Dalam fnaf siapa vincent?

Vincent, juga dikenali sebagai Fritz Smith, the Purple Guy, atau Phone Guy, ialah pemilik Pizza Freddy Fazbear dan watak utama dalam The Return to Freddy's Classic. Pada malam 1-5, dia menghantar panggilan telefon kepada Mike Schmidt untuk memberitahunya tentang perkara yang berlaku di tempat itu dan cara melakukan tugasnya dengan betul.

Adakah Glitchtrap Vincent Afton?

Glitchtrap, juga dirujuk sebagai The Anomaly oleh Tape Girl, ialah antagonis utama Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Dia adalah virus digital yang disahkan sebagai William Afton yang terletak dalam Pengalaman Maya Fazbear.

Siapakah Vincent kepada William Afton?

Vincent Afton, lebih dikenali sebagai Vinny, ialah watak utama dalam BlueyCapsules. Dia adalah saudara kembar William Afton dan suami kepada Scott Afton.

Berapakah umur Vincent FNAF?

Latar belakang. Suatu hari, a budak 12 tahun bernama Vince pergi ke Pizza Freddy Fazbear. Tetapi kemudian, Dia dipukul dan diseret ke bilik belakang oleh sekumpulan remaja. Dia terkunci di dalam tanpa sesiapa tahu dia berada di dalam, sejak itu apabila dia akhirnya keluar, dia menjalani kehidupan yang dia ada sekarang.

Siapa lelaki ungu itu?

William Afton, juga dikenali sebagai Lelaki Ungu, ialah antagonis utama francais Five Nights at Freddy. Beliau ialah pengasas bersama Fazbear Entertainment dan membantu rakan kongsi perniagaannya Henry Emily mencipta teknologi untuk animatronik.

Kematian Vincent || AU saya! - FNAF

Bagaimana Afton meninggal dunia?

Michael Afton ialah anak sulung dan dia meninggal dunia terakhir dari Ennard (Dikawal oleh Funtime fox). dia mula bekerja di Circus Baby's Pizza World. Nama beliau yang diberikan oleh HandUnit ialah Eggs Benedict. Pada malam kelima dia pergi ke Bilik Scooping untuk animatronik, tempat Ennard mencedok organ Mike.

Apa yang membunuh lelaki ungu?

Panik dan takut akan nyawanya, Purple Guy cuba menipu hantu dengan bersembunyi di dalam sut Springtrap. Namun, ketika dia mentertawakan hantu, memikirkan bahawa rancangannya telah berhasil, saman tidak berfungsi dan membunuhnya dengan kejam semasa mata air dan gear menghiris dan menghancurkannya sehingga mati manakala hantu itu hilang.

Adakah Vincent Afton masih hidup?

Vincent meninggal dunia pada penghujung Malam 5. Ini boleh dikaitkan dengan permainan kecil dalam TRTF 5, di mana dia ditikam dan dibunuh oleh kanak-kanak Kitty FazCat.

Adakah Michael Afton mimpi ngeri Foxy?

Nightmare Foxy berteori untuk mewakilinya. Ia adalah sangat berspekulasi bahawa dia ialah Michael Afton, protagonis utama permainan sehingga kematiannya dalam Simulator Pizzeria Freddy Fazbear.

Adakah Chris Afton sebenar?

Chris Afton adalah watak buatan peminat, dan michael itulah "anak yang menangis"

Siapa yang Membunuh William Afton?

Mengingati bagaimana sut spring lock beroperasi, Charlie mencapai leher saman itu dan membuka kunci spring, menusuk Afton dan membunuhnya perlahan-lahan. Animatronik utama-Freddy, Bonnie, Chica, dan Foxy-muncul, dan mereka mengheret Afton yang hampir mati.

Adakah Vincent Afton lebih tua daripada William?

Dia berkhidmat sebagai antagonis kecil dalam Five Nights at Freddy's 2, antagonis utama Five Nights at Freddy's 3, dan antagonis utama dalam Five Nights at Freddy's 4. Dia adalah abang kepada William Afton.

Adakah FNAF Disney?

Five Nights at Freddy's ialah sebuah filem drama komedi muzikal animasi Amerika 1987 yang diterbitkan oleh Walt Disney Animasi Ciri dan dikeluarkan oleh Walt Disney Pictures. Filem ini diarahkan oleh Don Bluth dan diterbitkan oleh Ron Clements, John Musker, dan Burny Mattinson.

