Bagaimana montgomery de la cruz meninggal dunia?

Bagaimanakah Monty mati dalam 13 Sebab Mengapa? Monty de la Cruz, lakonan pelakon Timothy Granaderos, sedang menjalani hukuman penjara. Dia dilabel sebagai "Perogol Kanak-kanak" apabila orang ramai mengetahui tindakannya. Ketika perkataan perbuatannya tersebar di seluruh penjara, Monty dibunuh oleh rakan-rakan banduannya.

Bagaimanakah Monty de la Cruz meninggal dunia?

Tyler mendedahkan Monty merogolnya, dan Monty telah dihantar ke penjara di mana dia dibunuh dalam selnya. Kumpulan itu, yang digalakkan oleh Clay, menyematkan pembunuhan Bryce pada Monty yang kini sudah mati.

Apa yang berlaku kepada Montgomery de la Cruz?

Montgomery de la Cruz (Timothy Granderos) telah dibunuh pada akhir musim 3. ... Monty telah ditangkap dan menjalani hukuman penjara kerana melakukan serangan seksual terhadap Tyler (Devin Druid) pada penghujung musim 2. Tetapi bukan itu sahaja yang berlaku kepadanya pada 13 Alasan Mengapa.

Apa yang Tyler lakukan kepada Monty?

Dia dipenjarakan selepas Tyler melaporkan serangan seksualnya di tangan Monty (adegan penyapu yang terkenal dalam musim 2) kepada polis. Apabila Ani memberitahu Timbalan Standall bahawa Monty adalah pembunuh Bryce, dia memberitahunya bahawa Monty telah ditemui mati.

Adakah Monty kembali dalam Musim 4?

Dan menjelang akhir Musim 3, dia dibunuh semasa di penjara. Secara logiknya, seseorang akan berfikir bahawa masanya dalam rancangan itu akan berakhir; bagaimanapun, treler terbaru untuk siri ini mendedahkannya Monty akan kembali dalam 13 Reasons Why Musim 4.

Hakim menjatuhkan hukuman mati kepada Anak perempuan.. (beremosi)

Adakah Monty masih hidup dalam 100?

Tindakannya membawa kepada kematian ramai orang yang tidak bersalah, termasuk Maya, sangat merosakkan persahabatan antara dia dan Jasper. Menjelang akhir Musim Kedua, dia masih hidup dan berada di Kem Jaha, tetapi bukan tanpa akibat dari tindakannya. Dalam Musim Ketiga, Monty menyertai unit pengawal Arkadia, untuk memastikan ketertiban dikekalkan.

Adakah Winston seorang yang jahat dalam 13 Reasons Why?

Ani Winston Williams ialah watak utama dalam musim keempat 13 Reasons Why selepas muncul sebagai watak yang berulang pada musim ketiga. Dia berkhidmat sebagai antagonis utama Musim 4, bersama Diego Torres.

Adakah Standall tahu Alex membunuh Bryce?

Melangkah ke musim keempat, bapa Alex, Timbalan Standall, adalah menyedari peranan anaknya dalam Bryce pembunuhan, serta penggunaan dadahnya. ... Ketika musim hampir berakhir, dia memberitahu Alex bahawa apabila dia mula-mula menemuinya selepas percubaan membunuh diri, dia berharap dia yang mempunyai peluru di kepalanya dan bukannya anaknya.

Siapa yang Membingkai Monty?

Suatu pagi, apabila tanah liat dan rakan-rakannya datang ke sekolah, mereka mendapati seseorang telah merosakkan pintu pejabat sekolah dengan menyembur lukisan "Monty telah dibingkai" di atasnya. Clay melihat ini sebagai tidak tahu apa-apa seperti pelajar lain. Tetapi sebenarnya, Clay yang mengecat pintu.

Adakah Tyler memberitahu sesiapa tentang Monty?

Tyler berkongsi traumanya dengan Jessica Davis, seorang lagi mangsa rogol yang terselamat, dia menunjukkan kepadanya video yang dia buat sebelum dia merancang untuk menjalani penembakan itu, di mana dia mengaku Monty melakukannya dia dan mengucapkan selamat tinggal kepada ibu bapanya, yang dimaksudkan untuk video itu.

Adakah Monty Hall masih hidup 13 Sebab Mengapa?

Malah, selepas ini, dia banyak melihat Monty kerana dia bergelut dengan tanggungjawab kematiannya. Tetapi semua penampilan ini adalah halusinasi. Monty masih, sebenarnya, mati.

Bagaimanakah Monty dibingkai?

13 Reasons Why's ending mendedahkan bahawa Monty telah dipersalahkan atas kematian Bryce. Kami katakan dipersalahkan kerana ternyata remaja yang kami kenali dan cintai telah membingkai Monty selepas Zach mencederakan Bryce dalam pergaduhan patah tangan dan kakinya jadi apabila Alex menolaknya ke dalam sungai dia tidak dapat menyelamatkan diri dan lemas.

Siapa yang Ani bercakap dengan 13 Sebab Mengapa?

Sepanjang musim, Ani duduk di dalam bilik kelabu bercakap dengan siapa yang akhirnya kami pelajari Timbalan Standall (Mark Pellegrino), bapa kepada Alex (Miles Heizer) dan orang yang bertanggungjawab menyelesaikan pembunuhan Bryce.

