Mengapa saya tidak boleh menjadualkan penghantaran semula usps?

Sebab yang mungkin menghalang penjadualan permintaan penghantaran semula termasuk: Alamat yang dimasukkan untuk nombor penjejakan tidak sepadan dengan alamat penghantaran asal. Permintaan penghantaran semula sudah wujud untuk pakej. Bungkusan telah dikembalikan kepada pengirim dan tidak lagi tersedia untuk Penghantaran Semula.

Adakah USPS akan cuba menghantar semula?

Perkhidmatan Pos (USPS) akan membuat 1 atau 2 percubaan untuk menyampaikan, berdasarkan pengetahuan pembawa. ... Jika tiada sesiapa tersedia untuk menerima bungkusan itu dan pembawa tahu bahawa seseorang di alamat biasanya tidak tersedia untuk menerima bungkusan, Borang PS 3849 dilengkapkan dan ditinggalkan selepas percubaan pertama.

Bolehkah saya meminta penghantaran semula USPS?

Jika kami terlepas anda semasa kami cuba menghantar mel anda, anda boleh menjadualkan a Penghantaran semula dalam talian menggunakan nombor penjejakan atau nombor kod bar yang ditunjukkan di belakang Borang PS 3849 anda, Kami Menghantar Semula untuk Anda! Penghantaran semula boleh dijadualkan dalam talian 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Mengapa penghantaran termaklum USPS tidak berfungsi?

Jika anda tidak menerima pemberitahuan e-mel daripada Penghantaran Termaklum, mungkin terdapat penjelasan yang sangat mudah untuk perkara ini: anda telah menukar alamat e-mel anda dan terlupa untuk mengemas kininya. Untuk mengemas kini alamat anda, anda perlu mengikuti langkah berikut: Pergi ke profil usps.com anda. Masukkan alamat e-mel baharu anda.

Apakah yang berlaku jika USPS tidak dapat menghantar pakej?

Jika anda terlepas penghantaran pakej daripada Perkhidmatan Pos A.S., pihak pembawa mel biasanya akan meninggalkan "Notis Penghantaran Semula" di pintu depan anda atau dalam peti mel anda untuk memberitahu anda bahawa penghantaran bungkusan telah dicuba.

Cara Menjadualkan Penghantaran Semula Pembawa USPS

Berapa lamakah masa yang diambil oleh USPS untuk ReDeliver?

Pelanggan harus membenarkan 2 hari untuk Penghantaran Semula (pembawa surat mengambil notis yang lengkap pada hari pertama, dan menghantar semula item pada hari kedua). Apabila menghubungi kami melalui telefon, anda mesti mempunyai nombor penjejakan daripada mana-mana versi PS Borang 3849, Kami Menghantar Semula untuk Anda! yang ditinggalkan dalam bekas mel anda.

Adakah USPS mengenakan bayaran kepada ReDeliver?

Perkhidmatan Pos tidak pernah meminta bayaran untuk penghantaran semula Perkhidmatan Pos juga tidak menghantar e-mel kepada pelanggan mengenai penghantaran yang terlepas atau tidak penghantaran bungkusan,” kata Martel. ... Jika anda menerima mesej teks atau e-mel penipuan USPS, jangan klik pautan. Ia boleh memuat turun perisian hasad ke peranti anda.

Mengapakah USPS sangat perlahan pada tahun 2020?

Piawaian penghantaran akan lebih perlahan untuk kira-kira 7% daripada terbitan berkala. ... Kapal terbang, tambah USPS, kurang dipercayai berbanding pengangkutan permukaan dan kos lebih tinggi kerana "kelewatan cuaca, kesesakan rangkaian dan perhentian darat kawalan trafik udara."

Adakah semakan rangsangan saya akan muncul pada penghantaran termaklum?

Menjejaki cek dengan USPS Informed Delivery

Jika anda mendaftar dengan Penghantaran Termaklum, anda boleh mengakses maklumat dan melihat apabila semakan rangsangan anda mungkin tiba. Sistem secara automatik menghantar e-mel kepada anda setiap pagi dengan imej surat yang dihantar kepada anda.

Pukul berapa mel saya dihantar?

Setakat masa penghantaran, anda secara amnya boleh mengharapkan mel anda dihantar ke mana-mana sahaja antara 7 pagi dan 8 malam (waktu tempatan) jika pembawa mel berada di luar laluan mereka.

Adakah USPS akan menghantar semula secara automatik?

(tiada percubaan penghantaran semula automatik dibuat selepas percubaan pertama untuk Priority Mail Express®). Jika pelanggan tidak menjadualkan Penghantaran Semula atau tidak melawat Pejabat Pos tempatan mereka untuk mendapatkan semula item tersebut, Borang PS kedua 3849 akan ditinggalkan pada hari kalendar ke-3 selepas percubaan awal.

Adakah USPS menghantar semula pada hari yang sama?

Perkhidmatan Pos Amerika Syarikat (USPS) menawarkan penghantaran semula pakej dan mel yang diperakui pada hari yang sama jika anda terlepas penghantaran pertama. ... Perkhidmatan ini memudahkan penghantaran bungkusan atau mel anda kepada anda pada hari yang sama walaupun anda tidak sentiasa berada di rumah atau di pejabat.

Bolehkah saya melihat dengan tepat di mana pakej USPS saya?

