Bagaimana untuk mengaktifkan akaun dasher?

Buka Apl Dasher anda dan pilih tab bernama Dash (terletak di bar bawah pada iOS atau dalam menu sebelah kiri pada Android). kalau boleh lihat dan klik butang yang tertera Dash Now atau Schedule, maka akaun anda aktif dan anda boleh mula kacak!

Mengapa akaun Dasher saya tidak diaktifkan?

Jika anda tidak dapat menyelesaikan masalah anda, sila hubungi kenalan dalaman anda. Anda memerlukan kad kredit yang sah dilampirkan pada akaun anda. Pastikan ini telah dilampirkan pada akaun anda sebelum mendaftar untuk DashPass. ... Tatal ke bawah ke bahagian 'Pembayaran' dan masukkan kad kredit yang sah.

Bagaimanakah saya boleh mula kacak tanpa kad merah?

Bolehkah saya berlari tanpa Kad Merah dan beg panas? Ya! Semasa anda bermula, kami hanya akan menawarkan penghantaran yang boleh anda selesaikan tanpa Kad Merah dan beg panas. Sebaik sahaja anda melengkapkan sengkang pertama anda, kami akan menghantar e-mel dan mesej teks kepada anda memberitahu anda bahawa Kad Merah dan beg panas sedang dalam perjalanan.

Adakah anda perlu mengaktifkan kad merah Dash pintu?

Anda mesti telah menyelesaikan keseluruhan proses pendaftaran sebelum menyediakan Kad Merah anda. Jika anda masih belum menerima mesej Alu-aluan daripada DoorDash, akaun anda masih belum diaktifkan. Tunggu sehingga anda menerima mesej Alu-aluan, kemudian aktifkan kad anda.

Bolehkah saya mula kacak tanpa kit pengaktifan?

awak boleh melengkapkan pesanan prabayar tanpa kit ini. Ini ialah apl yang anda perlu muat turun untuk mula kacak.

Cara Memulakan DoorDash & Kit Pengaktifan Doordash

Bolehkah saya menggunakan kad merah DoorDash saya untuk gas?

DoorDash, serta Lyft, Uber atau Postmates, tidak membayar minyak atau tiket untuk penyelenggaraan kereta. Anda tidak boleh menggunakan kad merah doordash untuk gas atau untuk diri sendiri atau kegunaan peribadi. Di samping itu, kad tidak mempunyai dana apabila anda tidak menerima permintaan penghantaran dan perlu mengambil pesanan.

Apa yang berlaku jika anda menjadualkan sengkang dan tidak melakukannya?

Selain itu, anda tidak akan dapat melanjutkan Dash dalam masa 30 minit dari masa mula yang dijadualkan. Anda boleh kehilangan syif anda jika anda tidak log masuk tepat pada masanya — Satu-satunya penalti kerana lewat ke syif yang dijadualkan ialah DoorDash boleh membatalkan syif secara automatik jika anda tidak log masuk dalam masa 30 minit dari masa mula.

Apakah maksud merah muda pada DoorDash?

Peta haba pada skrin utama Apl Dasher dikemas kini dalam masa nyata dan akan memberitahu anda bila dan di mana ia sibuk. Apabila peta haba berwarna merah atau apabila ia mengatakan bahawa ia adalah "sangat sibuk" atau "sibuk", anda boleh Dash Sekarang atau menavigasi ke kawasan "sibuk" ke Dash dan memanfaatkan permintaan pelanggan yang tinggi.

Bolehkah saya berlari tanpa beg panas?

Untuk memastikan piawaian keselamatan makanan, peniaga mungkin memerlukan semua Dashers mempunyai beg panas bertebat semasa penghantaran mereka. Anda boleh menggunakan mana-mana beg panas pilihan anda. Untuk mendapatkan beg panas DoorDash, anda boleh membelinya secara dalam talian di www.doordashstore.com.

Bolehkah saya memohon DoorDash sekali lagi selepas dinyahaktifkan?

Semua penyahaktifan DoorDash adalah kekal melainkan anda menyerahkan rayuan yang berjaya. Proses ini berlaku secara tiba-tiba dan kadangkala tanpa amaran. Tidak semua penyahaktifan membenarkan anda menyerahkan rayuan, tetapi e-mel akan memberitahu anda jika anda boleh. Dari situ, anda akan mendapat arahan untuk memulakan proses.

Bolehkah anda membuat akaun DoorDash baharu jika dinyahaktifkan?

Setelah akaun anda telah dinyahaktifkan, anda tidak akan dapat log masuk ke akaun DoorDash anda menggunakan apl atau tapak web DoorDash. ... Apl penghantaran popular yang anda boleh daftar dan mula bekerja dengan pantas termasuk Postmates dan Instacart! Menghantar teks semasa memandu atau menggunakan aplikasi semasa memandu adalah tidak dibenarkan. …

Bolehkah anda mempunyai 2 akaun DoorDash?

