Adakah historia dan eren mempunyai anak?

Ia boleh dikatakan bahawa Historia berkahwin dengan petani, dan memutuskan untuk mempunyai anak dengan petani untuk menghalang Eren daripada Rumbling untuk menghalang akhir dunia. Jadi, jawapan kepada soalan ini adalah tidak, tetapi kita masih tidak tahu kebenarannya kerana pencipta Hajime Isayama masih belum mengesahkan teori itu.

Adakah Eren bapa kepada anak Historia?

Orang berteori itu Eren ialah bapa sebenar anak Historia dan atas sebab politik, adalah kurang 'kecoh' jika petani bertindak sebagai bapa kepada anak Historia. Jelas sekali tiada hubungan romantis antara Historia dan petani itu – itulah sebabnya dia tidak berkahwin dengan petani itu.

Siapakah ayah bayi Historia?

Kesimpulan: secara rasmi bapa kepada bayi di Historia ialah Petani", jadi manga berkata, jadi anime berkata; dan begitulah keadaannya melainkan dalam baki dua bab manga, Hajime Isayama mengatakan sesuatu yang lain.

Adakah Eren dan Historia bercinta?

Tiada bukti konkrit Eren sebenarnya menunjukkan perasaan romantik terhadap Historia dan begitu juga sebaliknya. Ia seolah-olah keterlaluan rasa hormat dan kagum mereka yang tinggi terhadap satu sama lain. Sekali lagi, Eren boleh berkahwin dengan Historia akhirnya jika bayi itu sebenarnya miliknya, tetapi tidak mungkin kerana cinta.

Adakah Eren bapa kepada bayi Historia 2021?

Eren bukan bapa kepada anak Historia. ... Bapa kepada anak Historia yang belum lahir bukanlah Eren, tetapi seorang petani yang merupakan kawan zaman kanak-kanaknya. Dia memilih untuk hamil untuk melindungi Zeke daripada dimakan olehnya dan menangguhkan mewarisi Beast Titan.

TAMAT Serangan ke atas Titan DIDEDAHKAN - Rancangan Eren Bersama Ymir - Siapa Bapa Bayi Historia?

Siapa yang mengandungkan Historia 139?

5. Suami Historia. Satu lagi misteri tentang lelaki yang membuat Historia hamil telah didedahkan dalam Attack on Titan bab 139. Lelaki itu bukan Eren, tetapi seorang petani yang juga merupakan kawan Historia zaman kanak-kanak.

Siapakah ayah bayi Historia 139?

Dalam dakwaan ringkasan penuh bab terakhir yang disiarkan oleh BlockToro, ia membuat pendedahan besar tentangnya Eren. Didakwa, dia adalah bapa kepada bayi Historia, yang seolah-olah mengesahkan beberapa teori peminat. Rancangan Ymir tentang apa yang dia mahukan daripada semua orang kini terbongkar, memerlukan seseorang seperti Eren untuk memenuhi rancangannya.

Kenapa Historia tampar Levi?

Dalam manga, ia adalah kerana Levi memaksanya menjadi permaisuri selepas dia pada mulanya menolak, dia juga mencengkam palung bajunya. Kemudian Reeves mencadangkannya sebagai cara untuk membalasnya. Dalam anime, kerana ia mengeluarkan bahawa dia tidak mempunyai sebab sebenar. Dia melakukannya kerana Mikasa mencadangkannya secara rawak tanpa memberi sebarang alasan.

Adakah historia mempunyai anak?

Historia menerajui dunia baharu ini sebagai ratu, dan tinjauan masa depan ini mendedahkannya dia berjaya melahirkan seorang anak malah dilihat meraikan ulang tahun ketiga kanak-kanak itu dalam bab terakhir.

Siapa yang membunuh Eren?

Attack on Titan, siri yang berterusan selama 11 tahun telah berakhir. Selepas Mikasa membunuh Eren, dunia menjadi dunia tanpa Titan.

Siapakah petani yang mengandungkan Historia?

Dalam panel manga yang menunjukkan Historia hamil, kita juga dapat melihat lelaki yang berdiri di hadapannya jelas bukan Eren, tetapi seorang lelaki misteri yang berpakaian seperti petani. Oleh itu namanya, Petani-kun.

Adakah Historia sayangkan petani?

Ia tidak diketahui apabila tepat Historia berkahwin dengan petani dan nama anak mereka. Ada spekulasi bahawa Historia boleh menamakan anak perempuan mereka sempena Ymir. ... Mereka percaya bahawa tidak diketahui sama ada Historia benar-benar menyayangi bapa itu walaupun mendekatinya di rumah anak yatimnya.

Adakah Armin perempuan?

Armin adalah nama lelaki. (Satu sumber, tetapi terdapat banyak.) Dia disuarakan oleh seorang lelaki dalam alih suara bahasa Inggeris. Padahal dia disuarakan oleh seorang perempuan dalam bahasa Jepun, ini adalah perkara biasa untuk kanak-kanak lelaki muda atau lemah (Shinji Ikari, Edward Elric, dll.).