Navigasi ke www.stamps.com/shipstatus/. Masukkan nombor penjejakan USPS (untuk mencarinya, cuma lihat di bahagian bawah label penghantaran) dalam bar carian; jangan sertakan sebarang sempang atau ruang. Klik pada "Semak Status". Lihat sejarah imbasan dan maklumat status pakej anda.

Di manakah saya boleh mengambil pakej saya daripada USPS?

Di manakah pelanggan boleh pergi untuk mengambil mel yang ditahan? Pelanggan boleh pergi ke lokasi pengambilan Pejabat Pos tempatan mereka berdasarkan maklumat di belakang Notis Penghantaran Semula mereka. Pelanggan boleh pergi ke Pejabat Pos untuk mengambil barang pada atau selepas tarikh dan masa yang dinyatakan pada notis penghantaran Borang PS 3849.

Adakah pejabat pos akan memajukan cek rangsangan saya?

IRS memberi amaran tidak semua pejabat pos akan memajukan cek kerajaan — walaupun anda memfailkan pertukaran alamat. Pertaruhan terbaik anda untuk memastikan anda mendapat semakan rangsangan anda tanpa berlengah-lengah ialah mengetahui cara untuk memberitahu IRS tentang perubahan alamat anda dan memfailkan pertukaran alamat USPS.

Bagaimanakah cara saya menjejaki semakan rangsangan melalui mel?

Ya, anda boleh menjejaki semakan rangsangan anda dalam mel dengan menggunakan sistem Penghantaran Termaklum USPS jika ia tersedia untuk alamat surat-menyurat anda. Apabila anda mendaftar untuk akaun dalam talian percuma, anda boleh mendapat pemberitahuan dengan imej skala kelabu surat dan pakej yang akan dihantar tidak lama lagi.

Berapa kerapkah penghantaran termaklum dikemas kini?

Sekali sehari, biasanya sebelum 9:00AM waktu tempatan, Isnin hingga Sabtu. Pemberitahuan tidak dihantar pada hari apabila tiada mel untuk dihantar, pada hari Ahad atau cuti persekutuan.

Adakah USPS menghantar pada hari Ahad?

ya. Perkhidmatan Pos pada masa ini menghantar Prioriti Mail Express dan pakej Amazon tertentu pada hari Ahad. Disebabkan oleh peningkatan jumlah pakej, kami memperluaskan jenis pakej yang akan dihantar pada hari Ahad.

Adakah kadar pos akan meningkat pada 2021?

Ringkasan perubahan kadar pos pertengahan tahun USPS® 2021. USPS telah meluluskan kenaikan kadar pertengahan tahun untuk surat surat, poskad dan rumah pangsa yang akan berkuat kuasa pada 29 Ogos 2021. Dengan kadar baharu, diskaun untuk Surat Bermeter Kelas Pertama (kadar SendPro) meningkat kepada 5¢ untuk setiap Surat Kelas Pertama yang anda hantar.

Apakah masalah dengan USPS?

Masalah terbesar Perkhidmatan Pos ialah surat. Orang Amerika tidak menghantarnya secukupnya untuk mengikuti perbelanjaan agensi yang semakin meningkat. Kami menghantar hampir 40 bilion lebih sedikit keping mel kelas pertama, penjana keuntungan utama Perkhidmatan Pos, pada 2020 berbanding yang kami lakukan pada 2008.

Apakah yang berlaku jika USPS tidak menghantar pada tarikh yang dijadualkan?

Jika surat mel Express Keutamaan anda tidak dihantar mengikut masa yang dijamin, anda boleh meminta bayaran balik di USPS.com. Bayaran balik tidak lagi akan diproses di lokasi Pejabat Pos.

Perlukah saya bimbang jika penjejakan USPS tidak dikemas kini dalam masa 3 hari?

Tidak semestinya. Walaupun pakej dengan nombor penjejakan diimbas di setiap perhentian sepanjang perjalanan dari asal ke destinasi, imbasan ini kadangkala terlepas atau dilangkau.

Sejauh manakah tepat penjejakan USPS?

100% maklumat tepat akan disediakan apabila USPS sendiri mengendalikan kepingan Mel Keutamaan yang telah anda hantar (biasanya apabila anda menyerahkannya di pejabat pos untuk dihantar dan sekali lagi apabila ia diisih berhampiran destinasi utama dan kemudian oleh pembawa mel individu dan Penghantaran Mudah Alih . ..

Adakah dalam transit bermakna ia akan dihantar hari ini?

Jika status penjejakan ialah "Dalam Transit" ini bermakna bahawa ia sedang dalam perjalanan ke destinasi terakhir. Bungkusan itu sebenarnya perlu melalui pelbagai cawangan rangkaian pembawa sebelum dihantar kepada penerima.

Apakah yang perlu saya lakukan jika pakej saya tidak dapat dihantar?

Tidak boleh dihantar sebagai Mel Beralamat

  1. Hantar permintaan carian dalam aplikasi Mel Hilang, ATAU.
  2. Hubungi wakil Hal Ehwal Pengguna anda melalui 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) dan mereka boleh melengkapkan permintaan carian bagi pihak anda, ATAU.
  3. Lawati Pejabat Pos USPS tempatan anda dan minta permintaan carian diserahkan.