Di mana caroline dalam legacies?

Untuk menjelaskan ketiadaan watak itu dalam Legacies, ia telah didedahkan dalam Musim 1 itu dia sedang mengembara ke seluruh dunia untuk mencuba dan mencari jalan untuk menghentikan The Merge. Ini adalah proses ajaib yang akan menyaksikan anak kembarnya bergabung menjadi seorang, manakala yang lain meninggal dunia, pada usia 22 tahun.

Adakah Caroline akan berada di Legacies?

Kenapa Candice King tidak dalam 'Legacies'? Ketiadaan Caroline adalah Legacies ketara, kerana dia ibu kepada dua watak utama, Josie dan Lizzie Saltzman, dan pengasas Salvatore School for the Young and Gifted. Peminat akan ingat Caroline adalah pengganti Josie dan Lizzie dalam The Vampire Diaries.

Adakah Caroline akan muncul dalam Legacies Musim 3?

Caroline Forbes dari The Vampire Diaries membuat kejutan dalam episod terbaru Legacies. Dalam episod ketiga musim baharu bertajuk 'Salvatore: Muzikal', Kehadiran Caroline dirasai apabila Lizzie Saltzman (Jenny Boyd) yang sedang bergelut menerima surat daripada watak kegemaran peminat.

Di manakah terletaknya Coraline dalam Legacies?

Keberadaan Caroline akhirnya terbongkar pertengahan musim pertama selepas dia merindui si kembar sweet 16th birthday. Caroline sibuk di Eropah, meneliti cara untuk menghalang salah seorang anak perempuan kembarnya daripada mati sebagai sebahagian daripada upacara sihir yang dikenali sebagai The Merge.

Siapa anak perempuan Damon dan Elena?

Stefanie Rose Salvatore ialah watak berulang pada Legacies serta watak tetamu di The Originals. Stefanie ialah anak perempuan ahli sihir Damon Salvatore dan Elena Gilbert yang belum diterokai; adik perempuan Jenna Salvatore; dan kakak kepada Sarah-Lillian dan Grayson Salvatore.

Legacies 1x10 Klaus, Damon dan Elena semua Sebutan

Adakah Legasi Dibatalkan?

Adakah terdapat satu lagi siri Legasi? Ada berita baik untuk peminat Legacies. Musim 4 telah pun diberi lampu hijau oleh The CW, jadi peminat pasti boleh berehat kerana cerita Hope Mikaelson (lakonan Danielle Rose Russell) masih belum berakhir.

Adakah Caroline Forbes akan muncul dalam Legacies?

Untuk menjelaskan ketiadaan watak itu dalam Legacies, dalam Musim 1 telah didedahkan bahawa dia sedang mengembara ke seluruh dunia untuk mencuba dan mencari jalan untuk menghentikan The Merge. ... Walaupun Caroline belum membuat kemunculan dalam Legacies, ada kemungkinan besar peminat akan dapat melihat kepulangannya dalam masa terdekat.

Adakah Damon dan Elena muncul dalam Legacies?

Rancangan Mempunyai 'Dasar Pintu Terbuka' Legasi Musim 3 dirujuk Damon dan Elena lagi. Pada musim 3 episod 9, peminat mengetahui Josie Saltzman tinggal bersama Damon dan Elena di rumah Gilbert yang telah dibina semula semasa dia menghadiri Mystic Falls High.

Adakah Bonnie Bennett muncul dalam Legacies?

Baru-baru ini, Legacies spinoff The Vampire Diaries menyiarkan episod muzikalnya yang pertama, tetapi, secara mengejutkan, Bonnie Bennett tidak muncul - tetapi ada sebab mengapa. Spinoff telah dicipta oleh Julie Plec dan mengikuti generasi baru makhluk ghaib yang menghadiri Sekolah Salvatore di Mystic Falls.

Adakah Caroline berkahwin dengan Alaric?

Caroline dan Alaric bertunang antara satu sama lain pada 2016. Caroline melahirkan anak kembar Alaric; Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman. ... Walau bagaimanapun, Caroline tidak membalas kasih sayangnya sebagai satu, dia masih mempunyai perasaan untuk Stefan, dan dua, mengahwininya adalah wajar baginya pada masa itu untuk anak perempuan kembar mereka.

Adakah Caroline berkahwin dengan Klaus?

Tidak. Klaus sememangnya bukan suami Caroline, tetapi mereka sentiasa berkongsi hubungan penting, dan jelas bahawa Caroline masih menyimpan perasaan terhadap vampire asal. Dia mungkin hanya menciumnya kerana pengorbanan yang dia lakukan, tetapi keadaan masih kelihatan lebih baik daripada sebelumnya.

Adakah Klaus akan muncul dalam Legacies?

Malangnya, Morgan telah mendedahkan dia tidak akan kembali kepada wataknya untuk Legacies - inilah sebabnya.

