Adakah selasih mati dalam omori?

Omori, Aubrey, Hero, & Kel cuba menyelamatkan Basil daripada Boss. Pelukan kumpulan (Headspace). ... Basil membunuh diri semasa Pengakhiran Neutral.

Adakah selasih mati dalam OMORI?

BASIL akan sentiasa mati dalam penghujung Neutral. Walaupun ia tidak menjejaskan pengakhiran, jika SUNNY tidur semula di rumah BASIL, dia akan bangun sekali lagi untuk mencari rakan-rakannya dan POLLY di lorong, kecewa dengan bunuh diri BASIL.

Mengapa OMORI membunuh selasih?

Fantasinya terus membunuh Basil di sini, jelas disebabkan oleh penglibatannya dalam kematian Mari. Sama ada rasa bersalah menyerang Sunny sendiri dan Basil, atau alam bawah sedar Sunny cuba menghalang Basil daripada mendedahkan kebenaran kepada Omori, saya tidak pasti.

Bagaimanakah basil membunuh dirinya sendiri?

Dia memutuskan adalah lebih baik untuk memusnahkan bukti terakhir dosanya - lukisan jiwanya - daripada menghadapi kebejatan dirinya sendiri. Kejahatan yang ingin dimusnahkannya adalah, pada dasarnya, dirinya sendiri; oleh itu, oleh membunuhnya, dia bunuh diri.

Adakah anda perlu membunuh selasih OMORI?

Perjuangan menentang BASIL dalam titik permainan ini adalah skrip secara praktikal. Kedua-dua pihak tidak boleh memberikan kerosakan yang mencukupi untuk menamatkan pertarungan dengan cukup cepat, dan semua kemahiran SUNNY yang telah diperoleh daripada menghadapi ketakutannya akan gagal secara automatik. Selain itu, serangan BASIL tidak akan terlepas dari segi output kerosakan.

Apa Berlaku Jika Anda Tidak Menyimpan Basil - OMORI ALTERNATE ENDING

Adakah sunny membunuh Mari?

Dalam usaha untuk meluangkan lebih banyak masa bersama kakaknya, SUNNY memungut biola sekali lagi dan mereka berdua sering berlatih bersama untuk persembahan yang akan datang. Pada hari bacaan, MARI dan SUNNY mempunyai pertengkaran yang mengakibatkan dia secara tidak sengaja menolaknya ke bawah tangga, membunuhnya.

Adakah selasih dan cerah jatuh cinta?

Walaupun, Basil menunjukkan rasa sayang kepada Sunny, merayu kepadanya untuk tidak pergi pada banyak kesempatan. Dia mempertahankan Sunny sehingga menyalahkan kelakuannya terhadap Mari atas "sesuatu di belakangnya" dia enggan percaya Sunny mungkin melakukan perkara sedemikian.

Mengapa Basil menikam cerah?

BASIL mendedahkan bahawa SUNNY yang menggelapkan gambar dalam albumnya. Selepas mendakwa bahawa SUNNY dikawal oleh "SESUATU di belakangnya" kerana SUNNY tidak akan meninggalkannya, BASIL berjanji untuk menyelamatkan SUNNY daripada SESUATU dan menyerangnya.

Adakah Kel seorang gadis Omori?

PENAMPILAN. Versi HEADSPACE KEL muncul sebagai seorang budak lelaki memakai pakaian atas tangki berwarna-warni yang dilitupi petak pelbagai warna. Seperti yang lain dalam parti, dia tidak memakai stokin atau kasut dan rambut dan matanya berwarna ungu seperti AUBREY dan HERO. ... Seperti abangnya HERO, KEL berambut perang dan berkulit gelap.

Mengapa Dorian Grey menikam potret itu?

Dorian cuba untuk memusnahkan potret itu, imej jiwanya yang rosak menjijikkan, yang menghantuinya seperti hati nurani. Dia menetaknya dengan pisau (sewajarnya pisau yang sama yang digunakannya untuk membunuh bekas rakannya, Basil Hallward), dengan harapan dapat menghapuskan bukti jenayahnya.

Bunga apakah Mari OMORI?

Nama yang “Orkid kuntul putih", bunga yang dikaitkan dengan Mari sepanjang permainan, ialah "Pecteilis radiata", ia tidak melambangkan "pemikiran saya akan mengikuti anda ke dalam impian anda" seperti dalam permainan.

Adakah mereka memaafkan sunny OMORI?

Walaupun kematiannya dan keadaan sekelilingnya terus menghantui SUNNY, dia ditunjukkan sebagai pemaaf dalam DUNIA IMPIAN dan seterusnya, dengan harapan SUNNY dapat memaafkan dirinya dan mencari kebahagiaan. Sepanjang permainan, penampakan MARI sering muncul di hadapan OMORI dan SUNNY, menawarkan kata-kata penghiburan dan keselesaan.