Begini caranya untuk menjana lebih banyak wang dengan DoorDash: Cabaran : Anda boleh memperoleh lebih banyak untuk menyelesaikan beberapa penghantaran dalam tempoh masa yang ditetapkan. Anda perlu dua akaun untuk bermula, masing-masing memerlukan nombor dan e-mel baharu. Menghadiri sesi orientasi.

Bagaimanakah saya boleh mengaktifkan kad langsung Dasher saya?

Mohon kad DasherDirect anda dengan mengetik 'Pendapatan' dalam apl Dasher anda. Terima kad DasherDirect anda, aktifkan dan sempang. Nikmati deposit langsung tanpa bayaran secara automatik, pada hari yang anda perolehi.

Apakah kod status 400 pada Doordash?

400 (Permintaan buruk) kod status menunjukkan bahawa pelayan tidak boleh atau tidak akan memproses permintaan disebabkan oleh sesuatu yang dianggap sebagai ralat klien (cth., sintaks permintaan yang salah, pembingkaian mesej permintaan tidak sah atau penghalaan permintaan yang mengelirukan).

Bagaimanakah pemuka pintu dibayar?

Dashers dibayar untuk setiap penghantaran berdasarkan lokasi mereka. Mereka juga menerima petua. ... Sebagai Dasher, anda membuat $2 hingga $10+ setiap pesanan, serta bayaran tambahan untuk promosi dan 100% daripada petua.

Bagaimanakah anda tahu jika anda seorang Dasher yang terbaik?

Untuk mengetahui sama ada anda adalah Top Dasher, mula-mula pergi ke log masuk pemandu DoorDash, kemudian pergi ke Akaun anda dalam apl Dasher.Kemudian ketik Ganjaran Dasher. Anda mendapat sebarang ganjaran Top Dasher untuk baki bulan itu.

Apakah hari paling sibuk di DoorDash?

Terdapat promosi untuk pemandu semasa waktu puncak makan malam pada hari puncak (5:30 PM hingga 8:30 PM). Promosi adalah yang tertinggi pada Sabtu dan Ahad petang kerana ramai Dashers tidak mahu bekerja pada hujung minggu. Cuba pergi ke kawasan yang lebih sibuk jika kawasan anda agak perlahan.

Apakah maksud merah jambu pada DoorDash?

Anda Boleh Menjadualkan Dashing Anda

Dashers mempunyai keupayaan untuk log masuk ke DoorDash sekarang atau sehingga enam hari lebih awal (berdasarkan ketersediaan). Apabila anda membuka apl, peta berkod warna menunjukkan ketersediaan serantau serta-merta. Jika kawasan berlorek merah jambu, anda boleh pergi ke kawasan geografi itu dan log masuk dengan segera.

Bolehkah anda bekerja bila-bila masa anda mahu dengan DoorDash?

Ya, anda boleh melakukannya pada masa anda.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan lebih banyak pesanan sempang?

Masa yang paling sibuk secara amnya semasa makan tengah hari dan makan malam tergesa-gesa. Inilah masanya pelanggan memesan makanan paling banyak! Pada apl Dasher anda, anda juga boleh melihat sebarang kempen Peak Pay yang tersedia di kawasan sibuk. Dashers yang berlari semasa kempen ini mempunyai keupayaan untuk memperoleh wang tambahan pada setiap pesanan!

Bolehkah saya berhenti gagah bila-bila masa saya mahu?

Awak boleh sekarang nyatakan bila anda ingin berehat dengan menjeda pesanan selepas anda menyelesaikan penghantaran semasa anda, atau apabila anda ingin berehat sementara tidak dalam penghantaran yang aktif. Semasa penghantaran semasa anda, ketik ikon menu di penjuru kiri sebelah atas skrin anda.

Bolehkah anda menghapuskan gas untuk DoorDash?

Pemandu DoorDash boleh menghapus kira perbelanjaan seperti petrol hanya jika mereka mengambil perbelanjaan sebenar sebagai potongan. Bayaran balik perbatuan persekutuan sebanyak 56 sen setiap batu termasuk kos gas serta kos penyelenggaraan dan pengangkutan lain. Kontraktor bebas tidak boleh memotong perbatuan dan petrol pada masa yang sama.

Bolehkah saya menggunakan kad langsung Dasher saya untuk gas?

Hari ini, DasherDirect memberikan Dashers pulangan tunai 2% untuk bahan api di mana-mana stesen minyak, di mana-mana sahaja. Dashers hanya perlu menggunakan kad DasherDirect mereka di pam untuk mendapatkan kembali wang tunai.

Bolehkah anda mendapatkan makanan percuma jika anda bekerja untuk DoorDash?

Pada kesempatan yang jarang berlaku, anda tidak akan dapat menghubungi pelanggan untuk menyelesaikan penghantaran (bukan di rumah, tertidur, apa sahaja). Dalam kes itu, anda boleh sama ada biarkan makanan di tempat yang selamat (beranda depan, garaj, dll.), atau jika tiada tempat selamat (pangsapuri, hotel, dll.) anda boleh membawanya bersama anda ("makanan percuma").