Adakah Bonnie Bennett sudah mati?

Bonnie pertama kali mati dalam musim 4 apabila dia menghidupkan semula Jeremy. Dia kembali ke negeri orang hidup pada musim 5 tetapi hanya dengan menjadi sauh kepada Other Side. Kematian keduanya berlaku pada musim yang sama apabila dia dan Damon terperangkap dalam dunia penjara era 90-an selepas The Other Side runtuh.

Di manakah Elena dan Damon dalam Legacies?

'Legacies' mendedahkan di mana Elena dan Damon berada sekarang

Ternyata Josie telah tinggal di sana bersama Elena dan Damon menghadiri sekolah menengah tempatan. Dan apabila menjemput ayahnya tinggal untuk makan malam, dia mendedahkan bahawa Elena bekerja sebagai doktor. “Mak Cik Elena akan pulang tidak lama lagi selepas syifnya,” kata Josie.

Adakah Ribka warisan?

Anak bongsu daripada adik-beradik Asal, Rebekah, muncul dalam dan luar sepanjang The Vampire Diaries dan The Originals. ... Dalam pada itu, Rebekah masih pontianak semasa Legacies dan akan membantu dalam usaha untuk membunuh raksasa.

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore. Ia berita yang indah kerana kali terakhir kami melihat Damon dan Elena, mereka gembira dan menjalani kehidupan yang terbaik.

Adakah Stefan mempunyai anak?

Stefan Salvatore dan Valerie Tulle Anak yang belum lahir adalah janin yang pertama kali disebut dalam Age of Innocence. Kanak-kanak ini dibunuh oleh Julian pada tahun 1863. Dalam mimpi Stefan, dia adalah seorang budak lelaki berusia sebelas tahun bernama Jacob yang, nampaknya, manusia.

Adakah Elena dalam Legacies Musim 3?

Akhirnya, semuanya terpulang kepada Dobrev. Penerbit eksekutif Brett Matthews memberitahu TV Insider mereka gembira untuk mengalu-alukan mana-mana ahli pelakon kembali selagi ia masuk akal naratif. Dia berkata: ... Nantikan Legacies Musim 3 untuk melihat sama ada Dobrev melakukannya, sebenarnya, kembali kepada peranan Elena Gilbert.

Apa yang berlaku kepada Caroline dalam Musim 4?

Apabila Hayley memenggal leher Caroline, untuk menyelamatkannya dan rancangan Profesor Shane, April menemui Caroline "Mati." April mendapat tahu tentang perkara-perkara ghaib yang berlaku di Mystic Falls dan bahawa Rebekah dibelasah di bilik bawah tanah Lockwood.

Dengan siapa Caroline berakhir?

Menjelang penghujung The Vampire Diaries, Caroline ialah Vampire terakhir yang tinggal kerana Damon dan Elena menjadi manusia semula dan Stefan dan Enzo telah mati. Caroline dan Elena Gilbert menjadi keluarga pada penghujung siri kerana kedua-duanya berkahwin dengan saudara Salvatore. Caroline berkahwin dengan Stefan dan Elena berkahwin dengan Damon.

Adakah Jeremy Gilbert dalam Legacies?

Jeremy Gilbert muncul sebagai watak utama dalam enam musim The Vampire Diaries. ... Pada satu ketika, Jeremy meninggalkan Mystic Falls mungkin untuk meneruskan memburu pontianak, tetapi dia muncul semasa Legacies musim 1, episod 3, "Kami Menjadi Punked, Pedro." Jeremy menyelamatkan Landon Kirby dan Rafael Waithe daripada pemburu serigala jadian.

Adakah HBO Max mempunyai warisan?

Tonton Legacies - Strim Rancangan TV | HBO Maks.

Berapa banyak musim yang akan dimiliki oleh legasi?

Berita baik untuk peminat Legacies, kerana Legasi musim 4 memang berlaku. Musim ketiga ditayangkan pada akhir Januari 2021, dan hanya beberapa minggu kemudian, pada awal Februari 2021, CW mengumumkan bahawa ia memperbaharui siri ini untuk musim keempat.

Adakah legasi diperbaharui untuk Musim 3?

Pada 7 Januari 2020, siri ini telah diperbaharui untuk a musim ketiga, yang ditayangkan pada 21 Januari 2021.

Mengapa Bonnie dibunuh?

Pencipta 'HTGAWM' Menjelaskan Mengapa Bonnie Terpaksa Mati, Walaupun Dia "Layak Lebih Baik" ... Bukan sahaja dia berulang kali dicabul dan dirogol oleh bapanya dan kawan-kawannya yang berkuasa, tetapi bayinya, yang diberitahu dia telah meninggal dunia, telah dicuri daripadanya dan diserahkan untuk diterima pakai.