Adakah sextuplet rumah manis telah dibatalkan?

Sweet Home Sextuplets tidak akan kembali untuk musim keempat. Courtney dan Eric membuat pengumuman itu dalam video YouTube pada awal Julai 2021. “Jadi, kami telah menjalani penggambaran selama tiga musim dan kami tamat pada musim panas lalu.

Adakah Sweet Home Sextuplets masih berjalan?

Segala-galanya berubah untuk peminat Sweet Home Sextuplet beberapa hari lalu. Eric Dan Courtney Waldrop telah mengeluarkan video YouTube pada 8 Julai yang mengandungi berita pahit manis. Ternyata, siri TLC TIDAK akan kembali untuk Musim 4. Malangnya, pasangan itu mengesahkan TLC TIDAK akan memperbaharui siri ini.

Berapakah bayaran yang diterima oleh Waldrops?

Berkenaan dengan rancangan TLC mereka, Waldrops tidak mendedahkan gaji Sweet Home Sextuplets mereka, tetapi ia boleh didapati di mana-mana sahaja antara $25,000 setiap episod (seperti yang Duggars buat pada Counting On) dan $25,000 setiap musim, seperti yang dibawa pulang oleh bintang-bintang Married at First Sight yang kurang berpengalaman.

Adakah Waldrops telah selesai mengubah suai?

Courtney dan Eric Waldrop, bintang Sweet Home Sextuplets TLC, telah bekerja selama berbulan-bulan untuk mengubah suai rumah mereka agar sesuai dengan sembilan anak mereka. ... Sekarang, pengubahsuaian mereka hampir selesai.

Apa yang berlaku kepada Courtney pada sextuplets Sweet Home?

Sweet Home Sextuplets akan tidak kembali untuk musim keempat. Courtney dan Eric membuat pengumuman itu dalam video YouTube pada awal Julai 2021. “Jadi, kami telah menjalani penggambaran selama tiga musim dan kami tamat pada musim panas lalu.

Adakah terdapat satu lagi musim "Sweet Home Sextuplets"? | Soal Jawab Waldrop (Bahagian 3 daripada 3)

Adakah Waldrops berada di rumah baharu mereka?

Bintang Sweet Home Sextuplets Courtney Waldrop dan Eric Waldrop akhirnya melengkapkan pembangunan rumah dengan projek pengubahsuaian rumah mereka. Nampaknya Waldrops telah berada dalam mod pengubahsuaian hampir selama mereka menjadi sebahagian daripada keluarga TLC.

Adakah Waldrops mempunyai pengasuh?

Pada bulan Julai, mereka menyiarkan satu lagi foto Courtney dan Eric sedang menyusu bersama, dan sekali lagi, ada tiada pengasuh berdekatan untuk membantu mereka. Saya masih tidak tahu bagaimana mereka melakukannya dengan enam bayi, melebihi bilangan empat kali ganda, tetapi mereka telah mengambil peranan sebagai keibubapaan solo, tanpa pengasuh sepenuh masa.

Berapakah pendapatan Waldrops untuk sextuplet Sweet Home?

Katakan sahaja bajet untuk Sweet Home Sextuplets ialah $400,000 dan Courtney dan Eric memperoleh $40,000 setiap episod. Dengan Musim 1 mempunyai enam episod, Musim 2 mempunyai lapan episod dan Musim 3 mempunyai enam episod setakat ini, itu bermakna Waldrops boleh mengumpul gaji sebanyak $800,000 dari persembahan mereka sahaja.

Berapa umur sextuplet Sweet Home pada tahun 2020?

Apakah anak-anak Sweet Home Sextuplets sehingga kini pada tahun 2020? The Waldrop sextuplets hanyalah bayi apabila ibu bapa mereka mula mencatatkan kehidupan keluarga mereka dalam siri realiti, dan mereka kini hampir 3 tahun. Teruskan membaca untuk melihat gambar mereka dari 2020!

Adakah tandas Waldrop sextuplets dilatih?

Courtney dan Eric Waldrop secara rasmi selesai dengan lampin

Sextuplets telah dilatih dengan tandas! Courtney Waldrop cukup baik untuk menerangkan prosesnya di Instagram. Ternyata, dia tahu latihan tandas beberapa kanak-kanak pada satu masa adalah lebih mudah.

Adakah mana-mana kembar Waldrop sextuplets?

Walaupun sangat mungkin untuk mempunyai gabungan adik-beradik yang seiras dan persaudaraan dalam satu set gandaan (lihat sahaja kembar Busby; Ava dan Olivia adalah serupa, manakala yang lain adalah persaudaraan), semua sextuplet Waldrop adalah persaudaraan, Orang ramai melaporkan.

Berapa umur Courtney dan Eric dalam sextuplets Sweet Home?

Courtney Waldrop dilahirkan pada 3 Mac 1982. Dia 38 tahun dan pernah menjadi guru darjah satu di Albertville City Schools. Dia telah bersama suaminya Eric sejak darjah lapan.

Adakah Sweet Home sextuplets mengambil ubat kesuburan?