Kenapa dipanggil OMORI?

Jepun (Omori): 'hutan besar'; pelbagai tulisan. Beberapa pembawa, yang berasal dari Fujiwara, mengambil nama dari sebuah daerah di Suruga (kini sebahagian daripada wilayah Shizuoka). ...

Adakah selasih mempunyai kebimbangan OMORI?

Berbanding dengan HEADSPACE BASIL, versi dunia sebenar lebih cemas dan sensitif. Dia nampaknya takut dengan perubahan besar dalam hidupnya dan mendapat keselesaan yang paling dalam mengekalkan realitinya sebagai "tanpa kompromi" yang mungkin.

Apakah pengakhiran sebenar OMORI?

Apabila anda bangun di hospital, Omori memaksa anda pergi ke bumbung dan melompat. Pengakhiran Rahsia ialah pengakhiran bonus tambahan yang mengikuti Pengakhiran Sebenar. Pengakhiran muncul selepas kredit. Untuk mendapatkan Penamat Rahsia, anda mesti siram bunga Sunny 3 kali sepanjang segmennya.

Bolehkah anda mengalahkan OMORI?

Tidak seperti semua pergaduhan yang lain, tidak ada cara yang mungkin untuk mengalahkan OMORI sepenuhnya kerana yang pertama akan terus tidak mengalah setiap kali SUNNY kehabisan HPnya, perkara yang didorong pulang apabila mesej "Omori tidak mengalah" bertukar kepada "OMORI tidak akan mengalah" dalam fasa kemudian.

Berapa tinggi hero Omori dunia sebenar?

Rambutnya tidak terurus dari tidur, seperti yang dilihat pada spritenya. Seperti KEL dan AUBREY, dia tidak mempunyai stokin atau kasut dan rambut serta matanya berwarna ungu. Menurut SPROUT MOLE MIKE, dia 5'7" pada usia lima belas tahun. HERO juga merupakan parti yang paling tua dan paling tinggi.

Apa yang berlaku jika anda tidak membuka pintu untuk Kel Omori?

Anda tidak perlu membuka pintu, tetapi jika anda melakukannya, anda akan melihat sesuatu yang mengganggu. Tetapi apa yang berlaku jika anda tidak membuka pintu? Anda tidak akan takut. Jika anda ingin ditakutkan oleh gadis hantu di cermin jika anda memeriksa bilik mandi, dan bilik Ibu anda apabila anda pergi untuk menyelamatkan, maka izinkan Mari masuk.

Adakah Omori cerah?

SUNNY adalah watak pemain dan protagonis utama senyap dalam OMORI. SUNNY boleh dikawal dan dinamakan oleh pemain semasa bahagian hari, di mana FARAWAY boleh diterokai.

Mengapa Aubrey membuli Basil?

BASIL cuba bercakap dengannya tetapi ini hanya membuahkan hasil AUBREY secara tidak sengaja menolaknya terus ke dalam tasik. Ia tersirat dia marah tentang gambar ketika dia menjerit pada BASIL, menyangka dia telah menutupnya dengan penanda hitam.

Bagaimanakah cara untuk mengalahkan Basil Omori?

Main biola dan nikmati adegan potong berikutnya. Anda akan pergi ke ruang putih untuk berhadapan dengan Omori. Lawan dia sampai dia buat awak takut. Pada ketika ini anda boleh sama ada membiarkan dia membunuh anda atau terus mencuba untuk mengalahkannya sehingga dia membunuh anda.

Apakah kapal OMORI yang paling popular?

Apakah Kapal OMORI yang Terbaik?

  • >Selaran matahari - Aubrey X Sunny - 27.40% (20 undian)
  • >Suntan - Kel X Sunny - 21.92% (16 undian)
  • >Bunga Matahari - Basil X Sunny 21.92% (16 undian)
  • >Sunset - Hero X Sunny (Mari), Hero X Sunny - 16.44% (12 undian)
  • >Suncest - Sunny X Mari - 6.85% (5 undian)
  • >Mario - Mari X Hero - 2.74% (2 undian)

Adakah sunny pernah bercakap dalam OMORI?

Lebih banyak kerosakan yang dialami oleh OMORI atau rakannya, lebih banyak "gerakan kerja berpasukan" boleh dibuat dalam satu pusingan. ... Sunny, alter-ego dunia sebenar OMORI, telah menutup dirinya daripada dunia selama empat tahun, menyebabkan dia malu dan membisu dengan berkesan. Dia tidak pernah berkata walaupun sebaris dialog dan tidak mampu menjaga dirinya dengan baik.

Di manakah Basil di OMORI?

Bayang-bayang berbentuk BASIL akan berdiri di sebelah kiri tangga dan akan pergi ke MEDAN CATTAIL apabila didekati. OMORI memikirkan tentang MARI.