Mengapa mata Ballora tertutup?

Balor ialah syaitan yang menutup matanya, tetapi apabila dibuka ia mendatangkan kemusnahan. Ballora tidak pernah membuka matanya sehinggalah selepas dia melakukan segala-galanya. Dia melompat menakutkan kita, mukanya terbuka, kemudian dia membuka matanya. Matanya yang tertutup telah Tiada maksud kemudian.

Adakah Glitchtrap virus?

Glitchtrap (juga dipanggil The Virus, Malhare dan Springbonnie) ialah antagonis utama Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Dia adalah virus yang pelik dan berasa dicipta daripada pengaturcaraan animatronik lama (mungkin pengaturcaraan Springtrap).

Adakah Glitchtrap adalah Jeremy?

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Dalam permainan realiti maya, watak bernama Jeremy disebut melalui pita yang dirakam oleh Tape Girl, yang menceritakan tentang keturunannya menjadi gila oleh Glitchtrap. Mesej "Ingat Jeremy" juga jarang muncul di televisyen Game Over.

Mengapa Michael Afton dicedok?

Mengapa Michael Afton dicedok? Setelah Michael melengkapkan arahan Baby, dia berada di Bilik Scooping. Baby mendedahkan bahawa dia membantunya sebenarnya sebahagian daripada plot supaya dia boleh menggunakan dia sebagai badan hos untuk Ennard, yang merupakan gabungan semua endoskeleton yang dicedok animatronik.

Adakah Ballora Clara Afton?

Kami tidak mendengar Ballora mengatakan apa-apa yang boleh dikaitkan dengan dia menjadi sebahagian daripada keluarga, atau apa-apa hubungan dengan William Afton, atau anak-anaknya. Jadi tidak, Ballora bukanlah ibu kepada Keluarga Afton.

Berapa umur Chris Afton sekarang?

Penampilan. Chris ialah seorang kanak-kanak berumur 9 tahun yang mempunyai baju hitam dengan jalur putih, kasut hitam, rambut coklat, dan mata hazel.

Adakah Glitchtrap lelaki atau perempuan?

Glitchtrap mengambil bentuk seorang lelaki memakai kostum Spring Bonnie - yang merupakan arnab yang tersengih, dwipedal, kuning keemasan. Dia memakai rompi berbintik bintang ungu, tali leher ungu dan dua butang hitam berhampiran bahagian atas dadanya.

Siapa Scott Afton?

Scott Afton ialah watak kecil dalam BlueyCapsules. Dia adalah suami kepada Vincent Afton. Berpendirian lemah lembut tetapi dengan kompas moral yang kuat, dia sering membimbing suaminya yang tidak prihatin ke arah yang betul. Dia mempunyai tentangan yang kuat terhadap abang iparnya William Afton, yang dia menggesa Vincent untuk memutuskan hubungan dengannya.

Mengapa Schmidt dipecat?

Dia juga meluangkan masa menulis dalam buku log keselamatannya, yang digelar sebagai Buku Log Kemandirian. Selepas Malam 6, dia dipanggil "Pekerja bulan", kerana dedikasinya, dan dipuji untuk kerja lebih masa. Pada Malam 7, bagaimanapun, Mike mengganggu AI animatronik, dan kemudiannya dipecat.

Adakah lelaki ungu mati?

Lelaki Ungu belum mati | Fandom. Selepas penamatan FNaF 3, orang menganggap lelaki Ungu telah mati di Springtrap, tetapi sebaliknya, dia HIDUP.

Adakah lelaki ungu masih hidup di Springtrap?

Dia boleh menumbuhkan semula tulang dan beberapa bahagian badannya dan Scott enggan menjelaskan sebabnya dalam wawancaranya dengan Dawko. Scott memberitahu PJ Heywood untuk membuat Afton berbunyi seperti zombi dalam FFPS.

Siapa yang terbunuh di dalam Springtrap?

William Afton, antagonis utama dan pembunuh bersiri cerita Five Nights at Freddy, terperangkap di dalam Springtrap, badannya tercucuk oleh bahagian animatronik berikutan kegagalan springlock di Safe Room.