Sebaliknya mereka berdoa sekarang untuk enam - sextuplets yang dibawa Courtney - dan mereka mempunyai seluruh komuniti berdoa bersama mereka. Selepas keguguran pada bulan Januari, mereka memutuskan untuk menggunakan ubat kesuburan, dos yang sangat rendah, kata Courtney.

Adakah Courtney dari Sweet Home sextuplets mempunyai IVF?

Menurut TLC, percubaan berikutnya berakhir dengan keguguran, menyebabkan doktor Courtney mendiagnosis dia mengalami gangguan pembekuan yang merumitkan kehamilan. Akibatnya, pasangan itu beralih kepada rawatan kesuburan dan masuk awal tahun 2012, mereka mengalu-alukan anak kembar Wales dan Bridge.

Di manakah Courtney dan Eric Waldrop tinggal?

Lebih khusus lagi, Courtney, Eric, dan 11 anak mereka tinggal di Albertville, Ala. Kampung halaman mereka sangat menyokong sejak pasangan itu mengetahui bahawa mereka menjangkakan sextuplet. Pada 2017, bandar ini menganjurkan larian 5k untuk mengumpul wang untuk Waldrops sebelum menyambut enam bayi baharu.

Adakah Courtney dan Eric Waldrop melakukan IVF?

Percaya atau tidak, Courtney dan Eric nampaknya tidak menggunakan teknik itu. Persenyawaan in-vitro terkenal kerana menghasilkan gandaan - kembar dan kembar tiga sama sekali tidak biasa dengan prosedur itu. Tetapi Courtney tidak pernah mengemukakan IVF sebagai kaedah untuk mencapai kehamilan.

Di manakah sextuplets Sweet Home difilemkan?

Ia berada dalam negeri Alabama di mana kebanyakan penggambaran, jika tidak semua, untuk episod berlaku. Keluarga sebelas ahli, termasuk 9 kanak-kanak, tinggal di Alberta, Alabama, dan di situlah kebanyakan penembakan berlaku.

Siapakah ibu bapa Courtney Waldrop?

Ibu bapa Courtney Waldrop, Gerry dan Ramona, Berjuang Di Tengah Koronavirus. Mereka yang telah menonton Sweet Home Sextuplets TLC dengan cepat jatuh cinta dengan Eric dan Courtney Waldrop apabila rancangan itu ditayangkan pada September 2018.

Adakah Waldrops mempunyai anjing?

Ibu bapa Sweet Home Sextuplets Courtney dan Eric Waldrop penuh dengan enam lelaki dan tiga perempuan. Kadang-kadang ia terlalu berat untuk haiwan peliharaan keluarga mereka, Otis. Dalam catatan comel di Instagram mereka, Courtney berkongsi gambar Otis melihat ke luar tingkap sambil menonton mereka bermain.

Bagaimanakah Courtney dan Eric Waldrop bertemu?

Eric dan Courtney Waldrop bertemu di sekolah menengah

Seperti yang dicatat oleh majalah In Touch, ia telah didedahkan pada episod rancangan itu bahawa mereka telah keluar sejak di sekolah menengah. "Saya dan Courtney, kami telah bersama sejak darjah lapan dan tidak pernah bersama orang lain," jelas Eric.

Bolehkah seorang wanita mempunyai sextuplets secara semula jadi?

Tetapi mengandung sextuplets tanpa menggunakan rawatan kesuburan adalah sangat jarang berlaku. Malah, kemungkinan melahirkan sextuplets secara spontan adalah satu daripada 4.7 bilion. ... Kembar adalah bentuk kelahiran berganda yang paling biasa dan boleh berlaku secara semula jadi sekali dalam setiap 90 kelahiran.

Apakah agama Waldrops?

Dan ternyata Waldrops lebih daripada sekadar kekasih sekolah menengah. Courtney dan Eric pertama kali berkumpul di gred lapan, lapor WHNT News 19. Keluarga juga sangat lantang tentang mereka iman Kristian yang kuat, merujuk kepada bayi sebagai anugerah tuhan kepada mereka.

Bagaimanakah sextuplet Sweet Home mendapat nama mereka?

Nama Sweet Home Sextuplets

Ibu bapa yang bangga dengan sembilan anak, Eric dan Courtney Waldrop, merujuk kepada anak-anak mereka sebagai “sembilan ilahi.” Pasangan yang berpangkalan di Alabama mahukan nama unik untuk enam malaikat kecil mereka, yang merupakan sumber kegembiraan dan kebahagiaan yang berterusan dalam hidup mereka.

Bolehkah sextuplets adalah sama?

Sextuplets boleh menjadi persaudaraan (multizygotic), sama (monozigotik), atau gabungan kedua-duanya. Sextuplet multizigotik berlaku daripada enam kombinasi telur/sperma yang unik. Gandaan monozigotik adalah hasil daripada telur yang disenyawakan yang berpecah kepada dua atau lebih embrio.

Adakah Sweet Home Sextuplets Musim 3?

Musim ketiga akan kembali dengan penamatnya pada musim gugur ini – dan sedang dirujuk oleh beberapa peminat sebagai musim keempat. Bermula pada hari Selasa, 29 September, dan disiarkan setiap minggu pada tarikh ini pada pukul 10 malam ET sepanjang musim ini, peminat boleh menonton berita terkini tentang keluarga Waldrop.