Apakah itu kerani pemprosesan mel pse?

Kerani Pemprosesan Mel PSE membuat persembahan pelbagai tugas perkeranian dalam pemprosesan mel dan perkhidmatan runcit/pelanggan untuk menyokong operasi harian. Kewajipan menuntut secara fizikal yang memerlukan pengangkatan sederhana hingga berat, membawa, berdiri lama, berjalan dan mencapai.

Berapakah pendapatan kerani pemprosesan mel PSE?

Gaji tipikal Kerani Pemprosesan Mel PSE Perkhidmatan Pos AS ialah $19 sejam. Gaji Kerani Pemprosesan Mel PSE di Perkhidmatan Pos AS boleh berkisar antara $14 - $27 setiap jam.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk diambil sebagai kerani pemprosesan mel PSE?

Ia membawa saya 7 bulan untuk diambil bekerja dalam Perkhidmatan Pos. Saya memohon pada Mac 2016, ditemu duga pada Jun 2016 dan tidak diambil bekerja sehingga Oktober 2016. Ia boleh mengambil masa beberapa minggu hingga beberapa bulan. Anda akan menjalani temu duga, latar belakang dan ujian dadah anda.

Apakah kerani PSE?

PSE Kerani Pemprosesan Mel

Dalam peranan ini, anda akan melaksanakan pelbagai tugas kerani yang diperlukan untuk memproses mel menggunakan peralatan pemprosesan mel automatik atau kaedah pengisihan dan pengedaran manual. Faedah mungkin termasuk cuti percutian berbayar dan insurans kesihatan.

Apakah pekerjaan PSE di USPS?

Pekerja Sokongan Pos (PSE) diupah untuk tempoh tidak melebihi 360 hari kalendar bagi setiap temujanji. Tenaga kerja PSE terdiri daripada pekerja yang belum mempunyai pelantikan kerjaya tetapi menikmati perwakilan kesatuan sekerja dan hak berunding.

PSE MAIL PENERANGAN KERANI PEMPROSESAN, $$$, JAM & LAGI

Adakah USPS PSE pekerjaan yang baik?

Wang itu sangat baik. Kos faedah terlalu mahal. Perkhidmatan pos mengupah hampir semua orang yang memohon, jadi anda bekerja dengan ramai orang malas yang tidak peduli. Mereka berada di sana untuk wang dan melarikan diri dengan begitu banyak.

Adakah PSE seorang pekerja kerjaya?

Kerani Pemprosesan Mel (MPC) ialah jawatan kerjaya sepenuh masa yang disertakan dengan pakej faedah Pos lengkap yang terkenal. Kerani Pemprosesan Mel PSE (PSE MPC) ialah pekerjaan peringkat permulaan yang boleh membawa kepada jawatan kerjaya. (PSE bermaksud Pekerja Sokongan Pos).

Adakah kerani PSE mendapat kenaikan gaji?

Lima kenaikan gaji yang diterima PSE termasuk tiga kenaikan am sebanyak 2.3%, 2.1%, 2.0%, dan dua kenaikan tambahan sebanyak 20 sen setiap satu (PSE tidak menerima COLA). Secara keseluruhan, PSE Tahap 6 menerima sejumlah $2.07 sejam semasa kontrak semasa. Sebarang kenaikan gaji masa hadapan akan berdasarkan kontrak seterusnya.

Berapa jam PSE berfungsi?

Mereka hanya boleh bekerja dengan anda sehingga 56 jam seminggu. Waktu kerja akan berbeza-beza, kerana mereka tidak perlu mempunyai jadual yang ditetapkan asalkan pada akhir minggu anda berumur di bawah 56 tahun.

Berapa hari berturut-turut PSE boleh berfungsi?

Kedua-dua PSE dan CCA boleh bekerja 360 hari berturut-turut.

Adakah USPS memberi faedah PSE?

Sebagai kerani PSE anda bekerja 360 hari setahun. Tiada faedah sehingga tahun pertama anda dan anda mendapat 75%.

Adakah kerani pemprosesan mel PSE adalah kerja bermusim?

Mereka menggunakan pekerja PSE ini hanya untuk memenuhi keperluan mereka untuk kemasukan mel percutian. ...

Berapa lama masa yang diambil untuk diambil bekerja oleh USPS?

Dari memohon kepada orientasi, ia mengambil masa kira-kira 5 minggu. Kira-kira 3 minggu untuk pemeriksaan latar belakang dan cap jari dibersihkan. Jika anda tahu masa lalu anda adalah baik dan anda telah melakukan segala-galanya dengan betul, cuba dan percaya dalam proses itu.