Mengapa Eren berubah menjadi jahat?

Dalam siri akhir, Eren mengakui bahawa dia menjadi ancaman kepada dunia supaya Survey Corps boleh membunuhnya dan menjadi wira umat manusia. Dia juga berkata bahawa membunuhnya akan menamatkan Kuasa Titan selama-lamanya dan mengembalikan manusia yang berubah menjadi Titan Tulen.

Mengapa raksasa memakan manusia?

Titan memakan manusia kerana keinginan bawah sedar untuk mendapatkan kembali kemanusiaan mereka. Titan Tulen hanya boleh mendapatkan semula kemanusiaannya dengan menggunakan salah satu daripada Nine Titan shifter— fakta yang mereka sedar secara naluri akan fakta ini, menjadikan manusia sasaran utama mereka.

Adakah Eren sangat membenci Mikasa?

Eren menuduh Mikasa mengikut perintahnya secara membuta tuli kerana genetiknya, dan dia membenci kekurangan kehendak bebas ini. Sebenarnya, Eren mendakwa dia sentiasa membenci Mikasa kerana mengikutnya dan melakukan apa sahaja dia bertanya, dan menunjukkan kepada sakit kepala yang dialaminya sebagai bukti keturunan Ackerman harus dipersalahkan.

Adakah Eren dan Mikasa berciuman?

Sesetengah orang mungkin menganggap Eren menolak ciuman itu tetapi TIDAK. Mereka berada dalam bahaya maut dan Eren bertindak balas dengan caranya sendiri: dengan JANJI. Dalam yang kedua, dalam bab 123, Eren dan Mikasa bersendirian, di bawah langit malam.

Siapa Titan betina itu?

Annie Leonhart, juga dikenali sebagai Titan Wanita ialah antagonis utama dalam siri anime/manga Attack on Titan. Titan setinggi 14 meter dengan struktur badan feminin yang tidak pernah didengar sebelum ini, ditemui semasa ekspedisi ke Wall Maria.

Adakah Eren tidur dengan Historia?

Inilah yang saya fikir: Eren membetulkan/membina/mengubah masa lalu untuk mendapatkan masa depan yang dia inginkan, iaitu untuk memusnahkan dunia, dan dia melakukan semua itu SEMASA melakukan hubungan seks dengan Historia(Kerana dia mempunyai darah diraja), yang membawa kepada dia menjadi bapa kepada anaknya.

Mengapa ibu Historias membencinya?

Oleh itu, Alma membenci Historia kerana kewujudan Historia akan membawa kepada kematiannya. Historia Reiss - Dia membawa kebencian yang mendalam terhadap anak perempuannya, lebih-lebih lagi sebelum Kenny mengelar lehernya, kerana kewujudan Historia adalah sebab dia terpaksa mati.

Adakah Levi jatuh cinta dengan Erwin?

Perasaan Levi terhadap Erwin adalah 100% kanun dan telah diulang berkali-kali, tetapi Erwin kelihatan terlalu fokus kepada bapanya dan misinya untuk benar-benar mencintai Levi! Saya fikir mengapa hubungan mereka tidak diwujudkan sebagai romantis: Levi menyayangi Erwin tetapi tidak dapat bersamanya disebabkan fikiran Erwin yang one track.

Siapa suami historia?

Boleh dikatakan Historia berkahwin dengan Petani, dan memutuskan untuk mempunyai anak dengan petani itu untuk menghalang Eren daripada Bergemuruh untuk menghalang kiamat dunia.

Adakah Eren masih hidup dalam Bab 139?

Sebaik sahaja perbualan Eren dan Armin selesai di Path, dia memadamkan ingatan Armin tentangnya, yang Armin pulih dalam Bab #139 selepas Eren mati. Kematian Eren dan pembebasan Ymir oleh Mikasa juga mengakibatkan setiap jasad Titan bertukar menjadi debu, dan yang telah diubah dikembalikan semula kepada bentuk manusia.

Mengapa Eren ketawa apabila Sasha meninggal dunia?

Yang pertama ialah Eren ketawa melihat fakta itu soal kata terakhir Sasha, “Daging”. Ia mungkin menyebabkan dia ketawa kerana Sasha hanya mementingkan daging walaupun pada nafas terakhirnya. ... Kerana, sebenarnya, Eren berasa bersalah atas kehilangan rakannya -- sama seperti ketika dia kehilangan Hannes dalam Musim 2.

Siapa yang Mikasa berakhir dengan Bab 139?

Dia telah mendambakan kebebasan selama lebih 2000 tahun tetapi masih tidak dapat mencapainya. Orang yang akhirnya membebaskannya ialah Mikasa. Mikasa sedang jatuh cinta Eren, namun dia membunuhnya. Dalam satu cara, Mikasa mungkin telah menunjukkan jalan menuju kebebasan kepada Ymir.