Bagaimana Tyler mati 13 sebab?

Tetapi kebenaran tragis telah didedahkan: dia tinggal bersama HIV dan AIDS, sesuatu yang dikontraknya semasa menjual dirinya untuk seks ketika dia tiada tempat tinggal. Penyakit itu telah menjadi terlalu banyak untuk tubuhnya pulih dan dia meninggal dunia di hospital.

Mengapa ayah Alex membakar pakaian itu?

Mengetahui bahawa Darah Bryce dan bukti DNA yang lain mungkin akan memakai pakaian Alex dari malam kematian Bryce, dia membakar pakaian anaknya sekiranya ada yang bertanya soalan kemudian. ... Jadi hanya untuk berada di pihak yang selamat, Bill telah memusnahkan bukti yang boleh mengaitkan anaknya dengan kematian Bryce.

Siapa penjahat utama dalam 13 Reasons Why?

Bryce Barry Walker ialah antagonis utama novel Thirteen Reasons Why 2007 dan adaptasi TV Netflix 2017, berperanan sebagai antagonis utama musim pertama, salah satu daripada dua antagonis utama (bersama dengan Montgomery de la Cruz) musim kedua, salah satu protagonis utama dalam musim ketiga, dan antagonis anumerta ...

Winston berakhir dengan siapa?

Untuk semua drama yang berlaku di loteng, Winston sebenarnya berakhir dengan salah satu hubungan yang paling stabil - dan mungkin yang terbaik - dalam rancangan itu. Bila Aly diperkenalkan sebagai rakan kongsi baharu Winston dalam pasukan polis, dia agak pelik dengannya, tidak mahu mencampurkan kehidupan peribadi dan profesionalnya.

Apakah gred Charlie dalam 13 Reasons Why?

Charles "Charlie" Hayden Brixton St. George ialah watak berulang dalam musim ketiga dan watak utama dalam musim keempat 13 Reasons Why. Dia digambarkan oleh Tyler Barnhardt. Charlie adalah pelajar tahun kedua di sekolah menengah Liberty, Quarterback of Liberty Tigers baharu dan teman lelaki Alex Standall.

Mengapa Monty dan Harper berjaga?

Jadi apabila Bumi sekali lagi dimusnahkan, dan seluruh manusia (400 jiwa, memberi atau mengambil) melarikan diri ke angkasa dan masuk ke dalam tidur cryo untuk menunggu anggaran 10 tahun tempoh ketidaksuburan terkini Bumi, Monty dan Harper memutuskan untuk berjaga dan mengambil masa 10 tahun itu untuk diri mereka sendiri.

Apa yang berlaku kepada Monty The 100 season1?

Monty kekal hilang sepanjang keseluruhan episod, termasuk pertempuran dengan grounders. Ia tidak sehingga akhir episod, selepas yang lain delinkuen diculik oleh Gunung Weather yang kami tahu dia telah ditahan di salah satu bilik di Kuarantin, betul-betul di seberang Clarke.

Siapakah Monty berkahwin dalam The 100?

Monty dan Harper berkata "Saya sayang awak" buat kali pertama dalam "The Other Side", Monty adalah orang pertama yang menyatakannya, kemudian Harper berkata semula. Walau bagaimanapun, dalam DNR, Monty memberitahu Harper bahawa dia mencintainya, tetapi dia tidak pernah menyatakannya kembali sehingga The Other Side. Dalam Musim Lima mereka mempunyai seorang anak lelaki bersama, Jordan Green.

Adakah Hannah tidur dengan Bryce?

Semasa keterangan Bryce, dia menipu dan memberitahu mahkamah bahawa Hannah menyukainya dan mereka pernah melakukan hubungan seks dari semasa ke semasa. Ia kemudiannya mendedahkan bahawa Bryce adalah orang yang mempunyai crush, tetapi Hannah hanya mahu berkawan. Dia juga menafikan merogolnya, mengatakan bahawa "dia mahukannya".

Adakah Jessica tidur dengan Bryce?

Bila Ani mendedahkan kepada Jessica bahawa dia tidur dengan Bryce, Jessica mengaku apa yang telah berlaku kepada Bryce. Jessica berasa takut dengan apa yang akan berlaku seterusnya, tetapi dengan bantuan rakan-rakannya pembunuhan itu telah ditutup. Dia juga menghidupkan semula persahabatannya dengan Alex.

Mengapa tanah liat dan Ani berpisah?

Dia dan Clay memulakan musim sebagai pasangan, tetapi kedua-duanya berpecah selepas rahsia Clay menjadi terlalu berat untuk dia tanggung. Selepas diterima masuk ke semua kolej yang dia mohon, Ani ditawarkan dana kolej Bryce oleh Puan Walker. Ani menolak tawaran itu dan sebaliknya mendermakan wang itu kepada kumpulan HO Liberty High.

Adakah Justin Foley mati?

Ternyata Justin, yang merupakan penagih heroin yang semakin pulih, meninggal dunia selepas dijangkiti HIV, yang berkembang menjadi AIDS. Satu adegan menyaksikan doktor mengaitkan pengecutan Justin dengan penggunaan picagari serta masanya sebagai pekerja seks semasa tinggal di jalanan, yang membuatkan peminat tidak terkesan.