Adakah kerani pemprosesan mel PSE sukar?

Mencabar fizikal dan mental kadangkala, apabila berurusan dengan pengurusan. Sebagai PSE, anda dijangka bekerja lebih 8 jam hampir setiap hari, tidak terkecuali, terutamanya pada hari cuti. Anda akhirnya melakukan tugas yang paling mencabar secara fizikal yang tidak semestinya mahu dilakukan oleh pekerja kerjaya.

Adakah USPS membayar cuti PSE?

PSE menerima 6 cuti berbayar berikut: Hari Tahun Baru, Hari Peringatan, Hari Kemerdekaan, Hari Pekerja, Kesyukuran dan Hari Krismas. ... Perkhidmatan Pos akan membayar 75% daripada jumlah premium untuk mana-mana PSE yang memilih Pelan Kesihatan Didorong Pengguna APWU.

Bagaimanakah rasanya menjadi kerani pemprosesan mel?

Tanggungjawab utama kerani pemprosesan mel adalah untuk mengendalikan dan menyelenggara pelbagai bentuk peranti pengisihan & pengimbasan automatik digunakan dalam proses pemprosesan dan penghantaran pos. Individu nampaknya bertanggungjawab menyusun surat dan e-mel secara manual seperti yang diperlukan.

Bolehkah saya memindahkan sebagai PSE?

3 jawapan. ya, anda layak untuk berpindah ke mana-mana jawatan dengan USPS selagi anda telah melengkapkan tempoh percubaan 90 hari anda. Anda mesti mematuhi tempoh perkhidmatan selama 360 hari. PSE akan berehat dalam perkhidmatan (5) hari jika dilantik semula.

Adakah PTF lebih baik daripada PSE?

PTF menghasilkan lebih banyak sejam daripada PSE, tetapi kerana mereka adalah kerjaya mereka mendapat lebih banyak potongan daripada cek mereka. Potongan itu semua menuju kepada faedah yang secara amnya lebih berbaloi dalam jangka panjang, walaupun.

Adakah PSE berfungsi semalaman?

8-10 jam. Anda tidak dijamin sehingga anda menjadi pekerja biasa. Syif malam adalah waktu biasa jika anda bekerja di kilang saya bekerja 5:30 ptg hingga 5 pagi lawatan 3 hari surat berat terdiri daripada 10 jam hari, dan pada hari ringan saya cuti 2 pagi.

Adakah PSE mendapat lebih masa?

PSE hendaklah dibayar lebih masa untuk kerja yang dilakukan sahaja selepas lapan (8) jam bertugas dalam mana-mana satu hari perkhidmatan atau empat puluh (40) jam dalam mana-mana satu minggu perkhidmatan. Bayaran lebih masa untuk PSE hendaklah dibayar pada kadar satu setengah (1-1/2) kali kadar masa lurus setiap jam asas.

Adakah PSE USPS sementara?

PSE adalah sementara secara kekal. Anda telah diupah untuk mengisi "kekosongan". Sebaik sahaja USPS menyingkirkan penghantaran 6 hari, PSE semuanya akan dilepaskan atas sebab yang jelas.

Bolehkah USPS PSE menjadi pekerja kerjaya?

Perkhidmatan Pos telah memaklumkan kepada APWU tarikh Pekerja Sokongan Pos (PSE) yang telah bekerja di 125 tahun bekerja atau pejabat yang lebih besar selama lebih daripada 2.5 tahun (30 bulan) akan ditukar kepada status kerjaya. Lebih 2,500 PSE semasa akan ditukar pada 9 Mei 2020, permulaan tempoh gaji 11.

Bolehkah kerani PSE berpindah?

PEMINDAHAN KERANI PSE

USPS telah membenarkan kerani PSE berpindah ke pemasangan lain. USPS telah memindahkan kerani PSE secara tidak sengaja dari satu pemasangan ke pemasangan yang lain.

Bolehkah PSE membida pekerjaan?

tiada PSE, tidak boleh membida selepas satu tahun. RCA boleh membida selepas satu tahun. Mereka tidak perlu menukar PSE jika terdapat kekosongan. Saya lebih keliru sekarang lebih daripada sebelumnya..daripada maklumat dokumen soalan/jawapan yang baru anda siarkan, pse ditukar sahaja, dan tidak, saya tidak nampak apa-apa tentang membida pekerjaan selepas setahun.