Adakah stefan dan elena berakhir bersama?

5 Musim 4: Elena Memilih Stefan, Tetapi Menjadi Vampire Dan Memilih Damon. ... Elena memberitahu Stefan bahawa dia memilih dia daripada Damon dan mereka kembali bersama untuk beberapa episod. Walau bagaimanapun, perasaan Elena yang memuncak terhadap Damon mematahkan dia dan Stefan, dan Stefan menjadi taksub untuk mencari penawar untuk vampirisme.

Dengan siapa Elena berakhir?

Pada akhir musim ke-8, dia telah didedahkan untuk berkahwin dengan bahagia Damon.

Adakah Elena dan Stefan berkahwin?

9 Stefan Berkahwin dengan Elena Daripada Caroline

Dalam "I'll Wed You In The Golden Summertime" Musim 8, Stefan berkahwin dengan minat cinta jangka panjangnya, Caroline Forbes. Detik ini membuatkan penghantar Sterolin bergembira, tetapi peminat hubungan epik Stefan dengan Elena telah dikempiskan oleh percintaan akhir permainan Salvatore yang lebih muda.

Mengapa Elena tidak berakhir dengan Stefan?

Sebagai manusia, Elena lebih berkesan dapat membahagikan perasaannya terhadap Damon dan mengutamakan kesetiaannya kepada Stefan. Sekali dia menjadi pontianak, bagaimanapun, cintanya diperbesar. Oleh itu, ia telah mendedahkan perasaannya terhadap Stefan dan tidak lagi boleh diabaikan dengan mudah.

Adakah Stefan dan Elena pernah berkumpul?

mereka hubungan kembali terjalin dan berlarutan hingga awal musim 4. Walaupun mereka akhirnya berpisah apabila Elena mula membalas cinta Damon, dan memilih untuk berterus terang dengan Stefan tentang perasaan dan niatnya. Dia bertekad untuk meneruskan, sebelum dia mendapati bahawa Elena adalah saudara kepada Damon.

The Vampire Diaries: 8x16 - Kematian Stefan, dia mengucapkan selamat tinggal kepada Elena dan berdamai dengan Lexi

Adakah Stefan menipu Elena?

Ya, dia memang memupuk perasaan terhadap Damon semasa Stefan pergi dengan Klaus tetapi dia akhirnya memilih untuk "mengucapkan selamat tinggal" kepada Stefan. ... Ya, Elena tidak setia dan tidak menghormati Stefan. Elena mencium Damon pada penghujung Musim 2, apabila dia dan Stefan MASIH BERSAMA. Tidak kira apa maksudnya, ia menipu.

Apakah yang Stefan beritahu Elena sebelum dia meninggal dunia?

Semasa kedua-duanya berkongsi pelukan, Stefan membisikkan sesuatu yang tidak jelas ke telinga Elena dan sebaik sahaja Bonnie memecahkan jampi tidur, Elena mendedahkan apa yang Stefan katakan: kata-kata terakhirnya adalah untuk Caroline. "Suatu hari, apabila awak bangun, beritahu Caroline saya mendengarnya.

Siapakah cinta sejati Stefan?

1 Elena Gilbert

Caroline pernah memanggil Stefan "cinta epik Elena." Stefan mungkin bukan cinta dalam hidup Elena, kerana dia akhirnya jatuh cinta pada abangnya, tetapi Elena sentiasa menjadi cintanya.

Adakah Stefan berhenti mencintai Elena?

Stefan terus menerus cuba untuk membunuh Elena tetapi dia mula bergantung pada Damon dan terkejut apabila dia tidak berada di sana untuk menyelamatkannya, namun, dia berjanji tidak akan meninggalkannya lagi. Walaupun memberitahu Elena dia tidak lagi mencintainya, Stefan kemudian mengaku bahawa dia tidak pernah berhenti mencintainya dan mahu memenanginya kembali.

Mengapa Damon meninggalkan Elena?

Episod ini berakhir dengan Elena dan Damon bergaduh mengenai hubungan mereka dan berapa banyak yang bergantung kepada yang lain. Mereka memutuskan untuk berpisah kerana cinta mereka membuat mereka sesuatu yang lain daripada apa yang mereka sebenarnya tetapi mereka berakhir di atas katil bersama-sama kerana mereka tidak dapat melawan apa yang mereka rasa antara satu sama lain.

Adakah Stefan mempunyai bayi?

Anak Belum Lahir Stefan Salvatore dan Valerie Tulle ialah janin yang pertama kali disebut dalam Age of Innocence. Kanak-kanak ini dibunuh oleh Julian pada tahun 1863. Dalam mimpi Stefan, dia adalah seorang budak lelaki berusia sebelas tahun bernama Jacob yang, nampaknya, manusia.

