu ninja Mist tersembunyi untuk membunuh dirinya dan menggagalkan rancangan mereka.

Adakah Rin cintakan Kakashi?

Ia telah disahkan bahawa Rin mempunyai perasaan terhadap Kakashi. Walaupun tidak pernah dipastikan sama ada Kakashi menyayanginya sebagai balasan, perasaannya akan menambahkan lagi penyesalan dan kesedihan yang amat besar yang dirasai Kakashi atas kematiannya.

Adakah Kakashi menyesal membunuh Rin?

Rin melompat di hadapan Kakashi semasa dia cuba membunuh lawan dengan Pedang Petirnya. Rin tidak dibunuh oleh Kakashi; sebaliknya, dia membunuh diri dengan bantuannya. ... Walaupun tidak pernah terbukti sama ada Kakashi menyayanginya sebagai balasan, sentimennya akan menambah penyesalan dan kesedihan mendalam Kakashi atas kematiannya.

Adakah obito tahu kenapa Kakashi membunuh Rin?

Bagi Obito, Kakashi adalah mangsa sama seperti Rin. Dia tidak menyalahkan Kakashi kerana membunuh Rin sebaliknya "membiarkannya mati" dan tidak dapat menunaikan janjinya. Dia sedar tentang hakikatnya Rin mempunyai 3-Ekor di dalam dirinya dan memilih untuk mati dengan tangan Kakashi.

Madara dan Obito || Kisah Kakashi Membunuh Rin

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Apakah yang berlaku kepada 3 ekor itu selepas Rin meninggal dunia?

Sejak Rin mati tanpa ada Isobu diekstrak, Isobu ialah binatang berekor pertama yang diketahui telah "mati" dan dihidupkan semula. Dalam Penampilan Tiga Ekor, penangkapan Isobu berlaku lebih lewat daripada dalam manga, tetapi dimainkan dengan cara yang sama.

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Siapa anak lelaki Kakashi?

Ken (ケン, Ken) ialah seorang shinobi dari Konohagakure dan ahli puak Hatake. Dia adalah anak tunggal Kakashi Hatake dan Mina. Dia genius seperti bapanya, tetapi dia juga suka bermain dan tidak mengambil perkara yang serius seperti ibunya.

Rock Lee kahwin dengan siapa?

Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Siapa yang Rin jatuh cinta?

Dengan logik ini, Rin dapat menyedari bahawa dia suka Obito. Bagaimanapun, adegan akhirat selepas Obito meninggal banyak menunjukkan. Pada pendapat saya, sehingga dia meninggal dunia dia menyukai Kakashi dan percaya bahawa dia benar-benar mencintainya. Kemudian selepas dia meninggal dunia dan mengawasi Obito, dia menyedari bahawa hatinya sebenarnya bersama Obito.

Adakah sesiapa yang menyukai Kakashi?

Sehingga detik ini dalam cerita, Kakashi Hatake adalah 100% bujang. Walaupun ramai peminat nampaknya bercampur-baur kerana seorang gadis bernama Hanare, Kakashi secara kanonik single dalam kedua-dua siri manga dan anime.

Siapa yang membunuh Kakashi?

Kesimpulan. Apakah episod kematian Kakashi?, Kakashi Hatake mati dalam episod ke-159 musim 8 dalam siri animasi Naruto Shippuden Manga. Walaupun, dia hidup semula dengan sakit yang membunuhnya selepas membuat perjanjian dengan Naruto. Kakashi adalah penjejak naruto, hashirama, dan sasuke.

Mengapa Kakashi kehilangan Sharingannya?

Kakashi kehilangan sharingan apabila ia dicuri oleh Madara semasa perang Ninja Besar Keempat. Dia kemudiannya dihadiahkan mangekyo sharingan pertarungan daripada Obito, menyebabkan Kakashi kehilangan kebolehan Uchihanya sebagai pertukaran selepas pertarungan.

Bagaimana jika Rin tidak pernah mati?

Rin tidak mati bermakna obito muda tidak akan melakukan kejahatan ( rancangan madara gagal ). Bermakna kurama tidak akan dibebaskan di kampung daun , minato akan hidup , kampung tidak akan menyalahkan uchiha , obito kakashi dan sambungan minato mungkin menghalang uchiha daripada berlari di atas daun , Itachi tidak perlu membunuh klannya .

Adakah Neji jatuh cinta dengan Hinata?

Neji kelihatan terdesak apabila Hinata dicederakan dan dipukul semasa perang dan dia tidak dapat melindunginya; Mereka berperang di sebelah satu sama lain dalam peperangan terbesar dalam hidup mereka dan menjaga satu sama lain semasa peperangan itu; ... Ini boleh ditafsirkan sebagai Neji mempunyai perasaan romantik terhadap Hinata, atau menyayanginya sebagai keluarga.

Kenapa Neji dibunuh?

Jika anda tertanya-tanya mengapa Neji dibunuh, anda bukan seorang sahaja. Nasib baik, pencipta Naruto telah menjelaskan mengapa dia merasakan kematian itu perlu. ... Malah, Kishimoto menjelaskan bahawa dia telah memilih untuk menjadikan Hinata sebagai heroin terkemuka dalam Naruto beberapa ketika dahulu, dan kematian Neji membantu membawanya lebih dekat dengan Naruto.

Apakah kata-kata terakhir Neji?

Jika anda ingin tahu apa kata-kata terakhir Neji Hyuga, berikut adalah: "Ayah, akhirnya saya faham perasaan awak…Kebebasan yang anda rasai apabila anda memilih untuk mati untuk melindungi rakan-rakan anda…"

Bagaimanakah teman lelaki Lady Tsunade meninggal dunia?

Walaupun Tsunade cuba menyelamatkannya, dia gagal kerana kecederaan mautnya. Sebagai Dan meninggal dunia akibat kehilangan darah yang membawa maut, yang gagal dihentikan oleh Tsunade, ia menyebabkan dia mengalami hemofobia.

Siapa Hokage ke-8?

Ini menjadikan masa depan jawatan Hokage terbuka, tetapi siapa yang boleh menjadi barisan seterusnya? Pilihan yang paling mungkin untuk menjadi Hokage Kelapan ialah Konohamaru Sarutobi. Seperti Boruto, Konohamaru adalah seorang ninja dengan darah Hokage dalam nadinya, terima kasih kepada datuknya, Yang Ketiga.

Siapa yang membunuh Madara?

Madara telah "dikalahkan" oleh Zetsu Hitam dalam episod 458 Naruto Shippuden. Madara membangkitkan dirinya sepenuhnya dengan mengorbankan Obito yang dikalahkan dan mengarahkan Zetsu Hitam untuk mengawal tubuh Obito untuk melakukan Samsara Teknik Kehidupan Syurga.

Siapakah 4 ekor Jinchūriki?

Rōshi (老紫, Rōshi) ialah shinobi Iwagakure dan jinchūriki Empat Ekor.

Bagaimana Rin mati?

Rin, bagaimanapun, kemudiannya memilih untuk komited bunuh diri daripada mempertaruhkan keselamatan Konoha yang dicapainya dengan memintas Chidori milik Kakashi, yang bertujuan untuk memukul Kiri-nin, menyucuk dirinya dan mati sebelum budak lelaki yang disukainya bersama dua orang itu tidak menyedari kehadiran Obito.

Siapakah binatang berekor yang paling kuat?

Binatang Berekor Sembilan – Kurama. Kurama adalah yang paling kuat daripada binatang berekor sembilan. Kali terakhir ia dimeterai dalam Naruto Uzumaki dari Konohagakure, iaitu, protagonis siri ini.