Adakah Stefan dan Elena mempunyai bayi?

Sesungguhnya, Stefanie Salvatore — seperti yang dirujuk semasa episod Musim 1 The CW's Legacies — adalah anak perempuan Elena Gilbert dan Damon Salvatore, dinamakan dalam ingatan penuh kasih sayang mendiang, Stefan yang hebat.

Dengan siapa Caroline berkahwin?

Caroline berkahwin dengan Stefan dan Elena berkahwin dengan Damon. Dia juga muncul di The Originals musim kelima dan terakhir.

Adakah Elena hamil dalam warisan?

"Legacies" mengesahkan bahawa Damon dan Elena daripada "The Vampire Diaries" Mempunyai Anak Perempuan Dan saya Emosi. JADI. BANYAK.

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Dan ya, rancangan itu kemudiannya mengesahkan bahawa Damon dan Elena mempunyai beberapa anak - Jenna, Sarah Lillian dan seorang anak lelaki, Grayson.

Siapa Nina Dobrev Dating 2020?

Nina Dobrev dan milik Shaun White percintaan angin puyuh telah menjadi sangat serius, sangat cepat. Alum Vampire Diaries dan pemain papan salji profesional mencetuskan khabar angin temu janji pada Februari 2020 apabila peminat menyedari bahawa mereka telah berkongsi foto yang sama dari perjalanan ke Afrika Selatan.

Siapakah jodoh Stefan?

Peminat Delena mungkin akan marah jika Stefan dan Elena disambung semula secara romantis, tetapi rancangan itu telah membuat satu titik sepanjang musimnya dengan menekankan fakta bahawa manusia Elena adalah pasangan jiwa Stefan, dan Elena terpaksa bertukar menjadi vampire untuk bersama Damon.

Adakah Stefan benar-benar mencintai Caroline?

Stefan Salvatore menemui cinta dengan Caroline Forbes dalam musim akhir The Vampire Diaries. Walaupun rancangan itu pada mulanya tertumpu pada hubungannya dengan Elena Gilbert, ia beransur-ansur berpindah dari premis cinta segi tiga selepas Elena jatuh cinta dengan Damon.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Dari situ, Klaus menunjukkan kasih sayang yang tulen untuk Caroline, dan tarikan serta cintanya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan. Mereka akhirnya menjadi kawan selepas dia membuktikan dirinya mempunyai kebaikan dalam dirinya. ... Dia berhasrat untuk menjadi cinta terakhirnya, tidak kira berapa lama masa yang diperlukan.

Siapa Paul Wesley Dating Now 2020?

Sama seperti bintang bersamanya, Ian Somerhalder, Paul Wesley sebenarnya sudah berkahwin. Menurut E! Berita, Paul berkahwin dengan teman wanita, Ines de Ramon, kembali pada Februari 2019. Kedua-duanya sangat tertutup tentang hubungan mereka, tetapi mereka dilihat buat kali pertama bersama pada Jun 2018, berpegangan tangan selepas tarikh makan malam.

Kepada siapa Stefan Salvatore kehilangan keperawanannya?

Trivia. Stefan kehilangan keperawanannya selama 6 tahun, selepas "kematian" ibunya. Valerie cemburu dengan hubungan percintaan Caroline dengan Stefan apabila mengetahui hubungan mereka.

Adakah Stefan dan Caroline mempunyai bayi?

Selepas bekas tunang Alaric meninggal dunia semasa mengandung Alaric dan kembarnya, Gemini Coven menemui cara untuk memindahkan kembar kepada Caroline dan dia melahirkan mereka. ... Selepas Stefan meninggalkan Caroline dia dan Alaric berpindah ke satu rumah bersama anak-anak mereka.

Apakah yang dibisikkan Stefan kepada Elena apabila dia meninggal dunia?

Selepas ucapan selamat tinggal yang penuh emosi kepada Stefan Salvatore di tanah perkuburan, Elena menyampaikan mesej kepada Caroline yang telah diberitahu oleh Stefan kepadanya; "Saya dengar dia.Dan saya juga akan mencintainya selama-lamanya".

Siapa yang memainkan Elena Musim 8?

Pemutus. Pada 26 Januari 2017, diumumkan bahawa Nina Dobrev akan kembali sebagai Elena Gilbert dalam siri akhir.

Adakah Damon menjadi manusia?

Damon adalah pontianak berusia 178 tahun dan keturunan jauh Silas. Sejak adik lelakinya, Stefan Salvatore, menyuntiknya dengan Penawar, dia kini manusia.